• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Herfststerrenbeelden 2022

Het is toch een wasbeer volgens Inno:
Screenshot from 2022-09-07 10-44-37.png
 
@rodeon en @Bor de Wolf ik spreek hier over andere spelers en niet over mezelf. Deze events stellen voor mij niets voor en ik ben met de opdrachten gewoonlijk de volgende dag al klaar omdat ik alles wat nodig is, in ruime mate achter de hand heb gehouden.
Er zijn echter spelers die niet meer kunnen verkennen en alle provincies al voltooid hebben, waardoor ze bij opdracht 17 en opdracht 37 vastlopen. Waarom er geen bruikbaar alternatief bij die opdrachten wordt gegeven is ofwel opzet of pure domheid.
 
Er zijn echter spelers die niet meer kunnen verkennen en alle provincies al voltooid hebben, waardoor ze bij opdracht 17 en opdracht 37 vastlopen.
Hoe is het mogelijk dat iemand geen provincies meer kan verkennen?
Bij mijn weten is er geen boven grens aan de maximaal te verkennen aantal provincies.
Dus sorry dat ik het zeg maar die opmerking is gewoon kolder.
 
Er zijn spelers , die het spel anders spelen en in een bepaald hoofdstuk blijven hangen.
Dat is dus een keuze... hun keuze! Ze kunnen er ook voor kiezen om het spelen van een event voor zichzelf mogelijk te maken. Verder is het opvallend dat ik juist die spelers hier niet hoor klagen.. jou wel!
 
Sloombeer?

Er is letterlijk maar 1 hit voor 'sloombeer' in google en dat is dit forum.

Hoe kan zoiets door jullie kwaliteitscontrole slippen?
Inno weet dat ze fout zitten wat betreft die vertaling. Nu nog durven toegeven.

En zoals eerder gezegd is dit al niet de eerste keer dat iets verkeerd vertaald word naar het nederlands door dit vertaalbureau.
 
grrr als ik die naam sloombeer nog eens zie verschijnen op mijn scherm ga ik gillen, by the way ik weiger hem zo te noemen en plaats hem niet zo lang hij zo noemt.
 
Ik vind dat de naam die aan deze beer is gegeven een belediging voor de Nederlands sprekende spelers van elvenar.
Ik hoop dat de forum beheerders dit willen doorgeven cq aanpassen.

Ook maar eens kijken hoe Inno reageert op een officiële support/klacht melding.
En als er 1 niet helpt misschien dat meerdere spelers die beledigingsklacht bij Inno moet plaatsen.
 
Laatst bewerkt:
Andere vraag: wat is nu precies het voereffect? Want dat is niet naar het Nederlands vertaald en ik snap niet goed waar het op van toepassing is.
 
het voer effect zorgt er voor dat die wasbeer zijn basis productie x3 doet mits die op stage 10 komt.
dus basis + bonus percentage = 100% + stage bonus%
Dat is dus 1,05 / 1,10 / 1,20 / 1,30 / 1,40 / 1,50 / 1,80 / 2,00 / 2,50 / 3,00 keer de productie die hij doet (stage plaats volgorde)
 
Ik heb niet de hele discussie gevolgd, maar ik stem voor Wakkere Wasbeer. Het is een actief beestje en toevallig ook een leuke alliteratie.
 
Bovenaan