• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback: De zomerse zonnewende

Deleted User - 147694

Guest
Hoort er een verschil te zijn tussen hoeveel Toverspreukfragmenten je als Elf of als Mens hoort te ontvangen?

Dit is namelijk op dit moment de situatie:

Bij mijn Elfenaccount:

Stonehenge Elfen.jpg
Stonehengeartefact Elfen.jpg


Bij mijn Mensenaccount:

Stonehenge Mensen.jpg
Stonehengeartefact Mensen.jpg


Voor zover ik het weet was het eerder op de accounts zo dat je voor Stonehenge 1440 Toverspreukfragmenten kreeg en voor de Stonhengeartefacten 3000 Toverspreukfragmenten.

Is er met de update een fout ontstaan of ben ik de enige die dit heeft?

@DonFrank @Meesterslager
 
is het bekend dat de opdracht: produceer 3x luxe leunstoel niet uit te voeren is? heb nu al een paar keer goederen geproduceerd, maar hij telt het niet bij de opdracht.
1 dags produktie moet je met een level 23 of lager hout fabriek doen, ik zie zo geen level 1 houtfabriek staan.
 
Laatst bewerkt:
Een en ander is hoogstwaarschijnlijk afhankelijk van levels van Oude Wonderen... maar als je twijfelt, stuur support een ticket!
 
is het bekend dat de opdracht: produceer 3x luxe leunstoel niet uit te voeren is? heb nu al een paar keer goederen geproduceerd, maar hij telt het niet bij de opdracht.

Als je probeert om die in je level 27 houtfabrieken te maken gaat dat niet lukken... die maken immers geen leunstoelen meer... daar zul je dus level 1 houtfabriekjes voor moeten neerzetten!
 
Als je probeert om die in je level 27 houtfabrieken te maken gaat dat niet lukken... die maken immers geen leunstoelen meer... daar zul je dus level 1 houtfabriekjes voor moeten neerzetten!

ah oke, bedankt. aparte is wel dat bij het vorige event ik ze ook op dit level had en toen kon ik alles wel produceren. maar ga kleine fabriekjes zetten:)
 

Deleted User - 147694

Guest
ah oke, bedankt. aparte is wel dat bij het vorige event ik ze ook op dit level had en toen kon ik alles wel produceren. maar ga kleine fabriekjes zetten:)

Dat hebben ze daarna recht gezet, nu moet iedereen weer evenveel tijd wachten.
 

DeletedUser2578

Guest
Het is me niet eerder voorgekomen dat ik het event niet af heb, ben nog bij opdracht 113 (produceer 9x T1 bonusproductie van 2 dagen). Zoals het al eerder is benoemd deze keer heeft het event lange opdrachten. Wss komt het doordat we bij het vorige event met z'n allen hadden geklaagd dat we te snel door het event heen waren lol :) Waar ik ook tegenaan ben gelopen is dat bij opdrachten van T1 bonus staalproductie veel meer ruimte nodig is. Hout of marmerfabriekjes nemen minder ruimte in beslag.
 

DeletedUser2578

Guest
In mensensteden zijn de houtfabriekjes ook 2x2 ;)
Oooh dat wist ik niet. Ben net even in de Wiki gedoken, idd. ja. Dan zou T1 marmerfabriek de oplossing kunnen zijn want ik zie dat het bij beide 1x2 en 2x1 is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Grote verschil zit hem voornamelijk in de hoeveelheid opdrachten, de opdrachten zelf zijn relatief kort, maar 1 opdracht van 2 dagen (zonder alternatief als paar relics)
Wel zaten er veel scout opdrachten en en behoorlijk veel (toernooi)confrontaties.
Maar we hebben bijvoorbeeld 0 opdrachten om 9uur/1daagse/2daagse x hout + marmer + staal combinaties hoeven doen.
Waar we in het verleden rond de 80 a 90 opdrachten kregen hebben we er nu 115.

Is dus ook logisch dat we er langer over doen. al waren er nog steeds een aantal spelers binnen 24h klaar.

Ik heb m.u.v. de eerste serie opdrachten tot aan de eerste scout rustig aan gedaan en ben nu rustig aan het wachten op opdracht 112 en 113 om klaar te zijn in me fabriekjes. me mini alles rustig aan gedaan en die zit nu te wachten op opdracht 111/112
Alle tijd van de wereld dus met nog een week te gaan.
Er staat nergens beschreven dat je na 2 dagen alles af moet hebben.

Het is me idd wel opgevallen dat je wel wat ruimte gepuzzel hebt met een 2x2 bonusfabriekje, ze mogen daar wel gewoon hetzelfde toepassen als in de uitdagingen, gewoon produceer x t1. ongeacht wat voor fabriek het is.
 

DeletedUser2578

Guest
Er staat nergens beschreven dat je na 2 dagen alles af moet hebben. Het is me idd wel opgevallen dat je wel wat ruimte gepuzzel hebt met een 2x2 bonusfabriekje

lol klopt, het is niet verplicht om na 2 dagen alles af te hebben:D Het is meer iets van mezelf om sowieso gedreven zo snel mogelijk door het event heen te komen. Maar ook speelde een rol dat ik door de event T1 (staal) opdrachten steeds ruimte tekort kwam om de gevraagde Constructen productie-eilanden neer te zetten, vandaar.... maar ik ben bijna door het event heen en de productie-eilanden zijn neergezet:)
 

DeletedUser2578

Guest
Wel zaten er veel scout opdrachten en en behoorlijk veel (toernooi)confrontaties.
Idd. 1 scout neemt 45 uur in beslag en 75 toernooiconfrontaties neemt toch wel 2 dagen in beslag tenzij je giga legers en grondstof hebt. Heb ook niet eerder in een andere event de opdracht van 75 toernooiconfrontaties meegemaakt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Idd. 1 scout neemt 45 uur in beslag en 75 toernooiconfrontaties neemt toch wel 2 dagen in beslag tenzij je giga legers en grondstof hebt. Heb ook niet eerder in een andere event de opdracht van 75 toernooiconfrontaties meegemaakt.

Ik had meer dan voldoende provincies openstaan en heb mischien 1 of helemaal geen gedaan via toernooi.
Ik werk gewoon zelden provincies af en dan zijn ze vanzelf tijdens events beschikbaar.

En die scout ach die duurt hier 5+ dagen, 15 vision vapor was een stuk makkelijker al wilde het 1x 2 dagen lang niet echt lukken met enkel rommel recepten
Gelukkig hebben ze die vapor opdracht als alternatief toegevoegd. anders was het steeds stressen tussen de scouts door want dan moet je de volgende scout halen.
 
net in de magische academie betoverde voorraden extra gemaakt met tijdsversnellers. Helaas worden ze niet bij de opdracht (82) afgevinkt. Is de keuze opdracht van: verzamel 6 spreuken of 6 combinatie versnellers. Volgens mij had ik al 4 of 5 betoverde voorraden gemaakt. Waarom zou dat niet geregistreerd worden? iemand een idee? Al support aangeschreven maar is weekend dus denk dat rl voorrang heeft (logischerwijs)
 
"of" opdrachten worden allemaal wel geadministreerd, maar alleen de opdracht die het verst is wordt getoond.

Dus als je 4 voorraad spreuken maakt, laat hij "4 voorraad spreuken" zien, ook als je daarna combinatie versnellers maakt
Bij de 5e versneller echter is de 'versneller' opdracht verder dan de 'voorraad' opdracht, en dan wordt "5 versnellers getoond".
De 4 voorraad spreuken wordt wel onthouden, dus als je daarna nog 2 voorraad spreuken maakt is de opdracht dan klaar, want in totaal heb je dan 6 voorraad spreuken gemaakt.

Als je na de 5 versnellers nog 1 versneller maakt is de opdracht ook klaar, want dan heb je 6 versnellers gemaakt.
 
net in de magische academie betoverde voorraden extra gemaakt met tijdsversnellers. Helaas worden ze niet bij de opdracht (82) afgevinkt. Is de keuze opdracht van: verzamel 6 spreukenRelekwieën of 6 combinatie versnellers. Volgens mij had ik al 4 of 5 betoverde voorraden gemaakt. Waarom zou dat niet geregistreerd worden? iemand een idee? Al support aangeschreven maar is weekend dus denk dat rl voorrang heeft (logischerwijs)

Zitten 2 foutjes in de geschreven stuk.
  • Combinatie versneller is een spreuk dus spreuk of versneller is niet logish het is relekwieën of versnellers.
  • De combinatieversnellers en betoverende voorraden zijn 2 verschillende spreuken dus de een telt niet voor de ander.
 

DeletedUser2578

Guest
En die scout ach die duurt hier 5+ dagen

5+ dagen??o_O:(:eek::eek: dat is niet normaal! Omg! haha. Bij mij duurt het 45 uur. Waarom duurt het bij jou 5+ dagen? Ik zit nu ook in het laatste hoofdstuk. Heeft dit mss te maken met het aantal provincies die je al hebt vrij gespeeld of met iets anders?:oops:
 
heeft iemand al opgemerkt dat als je het event gebouw dat je aankoopt aan het begin van het spel , totaal niks opbrengt ?
terwijl ik toch welke dag minimaal 6 uur online ben

ik kom met m n andere account zonder dat de vlammen 1 extra bol krijgen stukken hoger uit !
dus voel me aardig genept , al koste het gebouw maar 8 euro .

echter dit zal me niet meer gebeuren en ik denk dat inno , de plank hiermee totaal misslaat !!
waarom iets ingame brengen waar je niks aan hebt , geeft vertrouwen , niet !
 
Bovenaan