• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback: Een poort naar het verleden

Ik had gisteren extreem veel geluk door 5 kaarten te winnen en daaruit de nodige munten.
Zonder dat geluk had ik nu nog net onder de 260 grens gestaan of heel misschien er net overheen.
Als je bedenkt dat de 5% grens net onder de 280 ligt en de 20% bij 211, dan geeft dat duidelijk aan dat er wel veel geluk bij komt kijken om het te halen of niet.
En daar maakt de grote van je stad/hoofdstuk dat je speelt niets in uit.

[edit]
neemt niet weg dat het concept leuk is maar tegelijk zijn de prijzen te lastig te halen.
[/edit]
 
Keuzes, keuzes, keuzes.
- Fabrieken, kazernes of werkplaatsen
- Wachten of spreuken en/of instants gebruiken
- Veel provincies vrijspelen en veel ruimte hebben of wachten tot ze makkelijker worden en met minder ruimte genoegen nemen

Ik ben normaal in het eerste weekend door de beschikbare opdrachten heen. Met deze grotere hoeveelheden zal het wel een paar dagen langer duren, maar het is nog alleszins te doen.

Misschien kun je de extra hoeveelheden 'dumpen' via de handelaar. Zijn je buren blij mee.
Ik ben normaal in het eerste weekend door de beschikbare opdrachten heen.......
Hahaha, ik doe wekenlang over die opdrachten. Vooral als er ook tournooien of andere evenementen zijn waar ik aan mee doe.
Ben nu met de beginopdracht van H11 Elementals bezig, dat alleen kost al een week tijd.
.
Wat ik nog niet ontdekt heb is of ik de landerijen en boerderijen kan verkopen? Ik moest al wel mijn bronboom verkopen dus de boerderijen hebben geen functie meer maar de landerijen produceren gewoon door.
Weet iemand of deze nog een functie krijgen in H11?
 
vermoedelijk bedoel jij H12 met Elementals.
En zodra je in een nieuw hoofdstuk komt en de portaal van het vorige hoofdstuk mag verkopen, dan kun je ook alle andere gast volk onderdelen van dat hoofdstuk verkopen om weer ruimte te hebben voor het nieuwe portaal en bij behorende onderdelen.
 
Ik ben normaal in het eerste weekend door de beschikbare opdrachten heen.......
Hahaha, ik doe wekenlang over die opdrachten. Vooral als er ook tournooien of andere evenementen zijn waar ik aan mee doe.
Ben nu met de beginopdracht van H11 Elementals bezig, dat alleen kost al een week tijd.
.
Wat ik nog niet ontdekt heb is of ik de landerijen en boerderijen kan verkopen? Ik moest al wel mijn bronboom verkopen dus de boerderijen hebben geen functie meer maar de landerijen produceren gewoon door.
Weet iemand of deze nog een functie krijgen in H11?
Ik neem ook alle tijd hoor, ik loop nog 1-2 opdrachten achter op de huidige dag opdracht.
als je niets nodig hebt, is het ook makkelijk om alle tijd te pakken.

Als je perse 10x het item wilt op dat op dag 10 komt moet je flink haasten om genoeg evenementdingen te hebben
 
Bovenaan