• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback event Halloween

DeletedUser39

Guest
Haha zeg dat maar niet tegen iemand die tentamens heeft op het moment dat de herfstvakantie is :p
 

DeletedUser

Guest
Help ik kan m'n verhaal niet plaatsen. Netjes onder de 2000 woorden gebleven, maar ik kan niet meer dan 10.000 tekens plaatsen!
woorden.png
 

DeletedUser

Guest
........................................
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser47

Guest
In ieder geval bedankt voor het melden, dan kunnen we met zulk soort dingen rekening houden de volgende keer.
 

DeletedUser458

Guest
Ik zie dat mensen niet geheel tevreden zijn met de beloningen die uitgedeeld worden. Elke speler van Elvenar heeft genoeg fantasie om een verhaal te bedenken, anders speel je ook geen Elvenar ;) Dus die beloning vind ik een schitterende tegemoetkoming op iets wat je in 10 á 15 minuten met veel fantasie kan bedenken :)
 

DeletedUser66

Guest
Er zit in ieder geval veel fantasie in de verhalen die al gepost zijn :)
 

DeletedUser470

Guest
Spelers zouden blij moeten zijn dat er speciale dingen gedaan worden door de admin/moderatoren. Er zijn genoeg games waar niks gedaan wordt.
Beloningen/prijzen zijn mooi meegenomen, egaal wat het is, maar het zou eigenlijk moeten gaan om de lol ervan!
 

DeletedUser66

Guest
Feedback is natuurlijk altijd welkom, zodat wij in de toekomst leuke events voor iedereen kunnen organiseren.
 

DeletedUser519

Guest
Hallo allemaal ik kan dus hier gewoon mijn verhaaltje zetten??
 

DeletedUser

Guest
.........................................
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser534

Guest
Het had wat voeten in de aarde om mij aan te melden op het Forum :) Eindelijk gelukt en verhaal geplaatst. Volgens mij op de juiste plek!
In elk geval vind ik het een leuk initiatief en diamanten zijn toch altijd wel handig!? Nu nog duimen, dat jullie het leuk vinden.
 

DeletedUser472

Guest
ik zelf vind het heel jammer zon event met een verhaal schrijven bij foe krijg je ook een persoon met ook speciale gebouwen of gewoon een prijs zoals wat goederen ofzo

ik zelf dacht dat we een verhaal gingen schrijven en dat ze de nummer 1 gingen uitwerken tot iets als wat bij foe gebeurt
 

DeletedUser47

Guest
ik zelf vind het heel jammer zon event met een verhaal schrijven bij foe krijg je ook een persoon met ook speciale gebouwen of gewoon een prijs zoals wat goederen ofzo

ik zelf dacht dat we een verhaal gingen schrijven en dat ze de nummer 1 gingen uitwerken tot iets als wat bij foe gebeurt

Dat zou heel leuk zijn geweest, maar FoE is veel verder ontwikkeld dan dat Elvenar nu is. De ontwikkelaars van Elvenar zijn momenteel met belangrijke dingen bezig voor Elvenar zelf. Zodra Elvenar verder is in de ontwikkeling dan zullen zulk soort evenementen misschien ook hier gedaan worden.

Omdat ze dus druk bezig zijn dachten wij dat we in ieder geval evenementen op het forum kunnen houden om wat voor de community te doen terwijl de ontwikkelaars druk bezig zijn.
 

DeletedUser

Guest
ik zelf vind het heel jammer zon event met een verhaal schrijven bij foe krijg je ook een persoon met ook speciale gebouwen of gewoon een prijs zoals wat goederen ofzo

ik zelf dacht dat we een verhaal gingen schrijven en dat ze de nummer 1 gingen uitwerken tot iets als wat bij foe gebeurt

Uit ik weet niet hoeveel verhalen worden er een paar gekozen.
Dit is op zich al een mooi kado.
Daarbij krijgen de winnaars ook nog eens een bepaalde hoeveelheid aan diamanten, dus in feite worden de winnaars dubbel beloond.

En weet je wat het is: wie weet word een van deze verhalen wel (misschien wat aangepast) in de toekomst juist wel gebruikt.
In feite heb je dan ook nog eens iets om trots op te zijn want in feite heb je in zekere zin meegeholpen aan de opbouw van Elvenar.

Kortom het inzenden is als je er goed over nadenkt altijd een win-win situatie met daarnaast ook nog eens de kans op....
Zelf zou ik al tevreden zijn als mijn verhaal geplaatst zou worden, alles wat ik meer zou krijgen is pure winst, maar dat is mijn idee.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser472

Guest
het is ook niet erg om het te sturen ik denk dat niemand tegen een verhaal schrijven is maar het zou ook leuk zijn voor de mensen die af en toe dit spelen dat ze een leuke opdrachten krijgen waar je iets leuks voor terug krijgt momenteel hoeft dat niet perse een gebouw te zijn goederen of munten of vooraden is ook prima als er maar een leuk verhaalte en leuke opdrachten bij zijn
 
Bovenaan