• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Elvariaans Carnaval

DeletedUser2578

Guest
om zoveel mogelijk artefacten te krijgen is het (elvengems) advies om zoveel mogelijk de kistjes 18, 30 en 54 te gebruiken. Dus nooit het 161 kistje. ! :cool: (loop je wel een kansje op de 500 snoepjes mis maar daarvoor kun je wel 9 x kistje 18 doen en dus 9 vlaggetjes binnenhalen) :cool:
Op dit moment staan bij mij toevalig de kistjes: 161, 25 en 27 helaas dus geen 18, 30 en 54. Daarom wacht ik nog even met het verzamelen van nu nog maar 6 snoepjes. Maar ik zal je tip onthouden, dank @yamar :)
 
Jammer genoeg ga ik met beide steden niet alle artefacten halen.
Maar ik reken er op dat er weer enkele te winnen zullen zijn bij het volgende BSA.
Ik heb alle opdrachten kunnen doen met beide en ook wel eens extra snoep gewonnen. Helaas niet voldoende dus.
 
Ik mis nu op Arendyll nog 49 snoepjes voor het 9e artifact. Dat wordt sprokkelen langs de randen en hopen dat er genoeg zullen vallen... Alle opdrachten heb ik al af.
 
Opdrachten in events zoals het carnaval zijn - in principe - voor elke speler even moeilijk, want opdrachten waarbij je bijvoorbeeld relikwieën moet verzamelen, kosten gevorderde spelers veel meer troepen of goederen dan een beginner. De moeilijkheidsgraad van het veroveren van provincies is namelijk in overeenstemming met het hoofdstuk waar je als speler in zit.

De moeilijkheidsgraad van een confrontatie neemt inderdaad naar verhouding toe. Maar voor de moeilijkheidsgraad van sommige opdrachten scheelt het echt wel of je een grote of een kleine stad hebt. Bijvoorbeeld 60 confrontaties in toernooi doen. Met een grote stad doe je 15 provincies achter elkaar in een kwartier of zo. Als je in een kleine stad nog maar 5 provincies hebt kunnen verkennen, moet je dus 3 rondes van 5 doen en door de tijd die je moet wachten ben je dan 2 dagen bezig ipv een kwartier. Alternatief is 12 confrontaties op de kaart. Hiervoor zat de opdracht 20 relikwien. Samen 32 gevechten in 4 provincies. Ook dat vind ik als eindspeler op Arendyll een eitje, maar op Winyandor nog helemaal niet zo makkelijk waar ik minder troepen en minder voorraden heb kunnen opbouwen en waar nog geen wonderen op redelijk niveau de eenheden sterker maken. Aan de andere kant zijn opdrachten zoals scouten natuurlijk een stuk makkelijker met een kleine stad en zo is het per opdracht anders hoe het verschil uit pakt. Maar over het geheel heb ik toch het gevoel dat het voor een kleine stad gemiddeld lastiger is.
 

DeletedUser2516

Guest
Ik vond de laatste opdrachten heel slecht te doen; ik heb dagen zitten te wachten tot dat een opdracht uitgevoerd kon worden (bv 3 versnellers niet te winnen en ook geen mogelijkheid om ze aan te maken; een nieuwe technologie op mijn nivo is ook niet zo simpel). Uiteindelijk heb ik wel alle opdrachten uitgevoerd, maar kom ondanks dat niet verder dan 6 artifacten. Je ziet ook opvallend weinig valentijns praalwagens. Ik ben dus niet echt enthousiast.
 

DeletedUser1031

Guest
Ik vond het echt weer een leuk event ;)
Heb wel het kleine huisje aangekocht om elke keer 1 extra snoepje erbij te krijgen :phahaha
Ja en ik heb men praalwagen dus wel staan , joepi !!
Persoonlijk doe ik liever een event dan een bsa spel, en dat komt er ook weer aan!
Maar als goede magiër ;) doen we natuurlijk wel weer mee (diepe zucht :))
Warme groetjes van Rozenelfje
 

Deleted User - 147694

Guest
1e post over komende BSA

De komende BSA is door de dataminers uit de codering van de game gehaald, naar het schijnt gaan ze een 2e poging doen met versie E.

Overigens schijnt de BSA al sinds maandag op de beta te lopen.
 

DeletedUser2989

Guest
@bowmaster , meestal zit er 2 weken tussen de start van iets op beta en life.
Maar kan ook wat eerder of later zijn. Inno verrast ons graag. We hebben ook wel eens een week tussentijd gehad.
Adventure wordt vrijwel altijd kort tevoren aangekondigd via de posthoorn.
Uitgaande van 2 weken is de start bij ons ongeveer op maandag over een week, 9 maart.
 
Bovenaan