• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback "De Amuni"

DeletedUser

Guest
Hah daar had ik nog niet bij stil gestaan. Nog een reden waarom ik blij ben dat ik de questen even negeer.
Wat ik zelf ondertussen ook al bedenk, het zal we moeilijk worden in het volgende ras. Als je En een T4 en een T5 en 2 T6 (of ook maar 1)
fabriek nodig hebt om de onderzoekboom te doen, dan ga je wel wat zaden nodig hebben. Ik weet niet als iedereen zo'n hoge zadenproductie wel aan kan, want de handelaar upgraden levert je geen extra zaden op....

Met een hoop gedoe en gepuzzel (m.n. het timen van die idiote provincie verkennen :mad:) valt het wel te omzeilen zodat je toch het grootste deel van de beloning blijft behouden, maar dit zou niet nodig moeten zijn. Ik vind het echt een fout in het ontwerp.

Ik maak mij nog niet zoveel zorgen over Zaden omdat ik genoeg veroverde provincies en OW-lvls heb , maar idd degenen die dat niet hebben, zullen het erg moeilijk gaan krijgen.:eek:
 

DeletedUser

Guest
Ik ben even de weg kwijt in het spel :D:p:)

Ik heb nu de goudsmederij vrijgespeeld, maar om deze te plaatsen wordt obsidiaan en esoterische inkt gevraagd...o_O
Waar, hoe maak ik dit..?

Alvast bedankt ;)
 

DeletedUser

Guest
Hoi Rose,

Obsidiaan, Inkt en Koninklijk fluweel maak je met de upgrades van je t2 fabrieken (die worden dan t5 en dat zijn deze goederen). Dit werkt hetzelfde als met het maansteen, platina en elvenboomsap in het vorige hoofdstuk. Je had dus eerst de onderzoeken voor de t2 fabrieken moeten doen, plus productiebonus en upgrade handelsgebouw. Daarna kun je pas handelen om aan alle goedjes te komen om de goudsmederijen te bouwen.
 

DeletedUser

Guest
Hoi Didi,

Ik begrijp even niet wat je bedoeld, je geeft aan dat ik eerst de T2 fabrieken moest onderzoeken, maar waar kan ik dat vinden, zie niets in de boom?

Productiebonus en handelsgebouw..?

Sorry maar het is mij echt niet duidelijk, ik zal het even laten bezinken, misschien zie ik toch iets over het hoofd.

Tot zover bedankt Didi, ik heb even 'n printje van de boom bij gedaan, misschien helpt het wat waarbij je ziet wat ik mogelijk fout doe.... ;)
 

Bijlagen

  • onderzoeken.jpg
    onderzoeken.jpg
    434,4 KB · Weergaven: 77
Hoi Didi,

Ik begrijp even niet wat je bedoeld, je geeft aan dat ik eerst de T2 fabrieken moest onderzoeken, maar waar kan ik dat vinden, zie niets in de boom?

Productiebonus en handelsgebouw..?

Sorry maar het is mij echt niet duidelijk, ik zal het even laten bezinken, misschien zie ik toch iets over het hoofd.

Tot zover bedankt Didi, ik heb even 'n printje van de boom bij gedaan, misschien helpt het wat waarbij je ziet wat ik mogelijk fout doe.... ;)

zijde, boekrollen en kristal zijn T2 :)
De andere 2 staan daar rechts van :)
 

DeletedUser

Guest
@Ritsjoena dankjewel voor de verdere toelichting :)

@Rose je zult eerst upgrade troepenomvang 44 moeten doen, daarna kun je kristal-, boekrol- en zijdefabrieken onderzoeken. En daarna de bonusproductie en het handelsgebouw.
Als je de verhaalquest-lijn volgt wordt je daar precies zo doorheen geleidt
 

DeletedUser

Guest
Ik zat helemaal verkeerd te kijken naar de T2 fabrieken, dom, dom, dom :D:D:D

Maar het is mij nu duidelijk, ook wat betreft het volgen van de verhaalquest-lijn,

Dank jullie wel.;)
 
is het ondertussen al duidelijk wat het nieuwe elfenboomsap wordt? (het ene T5 goed waar er niet genoeg producenten van zijn)? Ik zie dat velen al rasfabrieken hebben dus er moet zeker al verhandeld zijn :)
 

DeletedUser

Guest
is het ondertussen al duidelijk wat het nieuwe elfenboomsap wordt? (het ene T5 goed waar er niet genoeg producenten van zijn)? Ik zie dat velen al rasfabrieken hebben dus er moet zeker al verhandeld zijn :)

Ja, Koninklijk Fluweel is niet aan te komen. Ik had zo gehoopt om mijn Boekrol verder te kunnen uppen, weinig kans vrees ik heb nog 20k fluweel nodig :(
Ziet er naar uit dat ik morgen de decay van Obsidiaan weer mag gaan aanvullen, totdat ik eindelijk eens genoeg fluweel heb *zucht*
 

DeletedUser

Guest
Kom nog 2500 koninklijk fluweel tekort om te kunnen uppen. Iemand nog wat fluweel op voorraad???

En ik zit er voor het eerst in mijn Elvenariaans leven aan te denken om de verhaalquests te laten voor wat ze zijn. Meestal vind ik het leuk om ze doen en het verhaal te lezen. Maar die 8 goudsmids en 4 trapmakers, die ik straks moet gaan plaatsen, halen de lol er eigenlijk wel vanaf. Als ik dat doe moet ik 5 grote fabrieken slopen en een hele boel cultuur! Halveer ik het (en laat de verhaalquests voor wat ze zijn), kost het mij maar 2 fabrieken. Dat verschil is mij eigenlijk te groot, dus ik denk dat ik het eerst maar eens ga proberen met de helft. Kijken hoever ik daarmee kom. Lukt het niet dan kan ik altijd nog de rest van die dingen bouwen.
 
Tot nu toe een leuk hoofdstuk, een geen rasgoederen nodig om de fabriekjes te uppen, heerlijk.

Als voor het fluweel, dat komt wel weer goed, net als bij het vorige hoofdstuk, daar was uiteindelijk platina tekort. heb dat heel vaak geruild voor sap of marmer en het toch maar op de plank lag te verstoffen.

upload_2018-8-26_21-1-58.png

Dit is het enige dat ik minder vind aan dit hoofdstuk, de druk ligt wel heel erg op de 15 min/1 uurs productie.
Voor een 3 uursproductie krijg je nog geen 15 min meer dan een uursproductie dat is wel heel er karig.

Speel nu dus constant met een "timer" om in dat 15 min stramien te blijven en af en toe een uurtje voor de rust, dat is wel erg intensief als je het mij vraagt.
 

DeletedUser

Guest
Tot nu toe een leuk hoofdstuk, een geen rasgoederen nodig om de fabriekjes te uppen, heerlijk.

Als voor het fluweel, dat komt wel weer goed, net als bij het vorige hoofdstuk, daar was uiteindelijk platina tekort. heb dat heel vaak geruild voor sap of marmer en het toch maar op de plank lag te verstoffen.

Bekijk bijlage 3416
Dit is het enige dat ik minder vind aan dit hoofdstuk, de druk ligt wel heel erg op de 15 min/1 uurs productie.
Voor een 3 uursproductie krijg je nog geen 15 min meer dan een uursproductie dat is wel heel er karig.

Speel nu dus constant met een "timer" om in dat 15 min stramien te blijven en af en toe een uurtje voor de rust, dat is wel erg intensief als je het mij vraagt.

Dat is vreemd eigenlijk, de kortere producties leveren meer op en zijn qua kosten goedkoper. Bij de Elementalen waren de kortere producties duurder dacht ik. Mag ik weer even verder nadenken over mijn plan om voor de helft te gaan van de gebouwen. Dat wordt dan wel erg veel klikkerdeklikkie :eek:

EDIT: OMG dat is bij jouw met een Bloeiende Handelaarsgilde op lvl 25!!!!!! Zit ik daar met mij BHG op lvl 8. Word hier niet vrolijk van, maar eens een nachtje over gaan slapen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat is vreemd eigenlijk, de kortere producties leveren meer op en zijn qua kosten goedkoper. Bij de Elementalen waren de kortere producties duurder dacht ik. Mag ik weer even verder nadenken over mijn plan om voor de helft te gaan van de gebouwen. Dat wordt dan wel erg veel klikkerdeklikkie :eek:
BSA training 2.0 ;).

Over de kosten die blijven volgens mij gewoon gelijk. je krijgt voor een 9 uurs productie net geen 10x een 15 min productie, maar de kosten zijn ook net geen 10x dat van de 15 min. idem bij de andere productietijden.
 

DeletedUser

Guest
BSA training 2.0 ;).

Daar zit ik niet bepaald op te wachten. Heb al genoeg biertjes en treants gemaakt voor de rest van mijn Elvenariaans leven geloof ik :p

Maar toch ook nog een opstekertje voor mij. Het is gelukt om het fluweel bij elkaar te krijgen. Iedereen bedankt voor het pakken van mijn handel en een speciaal dankjewel voor een hele lieve behulpzame Elf :)
 
Dit is geen aanval op het support team

Maar ik hoor en lees van alles maar echt duidelijkheid krijgen we niet ik voel het als aan het lijntje gehouden te worden.

In April wordt nog beloofd als Amuni er is komen de uitbreidingen…. die scout weg sturen heeft geen zin meer want om mijn wereld staan allemaal slotjes we sparen allemaal onze provincies maar waarom ?

In begin speelde je dus provincies vrij en weg waren die (zonder melding vooraf) waarom krijgen we geen uitleg ? De spass gaat er zo wel uit er wordt veel beloofd en wat komt eruit niks?

Ik ben niet de enigste merk ik hier ook wel Dus INNO kom eens met een duidelijke uitleg of wordt er alleen op diamant spelers gegokt…??

Hier een paar tickets (kopie) En nogmaals dit is geen aanval op het support team die waren snel met hun reactie en zoals ik begrijp weten die ook niks..Raar maar waar..?????.

(verwijderd door moderator).

Ik hoop dat dit bericht beetje duidelijk is en dat we onze uitbreidingen krijgen want afbreken van je T1,2 en 3 heeft geen zin en nut want welk volk komt hierna ??? moet je dan weer je fabs afbreken....???

groetjes xeses
 

DeletedUser1427

Guest
Dit is geen aanval op het support team

Maar ik hoor en lees van alles maar echt duidelijkheid krijgen we niet ik voel het als aan het lijntje gehouden te worden.

In April wordt nog beloofd als Amuni er is komen de uitbreidingen…. die scout weg sturen heeft geen zin meer want om mijn wereld staan allemaal slotjes we sparen allemaal onze provincies maar waarom ?

In begin speelde je dus provincies vrij en weg waren die (zonder melding vooraf) waarom krijgen we geen uitleg ? De spass gaat er zo wel uit er wordt veel beloofd en wat komt eruit niks?

Ik ben niet de enigste merk ik hier ook wel Dus INNO kom eens met een duidelijke uitleg of wordt er alleen op diamant spelers gegokt…??

Hier een paar tickets (kopie) En nogmaals dit is geen aanval op het support team die waren snel met hun reactie en zoals ik begrijp weten die ook niks..Raar maar waar..?????.

(verwijderd door een moderator).

Ik hoop dat dit bericht beetje duidelijk is en dat we onze uitbreidingen krijgen want afbreken van je T1,2 en 3 heeft geen zin en nut want welk volk komt hierna ??? moet je dan weer je fabs afbreken....???

groetjes xeses

De inhoud van de tickets mogen niet gedeeld worden op het forum. Je feedback wordt doorgegeven aan de Community Manager @Desi .
 

DeletedUser237

Guest
Dus nog steeds geen nieuws over uitbreidingen ? Het wordt dus een sloopspelletje ipv een bouwspelletje. De makers zijn echt wel verkeerd bezig. En ik speelde dit zo graag maar voor het moment is de fun er echt uit. Ik moet cultuur bijzetten en dan nog nieuwe fabrieken en ik zou dan anderen moeten slopen want ik krijg geen uitbreidingen. Spel staat op een laag pitje nu. Ben eigenlijk al bezig om een vervangspelletje te zoeken en dan kan dit in de kast.
 
Vraagje voor de iets meer gevorderden.
Zoals de meesten heb ik ook wat plaatsgebrek, heb al zitten puzzelen maar moet me nog buigen over wat ik ga verkopen om plaats te maken.
Heb nu 2 T4 bonus fabrieken waarvan ééntje op max level. Misschien hier 1tje van opofferen
Heb nu ook 2 T5 bonus fabrieken en 6 T2 bonus fabrieken. 2 T5 nodig of 1tje genoeg of naar 5 T2 bonusgoedfabrieken.
Als ik 2 fabrieken moest wegdoen, kom ik serieus in de plus met inwoners , dus kan ik hier ook weer wat woninggebouwen opofferen.
En dan kan de grote shuffle beginnen.

Spui jullie gedachten, ik hoor ze aandachtig. :p
 
Bovenaan