• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback event Halloween

DeletedUser47

Guest
Als jij denkt een mooi verhaal in minder dan 500 woorden kan maken dan kan dat ook.
 

DeletedUser234

Guest
Wel lastig om een verhaal te beginnen met een zin die taalkundig niet klopt. :(
 

DeletedUser224

Guest
Meeste verhalen beginnen toch met; once upon a time ??
Oftewel Er was eens....
 

DeletedUser

Guest
Ja idd hihi sorry ...;)


lol, zo in die trant beginnen toch alle sprookjes ,wat is het probleem?


ik vind t gewoon jammer dat alle schrijf vormen onder uitgeschopt worden je kan nu alleen in vertellend perspectief schijven niet van uit de autuer, hoofdpersoon ect. en btw de meeste "sprookjes" beginnen volgens mij met "er was eens...." :p
 

DeletedUser234

Guest
Ik vind het ook geen probleem dat het verhaal begint met een 'dergelijke' zin, maar dé dag rond kan niet, het is dé dag voor of dé dag na of EEN dag rond.....
 

DeletedUser234

Guest
Ben het ook wel met MissisSheDevil eens, maar dat is zoals ze zegt 'jammer', dat is de opdracht en dat is nou eenmaal zo. Maakt het wel lastiger, maar ook een grotere uitdaging! :)
 

DeletedUser69

Guest
ik vind t gewoon jammer dat alle schrijf vormen onder uitgeschopt worden je kan nu alleen in vertellend perspectief schijven niet van uit de autuer, hoofdpersoon ect. en btw de meeste "sprookjes" beginnen volgens mij met "er was eens...." :p
in de trant van..daar valt er was eens ook onder hahaha..whatever tis toch gewoon super leuk dat ze zoiets bedenken..

Ik vind het ook geen probleem dat het verhaal begint met een 'dergelijke' zin, maar dé dag rond kan niet, het is dé dag voor of dé dag na of EEN dag rond.....
het was een dag rond ..tja daar schrijf je zoiets..puntje heb je wel idd.:D

Meeste verhalen beginnen toch met; once upon a time ??
Oftewel Er was eens....
niet gaan muggen ziften he gruninger whahaha;)

Edit door Goryn. Heb je 3 posts even samengevoegd :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser176

Guest
Ik vind het ook geen probleem dat het verhaal begint met een 'dergelijke' zin, maar dé dag rond kan niet, het is dé dag voor of dé dag na of EEN dag rond.....
Dat is de befaamde dichterlijke vrijheid volgens mij ;)
 

DeletedUser224

Guest
Haha, dichterlijke vrijheid. Mooi gezegd Rozebotteltje:). Maar helaas wordt er om niet om een gedicht gevraagd, want een gedicht tussen de 500 en 2000 woorden :confused:, daar zou menigeen echt de grootste moeite mee hebben.
Een verhaal van 500 woorden is voor sommigen al moeilijk genoeg, of niet dan chocobolleke:D
 

DeletedUser

Guest
Ik vind de prijzen wel èrg karig. Maak er 1000, 1500 en 2000 diamanten van, dan heb je er wat aan!
Sorry maar zo karig vind ik het niet, integendeel.
Alles wat je krijgt of wint en dus niets kost is mooi meegenomen.
Als je het echt te karig vind niet meedoen, des te meer kans voor de mensen die het wel voldoende vinden. ;)
 

DeletedUser39

Guest
Een verhaal van 500 woorden is totaal niet moeilijk! die heb je zo bij elkaar... gewoon een hoofdlijn uitwerken en verzin er een 3 tal gebeurtenissen klaar en je hebt je verhaal. Zorg wel dat de gebeurtenissen een samenhang krijgen met elkaar en de hoofdlijn. Daarbij moet je zorgen dat elke gebeurtenis een tip van de sluier weggeven wat je nieuwsgierig maakt naar het geheim van het verhaal en hoe het dus gaat aflopen.

Dat is gewoon in grote lijnen hoe je een verhaal maakt haha! deze techniek werkt altijd!
Helaas heb ik zelf geen tijd gehad om te gaan schrijven voor een verhaal, maar ben wel mee bezig geweest. Heb in de trein namelijk in een keer een hele leuke ingeving gekregen voor een verhaal... kost alleen wat moeite om die te schrijven haha en dat is nu net het probleem
 

DeletedUser47

Guest
Een verhaal van 500 woorden is totaal niet moeilijk! die heb je zo bij elkaar... gewoon een hoofdlijn uitwerken en verzin er een 3 tal gebeurtenissen klaar en je hebt je verhaal. Zorg wel dat de gebeurtenissen een samenhang krijgen met elkaar en de hoofdlijn. Daarbij moet je zorgen dat elke gebeurtenis een tip van de sluier weggeven wat je nieuwsgierig maakt naar het geheim van het verhaal en hoe het dus gaat aflopen.

Dat is gewoon in grote lijnen hoe je een verhaal maakt haha! deze techniek werkt altijd!
Helaas heb ik zelf geen tijd gehad om te gaan schrijven voor een verhaal, maar ben wel mee bezig geweest. Heb in de trein namelijk in een keer een hele leuke ingeving gekregen voor een verhaal... kost alleen wat moeite om die te schrijven haha en dat is nu net het probleem


Mooi, Ach je hebt nog tot het einde van de maand dus er is nog tijd
 
Bovenaan