• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback event Halloween

DeletedUser3

Guest
Beste elfen en mensen,

Op dit moment houden we het eerste evenement op Elvenar NL.
Alle informatie hierover, kan in dit topic gevonden worden.

Uiteraard horen we graag wat jullie ervan vinden. Tips of verbeteringen zijn welkom zodat we in de toekomst nog betere evenementen kunnen doen.

Alvast bedankt,

Het Elvenar team
 

DeletedUser

Guest
Ik vind de prijzen wel èrg karig. Maak er 1000, 1500 en 2000 diamanten van, dan heb je er wat aan!
 

DeletedUser

Guest
hmm weinig inspiratie bij de mods lijkt me , als je als opdracht een verhaaltje moet schrijven .
 

DeletedUser

Guest
Vroeger moesten we op school zo iets schrijven als straf.
Waarom geen in-game evenement zoals in Forge of Empires? En als beloning bv. een evenementgebouw waar je wat aan hebt voor je spel.
 

DeletedUser3

Guest
Ik vind de prijzen wel èrg karig. Maak er 1000, 1500 en 2000 diamanten van, dan heb je er wat aan!

Dank je voor je feedback. Er is een onderscheid in prijzen die we uit kunnen keren. Dit is ook afhankelijk van de omvang van het evenement. Er zijn ook plannen om grotere evenementen op te gaan zetten maar het leek ons verstandig om niet al te groot te beginnen. Daar komt bij, als je als normale speler, die geen premium koopt 600 diamanten krijgt, dan kun je toch je arbeidershut upgraden naar level 3. Iets waar je in mijn ogen echt een voordeel uit kunt halen.

Vroeger moesten we op school zo iets schrijven als straf.
Waarom geen in-game evenement zoals in Forge of Empires? En als beloning bv. een evenementgebouw waar je wat aan hebt voor je spel.

Om extra gebouwen ingame te krijgen, heb ik ontwikkelaars nodig. Deze zijn op dit moment heel druk met een aantal mooie nieuwe features. Het zou onlogisch zijn om met dit soort dingen bezig te zijn in de fase waar Elvenar nu in zit. Om toch wat te doen voor de community hebben we dit bedacht. Mocht je niet van verhalen schrijven houden, dan is wellicht een van de volgende events wel iets voor je.
 

DeletedUser69

Guest
Super leuke actie..enne waar precies post ik mijn verhaal?
 

DeletedUser

Guest
Ik heb even een vraag.. Wat voor event word het precies 'wat moet je doen' ?
 

DeletedUser36

Guest
Leuk idee :).
Maar ik doe niet mee, mede omdat ik geen schrijver ben, en ook omdat er niet echt veel beloningen zijn. ( begrijp het wel, dus geen negatief commentaar......hopelijk word het volgende keer wat meer met questen, en leuke belonigingen).
Succes voor de gene die wel mee doen
 

DeletedUser

Guest
Echt? Het verhaal moet beginnen met: "Het was de dag rond 31 oktober, een doodnormale dag. Maar opeens ...".
Je weet dat je ontzettend uitgemolken en saaie verhalen gaat krijgen als je zo moet beginnen he? Vooral dat "Maar opeens..." maakt t wel erg cliché.
 

DeletedUser68

Guest
Vind Het idee leuk en op zicht makkelijk wetende dat deze server maar weinig echte spelers heeft en het spel net is begonnen
Is dit al een stap vooruit vind ik ,
Nu kunnen we zien dat er toch wel aan gewerkt word om het voor de spelers leuk te houden. en waarom gelijk beginnen met 2000 1500 en 1000 diamanten. Is nu nog onnodig laten we eerst maar is kijken hoe het uitpakt.
[QUOTE="Desi, post: 3905
Om extra gebouwen ingame te krijgen, heb ik ontwikkelaars nodig. Deze zijn op dit moment heel druk met een aantal mooie nieuwe features. Het zou onlogisch zijn om met dit soort dingen bezig te zijn in de fase waar Elvenar nu in zit. Om toch wat te doen voor de community hebben we dit bedacht. Mocht je niet van verhalen schrijven houden, dan is wellicht een van de volgende events wel iets voor je.[/QUOTE]
tuurlijk is het veel leuker om een groot event te doen lever zoveel stoffen in en maak een extra plek vrij in je leger dat je kunt vechten met 6 legers

Maar dit komt heus wel in de toekomst.
 

DeletedUser47

Guest
Vind Het idee leuk en op zicht makkelijk wetende dat deze server maar weinig echte spelers heeft en het spel net is begonnen
Is dit al een stap vooruit vind ik ,
Nu kunnen we zien dat er toch wel aan gewerkt word om het voor de spelers leuk te houden. en waarom gelijk beginnen met 2000 1500 en 1000 diamanten. Is nu nog onnodig laten we eerst maar is kijken hoe het uitpakt.

tuurlijk is het veel leuker om een groot event te doen lever zoveel stoffen in en maak een extra plek vrij in je leger dat je kunt vechten met 6 legers

Maar dit komt heus wel in de toekomst.

Precies, zodra Elvenar uit de beta komt dan zullen de ontwikkelaars waarschijnlijk meer tijd hebben om events e.d. in het spel te gooien, voor nu zijn ze alleen nog bezig met andere dingen zoals aankomende update en andere grote dingen.

P.s.
Voor diegene dit event maar niks vinden om verschillende redenen, mocht je andere leuke ideeën hebben voor een event, stuur mij dan even een persoonlijk bericht, dan kunnen we vast meer verzinnen voor toekomstige events.
 

DeletedUser39

Guest
Hmm ik denk dat als ik ergens tijd heb ik wel wat in elkaar flans maar anders doe ik denk ik niet mee... win hoogstwaarschijnlijk toch niet haha
Hoewel ik heel fantasierijk kan zijn :p
 

DeletedUser69

Guest
Misschien ben ik een beetje dom maar ik plaats mijn verhaal dus niet hier maar waar dan wel,snap het dus niet echt ..er staat plaats in Halloween forum..?
 

DeletedUser69

Guest
Je hebt het al gevonden zie ik :)
Ja idd hihi sorry ...;)

Echt? Het verhaal moet beginnen met: "Het was de dag rond 31 oktober, een doodnormale dag. Maar opeens ...".
Je weet dat je ontzettend uitgemolken en saaie verhalen gaat krijgen als je zo moet beginnen he? Vooral dat "Maar opeens..." maakt t wel erg cliché.
lol, zo in die trant beginnen toch alle sprookjes ,wat is het probleem?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
leuk event! fijn dat ook hier zulke dingen gehouden gaan worden ;)
de beloningen zijn ook ruim voldoende ( niet overdreven veel , voor het schrijven van een verhaaltje)

helaas doe ik ook niet mee, hou nie van schrijven:D, wellicht dat het volgende event iets voor mij is:p
 

DeletedUser160

Guest
Het is niet een event voor mij (ben niet zo van de verhaaltjes schrijven), maar niet alles kan voor iedereen leuk zijn natuurlijk. Voor mij is dit wel iets om te wachten op het volgende event wat wel iets voor mij is.
 

DeletedUser69

Guest
Uhm moeten het perse minimaal 500 woorden zijn of mag het ook minder..?
 
Bovenaan