• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Herfststerrenbeelden 2022

Ik vraag me af of het plaatsen van de wasbeer zin heeft of veel opleverd op niveau 10. Denk dat hij wel veel opleverd als je hem 24/7 voed. Hoe denken jullie hier over?
 
Persoonlijk vind ik hem alleen nuttig voor de looks, voor wat die doet meh.
Vind je stats belangrijk dan zet je hem niet, vind je het geweldig om een dierentuin in je stad te hebben dan zet je hem wel.
 
Daar geef ik je gelijk in Albert maar dan moet hij wel op stadium 4 zijn.
Pas op stadium 10 en gevoerd is hij erg leuk qua zaden maar dan moet je wel goed opletten dat je de productie juist zet tijdens het upgraden er van.
 

Weet iemand wat de reden is waarom ze die opdrachten vergrendelen, is toch veel leuker dat je allerlei opdrachten kan doen tot het eind van het event om zoveel mogelijk punten te halen, nu is het in de ochtend gewoon collecteren en opdracht behalen en rest vd dag niks meer..:(

 
Weet iemand wat de reden is waarom ze die opdrachten vergrendelen, is toch veel leuker dat je allerlei opdrachten kan doen tot het eind van het event om zoveel mogelijk punten te halen, nu is het in de ochtend gewoon collecteren en opdracht behalen en rest vd dag niks meer..:
Voor de dood evoudige reden dat spelers klaagden na 5 minuten 30 dagen niets te doen te hebben tijdens een event omdat de opdrachten al klaar waren.
De hebben unlimited opdrachten geprobeert dat was een drama.
Dus nu optie 2, je kan niet alle opdrachten in 5 minuten afronden omdat een deel maar 1 per dag wordt vrijgegegeven, je hebt dus elke dag wat te doen.

U vraagt zij leveren.
 
Bovenaan