• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback "De Amuni"

Ik vind het wel een erg strak geregisseerd hoofdstuk. Je hebt zelf geen keuze mbt aantallen/verhoudingen als je het verhaal wilt volgen.
De minimale hoeveelheid die de vragen eisen komen aardig overeen met de maximale mogelijkheden als je je al in bochten hebt gewrongen.
Ik vind dat wel jammer.

De hoeveelheid mana die nodig is voor elke handeling (mn het verplicht levelen van de werkgebouwen) is ook bizar. Er is bijna geen ruimte voor mana-gebouwen en dan toch zoveel eisen...
 
Ik vind het wel een erg strak geregisseerd hoofdstuk. Je hebt zelf geen keuze mbt aantallen/verhoudingen als je het verhaal wilt volgen.
De minimale hoeveelheid die de vragen eisen komen aardig overeen met de maximale mogelijkheden als je je al in bochten hebt gewrongen.
Ik vind dat wel jammer.

De hoeveelheid mana die nodig is voor elke handeling (mn het verplicht levelen van de werkgebouwen) is ook bizar. Er is bijna geen ruimte voor mana-gebouwen en dan toch zoveel eisen...
Helemaal mee eens.

Heb even naar je stad gekeken, ik zou je willen aanraden nu je klaar bent met het hoofdstuk al je kennispunten in je abdij te stoppen en deze omhoog te trappen, lvl 6 is gewoon niet sterk genoeg om er maximaal (ge/mis)bruik van te maken.
de combinatie afgeronde provincies * wonderkracht = mana. zodra je deze rond de 10K hebt kan je een 500k opdracht afronden met 50 spreuken.
Ik zie dat je mee doet met toernooi, en dat icm je magische academie levert best veel spreuken op.

Zelf haal ik tegenwoordig bijna 20k uit een spreuk en met een paar honderd spreuken was ik klaar met dit hoofdstuk.
Dit zal iig je mana probleem oplossen in het volgende hoofdstuk en het een stuk leukere ervaring maken.
 
De gevraagde cultuurbonus om 125%- 150% te halen is precies serieus gestegen.
Ik heb het nu niet echt bijgehouden maar sinds enkele upgrades haal ik ondanks een cultuuroverschot van 50 k nog zelden 150% cultuurbonus.
Om 125% te halen moet ik nu 83000 overschot hebben, het dubbel voor 150% :mad:
 

DeletedUser2578

Guest
Voor dit hoofdstuk heb je minimaal 1 spirituele t2-fabriek nodig (deze fabriek wordt ook vaak T5-bonusfabriek genoemd).
Is je gewone T2-bonusfabriek Kristal, dan is je Spirituele t2-bonusfabriek Boekrol
Is je gewone T2-bonusfabriek Boekrol, dan is je Spirituele t2-bonusfabriek Zijde
Is je gewone T2-bonusfabriek Zijde, dan is je Spirituele t2-bonusfabriek Kristal

Voor de verhaalquests heb je in dit hoofdstuk van de gastrasgebouwen minimaal nodig:
- 1 Duintempel op lvl 4 (portaal) verbonden met een gewone weg
- 4 Tempelzuilen, verbonden met de Duintempel
- 3 Palmtuinen, verbonden met de Duintempel
- 1 Tempel van Verheerlijking, verbonden met de Duintempel
- 1 Tempel van Duurzaamheid, verbonden met de Duintempel
- 8 Goudsmederijen op lvl 4, verbonden met je gewone huizen
- 4 Vallenmakers op lvl 4, verbonden met je gewone werkplaatsen

Om ruimte te besparen en niet tot het oneindige bezig te zijn met gastrasgoederen te maken voor gebouwen die er maar hele korte tijd staan (t.w. de Tempel van Verheerlijking en de Tempel van Duurzaamheid) heb ik voor mezelf het volgende bedacht.

- 1 spirituele t5-bonusfabriek

Gastrasgebouwen:
- 1 Duintempel op lvl 4
- 4 Tempelzuilen
- 3 Palmtuinen
- 6 Goudsmederijen op lvl 4
- 3 Vallenmakers op lvl 4

Als ik het goed berekend heb komt dit dan net uit met de benodigde prestige.

Dit alternatief betekent wel dat ik de verhaalquests laat voor wat ze zijn en dus pas kan skippen als het volgende hoofdstuk er is. Dit is eigenlijk de eerste keer dat ik dat doe, maar het zij zo. Ik heb ondertussen wel genoeg gesloopt vind ik :rolleyes:

MIjn gewone T2-bonusfabriek is boekrol, dan ga ik ervanuit dat mijn Spirituele t5-bonusfabriek zijde zal zijn? Op welk level moet deze fabriek zijn om spirituele goederen te geven? Ben nu in het begin van Amuni en als de Spirituele t5-bonusfabriek op hele hoge lvl moet zijn dan kan ik alvast starten met bouwen. Alvast bedankt voor het antwoord! :)
 
Bovenaan