• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback: De zomerse zonnewende

Klopt, zo wordt het ook tegelijkertijd een onderdeel van het wekelijkse toernooi, twee vliegen in één klap! Bedankt voor je reactie!:)
Geldt in algemene zin wel, altijd proberen om de opdracht in het normale spel te vervullen. Verzamel relics, verzamel spreuken kun je ook in het toernooi doen, voltooi provincie of verzamel relics kun je doen door een paar wereldkaart provincies maar voor 7/8 te veroveren zodat je maar 1 van de 8 hoeft te doen voor de opdracht, 3 of 9 uur produkties kun je ook met je gewone fabrieken of wp doen. Burenhulp geeft ook vaak relics of spreuken, dus als je dat moet doen, doe eerst BH, dan heb je met wat geluk al een start.
 
Helemaal mee eens > misschien iets voor een voorstel om in plaats van T1, altijd marmer te vragen ?
De grotere spelers hebben sowieso een handicap omdat hun bestaande fabrieken maar maximum tot 9 uur kunnen produceren dus ook die moeten ze extra plaatsen voor dagopdrachten, hout bij Elven is ook maar 1x2 dus dat scheelt dan weer van mensjes!
 

DeletedUser2989

Guest
Ik ga bij dit event niet voor de stonehenge prijs. Beetje jammer dat de topprijs voor mij niet echt de moeite waard is van het plaatsen, zelfs niet als ik 10 artefacten bij elkaar sprokkel, maar ik ben erg blij met de hoeveelheden kp van de kisten en alle andere prijzen, dus al met al een geslaagd event. Bij de feniks vond ik de inhoud van de kisten nogal eentonig en wat mager, maar de vuurfeniks vind ik super en zal ik nog lang van genieten, nu is het andersom. Kisten leuk, hoofdprijs mager. Ik heb staal, is inderdaad zoeken naar ruimte, maar er mag ook wel wat uitdaging in zitten. Ondanks een volle stad ruim binnen 2 weken klaar. Vooral veel gebruik gemaakt van de toernooien. Dank aan de event ontwerpers :). Mag ook wel een gezegd worden.
 

DeletedUser3012

Guest

DeletedUser2114

Guest
Vooral dank voor dat zeer trieste beeld van een vastgebonden spartelend schaap...
Och, och, och... Dierenleed:confused: AMW!?

Ja, maar die gooi je weer weg wegens het beeld van een krijsend mishandeld schaap:confused::eek:

Is dat zeker? of ga je die ook nog weggooien omdat hij in de fik staat...
Wat is dit nou voor reactie?
 

DeletedUser234

Guest
Ik kies meestal voor de goedkoopste kistjes (in verhouding) en heb al meermalen een dagprijs gewonnen met weinig % kans kistjes. Ik ben na 7 wensputten maar gestopt met draaien en bewaar de rest van mijn zonnevlammen voor de tijdboosters en zwarte lotus....daarna komt de wensput toch nog een keer voorbij.

Dus in mijn beleving is de winkans groter dan anders.
 

DeletedUser2989

Guest
Vooral dank voor dat zeer trieste beeld van een vastgebonden spartelend schaap...
Och, och, och... Dierenleed:confused: AMW!?

Ja, maar die gooi je weer weg wegens het beeld van een krijsend mishandeld schaap:confused::eek:

Is dat zeker? of ga je die ook nog weggooien omdat hij in de fik staat...

Huh ?????????

Meningsverschillen ok, moet zelfs. Maar dit soort opmerkingen heb ik geen trek in. Ik geloof dat ik maar even forumvakantie ga nemen.
 

DeletedUser3012

Guest
Meningsverschillen ok, moet zelfs. Maar dit soort opmerkingen heb ik geen trek in. Ik geloof dat ik maar even forumvakantie ga nemen.
I don't get it, er is namelijk gewoon geen spartelend schaap in te zien... Verklaar dan asteblief in detail wat je ziet, want naar mijn idee is de heldensmederij dan erger. En de beschrijving houd het ook maar vaag... Ik heb er echter geen problemen mee... Wat zie je dan voor wreed gespartel in die veiling!?
 

DeletedUser234

Guest
We worden allemaal dagelijks bedrogen door ons zicht, we zien vaker wat we denken te zien, dan wat we werkelijk zien. Vergissing is menselijk en elfelijk, dat kan ook netjes gezegd worden, daar hoeft niemand op 'afgerekend' te worden. Al was de eerste post uitgesproken, dat was van iemand die in de emotie van het moment zat, dus wel begrijpelijk.

Het is een blij schaapje ofzo, dus laten wij ook allemaal maar gewoon verder gaan met blij zijn. :)
 
Lees zojuist dat Stonehenge vanaf level 7 is opgewaardeerd... Het is misschien een beetje kinderachtig, maar onder het motto: "Kruimeltjes is ook brood"... als je Stonehenge ondertussen al op level 10 had, krijg je dan (met terugwerkende kracht) ook nog dat ene extra kp-tje???? DonFrank?
 

Deleted User - 147694

Guest
Het is een aanpassing van de waarden, dus die gelden ook voor de bestaande Stonehenge.

Het betekend alleen niet dat je die enkele "gemiste" KP van eerdere oogsten terug zult krijgen.

Want toen waren de waarden nog niet in werking getreden.

Maar je kunt altijd een restitutieverzoek indienen via een supportverzoek. :p
 
Denk dat je blij moet zijn dat dit niet met terugwerkende kracht gaat, anders komt Inno nog een keertje langs of je met terugwerkende kracht even **veel** cultuur of inwoners wilt komen inleveren na een devaluatie van wat gebouwtjes.
 
Lees zojuist dat Stonehenge vanaf level 7 is opgewaardeerd... Het is misschien een beetje kinderachtig, maar onder het motto: "Kruimeltjes is ook brood"... als je Stonehenge ondertussen al op level 10 had, krijg je dan (met terugwerkende kracht) ook nog dat ene extra kp-tje???? DonFrank?

Lol eigenlijk was het gebouwtje eerst generfed.
Van 2 KP per dag ging het naar 3 kp per 2 dagen.

Hier is veel commentaar op gekomen, het gebouw was al niet best en nu nog minder. nu is het eigenlijk dus weer terug naar 4 KP per 2 dagen.
Ik vermoed dat ze opgevallen is dat de intresse in dit gebouw niet echt best is en ze het daarom hebben teruggedraaid.
Maar hij blijft nog steeds niet de moeite waard.
Maar er is gelukkig meer dan voldoende ander leuks te verdienen dit event.
Niet te klagen meer dan voldoende opties.

afhankelijk van welk account ik bespeel heb/had ik andere opties, wat voor mijn ene account rommel was was uiterst welkom bij de ander.
Voorbeeld: me main kan niets met mana hutjes, me mini is verliefd op die dingen.

Zo is er wel voor elk wat wils te verdienen.
 
is het bekend dat de opdracht: produceer 3x luxe leunstoel niet uit te voeren is? heb nu al een paar keer goederen geproduceerd, maar hij telt het niet bij de opdracht.
 

Deleted User - 147694

Guest
Als je opdracht 29 bedoeld (Produceer 3x 1-dag T1-bonus), dan zou ik een support ticket gebruiken en dit aankaarten bij Inno.
 
Bovenaan