• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback: De zomerse zonnewende

Deleted User - 147694

Guest
Waarom telt Feniksvoer niet mee als een verzamelde betovering?

Ik heb net Feniksvoer gemaakt en geïnd, maar het telt niet mee als betovering ondanks dat ze wel onder Betoveringen in de Inventaris verzameld worden.

Of tellen de dingen die je via Handwerken maakt niet mee voor de eventopdracht "Verzamel 5 betoveringen naar keuze."?

@DonFrank @Meesterslager
 

Deleted User - 124539

Guest
Bij opdracht 32 staat er bij mij: "Verzamel of besteed 4 combinatieversnellers of verzamel 4 relikwieën."
Ik heb net 4 combinatieversnellers gebruikt, maar er staat dat ik nog steeds 0 van de 4 heb besteed. Dus oftewel staat er een fout in de opdracht, of het is een bug. Kan iemand mij helpen?
 

DeletedUser2186

Guest
Dit was na aanpassingen enkel "verzamel" geworden. Werd het niet meegenomen in de vertaling in het spel? Update : het werd al aangegeven in "bugs", dat het nog niet aangepast werd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Waarom telt Feniksvoer niet mee als een verzamelde betovering?

Ik heb net Feniksvoer gemaakt en geïnd, maar het telt niet mee als betovering ondanks dat ze wel onder Betoveringen in de Inventaris verzameld worden.

Of tellen de dingen die je via Handwerken maakt niet mee voor de eventopdracht "Verzamel 5 betoveringen naar keuze."?

@DonFrank @Meesterslager
Klopt, enkel de betoveringen op het blad "Produceren" van de Magische Academie tellen mee.
 
Begrijpelijk. Het is voor mij ook niet altijd duidelijk of mogelijkheden om iets te krijgen nu wel of niet meetellen. Het spel is wat slordig in naamgeving, Spreuken en ontmoetingen heb je in verscheidene soorten, maar niet altijd doen alle soorten mee zonder dat dat onderscheid te zien is.
 

DeletedUser3012

Guest
Klopt, enkel de betoveringen op het blad "Produceren" van de Magische Academie tellen mee.
Feniksvoer staat tussen de spreuken, en heet een spreuk. Dit zou veranderd moeten worden, als het niet meetelt voor het event...
 
Hallo,
Heb net de opdracht: "onderzoek 1 technologie of upgrade 1 gebouw naar niveau 14 of hoger" voltooid door een fabriek te upgraden naar niveau 14, maar de opdracht staat nog iet als voltooid.
Kan iemand helpen? Is dit een bug of foutje?
 
bug, je moet namelijk lvl 15 hebben. je kan het aan support vragen, maar een gildie van mij had dit ook gedaan en ze geloofden hem eerst niet, en tegen dat ze dan uiteindelijk reageerden had hij al een huis op lvl 15 en was de kous voor hen af.
 
:( Bovenstaande "Bug" slaat waarschijnlijk op opdracht 83 > Op de Elvengems pagina staat hierbij een *, wat betekend dat deze opdracht is aangepast nadat deze op BETA was geweest. :(

:eek: deze aanpassing is NIET gemeld in de spoiler. Er zit dus niet anders op dan een tijdbooster te gebruiken OF een dag langer over de opdrachten te doen.:cool:

:oops: Als deze BETA aanpassing nog fout in de Nederlandse versie zat, komt dat gewoon omdat de vertalers hier niet op tijd van op de hoogte waren gesteld. Geen "Bug" dus maar gewoon te snel alles op de Live servers willen zetten.:cool:

Maar spelers die nu al bij opdracht 83 zitten zullen waarschijnlijk ook opdracht 115 wel halen. misschien komt de roep om extra opdrachten nu ook wel snel, want zelfs een voorzichtige kisten opener (zoals ik) zal slechts 7 of hooguit 8 stonehenge-artefacten kunnen krijgen > niet genoeg voor level 10 :oops:.

(P.S. een voorzichtige kistenopener pakt altijd de laagste kosten, bij voorkeur kist 18, en doet alleen de op één na laagste als daar extra zonnevlammen te verdienen zijn. Op die manier kan er met 500 zonnevlammen één slinger vol gehangen worden) :cool:
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 147694

Guest
:( Bovenstaande "Bug" slaat waarschijnlijk op opdracht 83 > Op de Elvengems pagina staat hierbij een *, wat betekend dat deze opdracht is aangepast nadat deze op BETA was geweest. :(
Dank je, dan zal ik met mijn H3 account de woongebouw voor de zekerheid naar lvl 15 doen en niet de andere die naar lvl 14 gaat. :)
 
misschien komt de roep om extra opdrachten nu ook wel snel, want zelfs een voorzichtige kisten opener (zoals ik) zal slechts 7 of hooguit 8 stonehenge-artefacten kunnen krijgen > niet genoeg voor level 10 :oops:.
Zal vast komen, maar het antwoord is dan waarschjinlijk "gebruik de academie voor extra vlammen, en/of koop de verdubbelaar en/of koop dias".

Ook bij vorige events was er geen garantie dat je de hoofdprijzen kreeg, maar dat was "wel of niet". Nu kun je ook voor 7/10 de hoofdprijs krijgen. Of dat voldoende is, is aan jou om te beoordelen.
Persoonlijk vind ik de stonehenge artefacten geweldige spreukfragment bronnen.
 
Persoonlijk vind ik de stonehenge artefacten geweldige spreukfragment bronnen.

Die overweging heb ik ook al gemaakt, daarom heb ik de Stonehenge nog niet geplaatst. Even kijken hoeveel artefacten ik kan verzamelen en dan kijken wat het beste is ( op de lange termijn ):cool:
 
Bovenaan