• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback: De zomerse zonnewende

Deleted User - 147694

Guest
Elk uur valt er een nieuwe zonnevlam, er worden maximaal 6 zonnevlammen aangeboden op verschillende locaties, zijn er 6 locaties met zonnevlammen, dan valt elk volgende uur een nieuwe zonnevlam op 1 van deze 6 locaties, dit is allemaal als "willekeurig" ingesteld, dus een locatie waar je eerst bijv. 3 zonnevlammen krijgen kon (wat niemand van tevoren weten kan), kan daardoor dan ineens maar 1 geven, maar goed, dat weet je nooit omdat het aantal zonnevlammen per locatie "willekeurig" is.

Als je 6 uur achter elkaar online bent, krijg je dus 6 zonnevlammen die de voorgaande uren "gevallen" zijn, daarna valt er elk uur weer 1, dus met 6 uur achter elkaar online zijn ontvang je er dus minimaal 11 en maximaal 12, uit een maximaal te behalen aantal van 24 per dag, maar goed, om die 24 te halen moet je het met maximaal 6 uur slapen redden of door tussentijds je wekker te zetten.

Nu over het event-gebouwtje die je 1 extra zonnevlam per keer dat je een zonnevlam oogst, je krijgt altijd 1 extra bovenop de normale oogst die altijd tussen de 1-3 zonnevlammen zit, dus je krijgt per enkele klik 50%, 33% of 25% extra zonnevlammen, het is geen vetpot, maar altijd meer dan wat je anders ontvangen had. Hiervoor geld wel, hoe vaker je verdeeld over de dag zonnevlammen oogst, hoe hoger je rendement is, dus 6 uur achter elkaar online zijn is een nadeel, je kunt beter 12x een half uur online komen dan 1x 6 uur lang.

Verder dat je account zonder het gebouwtje meer zonnevlammen binnen haalt lijkt mij onlogisch, maar aangezien de aantallen die je per keer oogst willekeurig zijn, kan het zijn dat dat account vaker 3 zonnevlammen binnengehaald heeft dan je hoofdaccount die dan waarschijnlijk in veel grotere mate enkel 1 zonnevlam per keer binnengehaald heeft.

Overigens kunnen we het niet eens met zekerheid vaststellen, tenzij jij alles minutieus bijgehouden hebt, ik denk zelfs dat Inno je niet eens je rendement mededelen kan of wil... :(

Als laatste wil ik alleen nog zeggen dat bij events hetzelfde geld als bij gokken, In het verleden behaalde resultaten zijn geen garantie voor de toekomst.

:p
 
5+ dagen??o_O:(:eek::eek: dat is niet normaal! Omg! haha. Bij mij duurt het 45 uur. Waarom duurt het bij jou 5+ dagen? Ik zit nu ook in het laatste hoofdstuk. Heeft dit mss te maken met het aantal provincies die je al hebt vrij gespeeld of met iets anders?:oops:
upload_2019-6-23_23-27-58.png

En ben nu me 600ste provincie aan het scouten.
 

Bijlagen

  • upload_2019-6-23_23-27-52.png
    upload_2019-6-23_23-27-52.png
    145,4 KB · Weergaven: 69
heeft iemand al opgemerkt dat als je het event gebouw dat je aankoopt aan het begin van het spel , totaal niks opbrengt ?
terwijl ik toch welke dag minimaal 6 uur online ben

ik kom met m n andere account zonder dat de vlammen 1 extra bol krijgen stukken hoger uit !
dus voel me aardig genept , al koste het gebouw maar 8 euro .

echter dit zal me niet meer gebeuren en ik denk dat inno , de plank hiermee totaal misslaat !!
waarom iets ingame brengen waar je niks aan hebt , geeft vertrouwen , niet !

Elk uur valt er een nieuwe zonnevlam, er worden maximaal 6 zonnevlammen aangeboden op verschillende locaties, zijn er 6 locaties met zonnevlammen, dan valt elk volgende uur een nieuwe zonnevlam op 1 van deze 6 locaties, dit is allemaal als "willekeurig" ingesteld, dus een locatie waar je eerst bijv. 3 zonnevlammen krijgen kon (wat niemand van tevoren weten kan), kan daardoor dan ineens maar 1 geven, maar goed, dat weet je nooit omdat het aantal zonnevlammen per locatie "willekeurig" is.

Als je 6 uur achter elkaar online bent, krijg je dus 6 zonnevlammen die de voorgaande uren "gevallen" zijn, daarna valt er elk uur weer 1, dus met 6 uur achter elkaar online zijn ontvang je er dus minimaal 11 en maximaal 12, uit een maximaal te behalen aantal van 24 per dag, maar goed, om die 24 te halen moet je het met maximaal 6 uur slapen redden of door tussentijds je wekker te zetten.

Nu over het event-gebouwtje die je 1 extra zonnevlam per keer dat je een zonnevlam oogst, je krijgt altijd 1 extra bovenop de normale oogst die altijd tussen de 1-3 zonnevlammen zit, dus je krijgt per enkele klik 50%, 33% of 25% extra zonnevlammen, het is geen vetpot, maar altijd meer dan wat je anders ontvangen had. Hiervoor geld wel, hoe vaker je verdeeld over de dag zonnevlammen oogst, hoe hoger je rendement is, dus 6 uur achter elkaar online zijn is een nadeel, je kunt beter 12x een half uur online komen dan 1x 6 uur lang.

Verder dat je account zonder het gebouwtje meer zonnevlammen binnen haalt lijkt mij onlogisch, maar aangezien de aantallen die je per keer oogst willekeurig zijn, kan het zijn dat dat account vaker 3 zonnevlammen binnengehaald heeft dan je hoofdaccount die dan waarschijnlijk in veel grotere mate enkel 1 zonnevlam per keer binnengehaald heeft.

Overigens kunnen we het niet eens met zekerheid vaststellen, tenzij jij alles minutieus bijgehouden hebt, ik denk zelfs dat Inno je niet eens je rendement mededelen kan of wil... :(

Als laatste wil ik alleen nog zeggen dat bij events hetzelfde geld als bij gokken, In het verleden behaalde resultaten zijn geen garantie voor de toekomst.

:p
Kleine toevoeging, de zonnevlammen uit de kistjes hebben een grote invloed.
RNG is erg random en kan resultaten enorm beinvloeden.

Het gebouwtjes geeft je wel degelijk meer kans, maar meer kans is niet altijd prijs.
 
Die heb je ook zeker nodig als kleinere speler.

De keuze voor de bonusproducties is enorm spijtig voor de Staalspelers en Houtmensen, die kunnen meteen al de helft minder T1 lvl 1 gebouwen plaatsen. Dit is vooral vervelend omdat er een hele waslijst aan 1 & 2 dagen producties van de T1-bonus tussen zitten en daarbij ook nog diverse 1 dagproducties voor de werkplaatsen.

Ook de keuze om 5x de opdracht "Verken een provincie of voltooi een onderzoek" is voor spelers die te maken hebben met verkennerstijden van meerdere dagen en die tevens door hun onderzoeken heen zijn vrijwel tot helemaal ondoenlijk om uit te voeren.

Vorig event was duidelijk te makkelijk, maar om nu met dit event de moeilijkheid zo enorm op te schroeven dat je het voor veel spelers enorm veel zwaarder maakt? Ik kan het niet plaatsen, als het nog voor een "supergoede Stonehenge" was, dan was het nog te volgen, maar die is ook niet eens supergoed...

Ik denk dat de bedenkers de laatste tijd teveel in een nieuwe witte toren hebben gezeten en niet meer door hebben wat ze van ons "het volk" vragen...
 

DeletedUser2578

Guest
Het event is bijna voorbij, nog maar 3 uur. Het was een event met handige beloningen zoals de timeboosters en kp's. Zelf had ik gehoopt om met 145 vlammen wat meer portaalwinstbadges te krijgen maar had alleen 2x geluk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het event is bijna voorbij, nog maar 3 uur. Het was een event met handige beloningen zoals de timeboosters en kp's. Zelf had ik gehoopt om met 145 vlammen wat meer portalwinstbadges te krijgen maar had alleen 2x geluk.
idem, dat deel viel een beetje tegen, aan de andere kans mag ik niet klagen, heb de laatste dagopdracht niet eens gedaan omdat ik 5 KP kopen niet zoek.
upload_2019-6-29_23-56-58.png

Wel jammer dat de vlammetjes zo erg meezaten in een event waar de hoofdprijs gewoon slecht is, dagprijzen waren meer dan prima.
Volgende keer zal ik wel tot maar 7 artefacten komen ofzo, nu dus bijna een 2de stonehenge.
 
Bovenaan