• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback broederschapsavonturen

Terugkijkend kan ik melden dat het zonde van mijn inzet, en dan heb ik het over dag en nacht, van mijn tijd, alsmede van mijn munten en voorraden was. En wel om de volgende redenen; prijsjes volstrekt ridicule, zeker in aanmerking genomen hoeveel tijd en goederen/voorraden hiervoor moesten worden gedoneerd en de ergernis die ik heb ervaren.

De interface die werkelijk uit het jaar nul stamt waardoor communicatie en spelplezier ronduit vreselijk was, dit is overigens niet alleen tijdens deze 'avonturen' het geval. Ik noem berichten die niet verzonden werden en de grootste ergernis het constant moeten doorklikken over alle symbooltjes tot men eindelijk de goede weer had staan etc. waardoor er ook weer veel tijd verloren is gegaan omdat de badge dan weer opnieuw moest.

En de voorlichting over het avontuur. Ronduit waardeloos.

Achteraf heel begrijpelijk dat er over de prijzen niet gerept werd want wie zit er te wachten op die waardeloze directe effecten, een paar kp of en een klein cultuuritem.

Dan de vijftig eersten die de hoofdprijs krijgen, en wat voor een hoofdprijs!, en de rest heeft zich 6 dagen afgebeuld en krijgt niets!! Hallo; wat is dit voor een onzin.

Dit Avonturen intermezzo heeft maar een doel, net als Maskerade, om je te verleiden zoveel mogelijk euro's uit je zak te kloppen en hierdoor verblind heeft men de balans laten doorslaan naar winst. Heel jammer en geen aanbeveling. Ik zou zeggen laat de marketeers in jullie bedrijf wat meer links liggen en luister naar de gamedevelopers.

Geen verrassing zeker dat ik dergelijk 'avontuur' op deze manier nooit meer zal spelen en als ik de geluiden om me heen hoor; velen met mij.

Ieder zijn mening uiteraard maar ook een andere note. De prijzen kon je vanaf eerste moment zien door alle 3 kisten aan te klikken, wij hebben hierdoor mede de route(s) bepaald die we hebben gedaan. Het wel of niet kopen/inzetten van diamanten is aan een ieder, laten we wel reeel blijven dat het uiteindelijk ergens inkomsten vandaan moeten komen om de gamedevelopers en marketeers te betalen. Ben het eens dat er zeker nog wel verbeteringen mogelijk zijn.
 

DeletedUser2080

Guest
Toch is het support het enige platform waarbij ook gekeken kan worden of er iets niet klopt, ondanks dat het vervelend kan zijn dat je een bug ervaart. De chat is in herkenbaar probleem waar aan gewerkt wordt, dit kan helaas nog even duren zolang er nog geen definitieve oplossing voor gevonden is, ik kan mij voorstellen dat dit vervelend moet zijn.

Toch bedankt voor de feedback.


@Lionell dank voor je super reactie op support. Blij mee. (zo ongeveer voor t eerst, dus echt heel blij mee!) probleem is als volgt... je hebt het gezien. Maar als ik dus nu iets wil innen, kan ik niet zwier, de hele rij doen... want... ik moet checken of het wel geteld is. :( dus 3 kliks extra per item. niet per item voor t avontuur, maar voor n item om een badge te maken. je hebt al 24 kliks! nodig om dat k poppetje weer in de goede stand te zetten om bv de tweede treant op te starten, maar nu komen daar dus 3 kliks per werkplaats bij.

ondoenlijk... top reactie van jou, blij mee, dank voor je hulp.... maar deze bug... die moet er echt uit voordat inno weer zon avontuur lanceert lijkt mij.
 

DeletedUser572

Guest
Ik vond het wel een leuk evenement. De quest interface moet beter, dat snappen ze hopelijk nu wel.

De rewards vindt ik eigenlijk wel ok. De klassementen mag van mij verdwijnen. Leuk verzonnen maar we hebben er niks aan.

Ik weet niet precies wat voor rewards mensen verwachten. Als je ze veel beter zou maken zou het avontuur gelijk 'verplicht' worden en is er geen ontkomen meer aan. Zeker leuk als je in een broederschap zit dat het niet kan halen.
 

DeletedUser2080

Guest
Wat ik heel leuk zou vinden, is na het avontuur een overzicht van de ingeleverde goederen per bs. dus: 7890876789 treants 35678099 bakkers etc etc :)
 

DeletedUser1592

Guest
@Lionell dank voor je super reactie op support. Blij mee. (zo ongeveer voor t eerst, dus echt heel blij mee!) probleem is als volgt... je hebt het gezien. Maar als ik dus nu iets wil innen, kan ik niet zwier, de hele rij doen... want... ik moet checken of het wel geteld is. :( dus 3 kliks extra per item. niet per item voor t avontuur, maar voor n item om een badge te maken. je hebt al 24 kliks! nodig om dat k poppetje weer in de goede stand te zetten om bv de tweede treant op te starten, maar nu komen daar dus 3 kliks per werkplaats bij.

ondoenlijk... top reactie van jou, blij mee, dank voor je hulp.... maar deze bug... die moet er echt uit voordat inno weer zon avontuur lanceert lijkt mij.
Ik ga hier toch even op reageren :) het niet bijtellen is vaak een probleem met de browser en geen bug. Als het een bug zou zijn hadden alle spelers er last van, en dat is niet het geval. Gewoon even een ticket aanmaken dat iets niet is bijgeteld, en een aanwezige game moderator zal dan na controle of een en ander klopt de quest voor je voltooien. Zo voorkom je ergernis en lang wachten, aangezien support tussen 08:00 uur en 00.00 uur binnen een uur zal reageren.
 

DeletedUser2080

Guest
Ik ga hier toch even op reageren :) het niet bijtellen is vaak een probleem met de browser en geen bug. Als het een bug zou zijn hadden alle spelers er last van, en dat is niet het geval. Gewoon even een ticket aanmaken dat iets niet is bijgeteld, en een aanwezige game moderator zal dan na controle of een en ander klopt de quest voor je voltooien. Zo voorkom je ergernis en lang wachten, aangezien support tussen 08:00 uur en 00.00 uur binnen een uur zal reageren.

ik heb n ticket aangemaakt. en het komt wel vaker voor. a wa t niet de eerste x en b komt het meer voor in mn bs. met verschillende browsers overigens. dat bleek nl toen we het erover hadden.

support contacten en moeten wachten (!) en niet verder kunnen met zoites groots (is tegen een van onze spelers ook gezegd in een eerder stdium. is nl ondoenlijk. als je probeert te winnen althans...
dus... ben t niet met je eens.

nb wegens erge uitval van armen. slecht getikt. pech. ga t niet aanvullen. ben op.
 

DeletedUser2080

Guest
by de weg belroth.... hij blijft het doen. alleen bij treanten. niet bij de rest. typisch.
 

Deleted User - 132330

Guest
ik vind het een leuk spelelement maar helaas zijn de prijzen zwaar bagger en komen niet overeen met de hoeveelheid werk die je erin moet steken. zelfs al haal je net de top 50 dan ben je een hele week hard bezig geweest met je hele BS en je krijgt er eigenlijk maar een 30 minuten tijdbonus voor terug dan wacht ik net zo lief die 30 minuten totdat mijn gebouw klaar is met upgraden. de gebouwen heb ik helaas ook al niks aan, had liever wat gebouwen met flink wat cultuur gekregen zoals een vaderboom of zoiets want voorraden die maak ik wel in mijn werkplaatsen.
uit mijn BS hoor ik ook veel berichten dat ze liever de volgende keer snel door de kaart heengaan voor de 3 kisten en zodra die binnen zijn stoppen ze liever (zelfs vanuit de fanatieke hoek van mijn BS en die kunnen echt flink fanatiek zijn) en dat vind ik jammer.

hoewel ik het leuk vond lijkt het me niet iets dat om de week terug hoeft te komen (als ik over een paar weken weer zoveel moet gaan regelen en noteren word ik gek) je hele stad staat stil gedurende het avontuur en ik kan nu een flinke inhaalslag gaan slaan om het achterstallige upgradewerk te doen. kortom om de maand lijkt me meer dan genoeg en ik denk zelfs dat je het dan een keer in plaats van het toernooi kunt doen. ik vond toernooi en avontuur tegelijk toch best wel zwaar en ik ben hier eigenlijk om te ontspannen.

het lijkt me leuk om de BS ranking in groepen te doen door bv. de top 5 van een groep bij het volgende avontuur door te laten stromen naar een hogere groep en de laatste 5 naar een lagere groep te laten afzakken de hogere groepen krijgen dan betere beloningen. ik denk dat dan meer BS-en gemotiveerd zullen blijven voor het avontuur omdat ze dan in een groep zitten die ongeveer gelijk aan hun is. ik kan me namelijk goed voorstellen dat mensen die in een BS zitten die op plek 299 staat ofzo nu zoiets hebben van laat dat avontuur maar zitten.

ik hoop dat er iets komt waarmee je makkelijker door de opdrachten heen kunt scrollen dan iedere keer openen -> weigeren -> bevestigen -> openen -> weigeren -> bevestigen enz. enz. enz. enz......... .

ook ik zie het wel zitten als er iets van een aparte chat of zo komt voor het avontuur.
 
ik vind het een leuk spelelement maar helaas zijn de prijzen zwaar bagger en komen niet overeen met de hoeveelheid werk die je erin moet steken. zelfs al haal je net de top 50 dan ben je een hele week hard bezig geweest met je hele BS en je krijgt er eigenlijk maar een 30 minuten tijdbonus voor terug dan wacht ik net zo lief die 30 minuten totdat mijn gebouw klaar is met upgraden. de gebouwen heb ik helaas ook al niks aan, had liever wat gebouwen met flink wat cultuur gekregen zoals een vaderboom of zoiets want voorraden die maak ik wel in mijn werkplaatsen.
uit mijn BS hoor ik ook veel berichten dat ze liever de volgende keer snel door de kaart heengaan voor de 3 kisten en zodra die binnen zijn stoppen ze liever (zelfs vanuit de fanatieke hoek van mijn BS en die kunnen echt flink fanatiek zijn) en dat vind ik jammer.

hoewel ik het leuk vond lijkt het me niet iets dat om de week terug hoeft te komen (als ik over een paar weken weer zoveel moet gaan regelen en noteren word ik gek) je hele stad staat stil gedurende het avontuur en ik kan nu een flinke inhaalslag gaan slaan om het achterstallige upgradewerk te doen. kortom om de maand lijkt me meer dan genoeg en ik denk zelfs dat je het dan een keer in plaats van het toernooi kunt doen. ik vond toernooi en avontuur tegelijk toch best wel zwaar en ik ben hier eigenlijk om te ontspannen.

het lijkt me leuk om de BS ranking in groepen te doen door bv. de top 5 van een groep bij het volgende avontuur door te laten stromen naar een hogere groep en de laatste 5 naar een lagere groep te laten afzakken de hogere groepen krijgen dan betere beloningen. ik denk dat dan meer BS-en gemotiveerd zullen blijven voor het avontuur omdat ze dan in een groep zitten die ongeveer gelijk aan hun is. ik kan me namelijk goed voorstellen dat mensen die in een BS zitten die op plek 299 staat ofzo nu zoiets hebben van laat dat avontuur maar zitten.

ik hoop dat er iets komt waarmee je makkelijker door de opdrachten heen kunt scrollen dan iedere keer openen -> weigeren -> bevestigen -> openen -> weigeren -> bevestigen enz. enz. enz. enz......... .

ook ik zie het wel zitten als er iets van een aparte chat of zo komt voor het avontuur.

Ja zo voor 1 keer was leuk, ook het moment was net juist met de meeste spelers die net wat ruimte vrij hadden.

Kwa prijzen ben ik het half met je eens. de eerste map is gewoon troep de andere 2 vallen reuze mee.
Als je gewoon puur voor de prijs gaat en de ranking negeert is het niet heel veel werk. je kan namelijk makkelijk een goedkope eenvoudigere route uitstippelen en alleen dat deel doen. je ranking eindigt dan ergens rond plek 100 (de oranje welpen hebben dat gedaan om met zo min mogelijk energie toch het maximale eruit te halen)

De ranking prijzen vind ik persoonlijk ook niet de moeite waard. plek 1 is voor sommige mensen wel leuk om hun event gebouw setjes compleet te krijgen. gezien je die niet kon krijgen zonder dia's te gebruiken.

De ranking ben ik nu wel klaar mee, leuk om misschien over een paar maanden nog een keer te doen. als we toevallig weer ruimte hebben in onze steden.
Na vanavond zijn die ruimtes weer bestemd voor onze steden.
gilderang boeit me totaal niet, de prijzen loop ik persoonlijk ook niet warm voor. wel was het leuk te zien hoe fanatiek sommige spelers erin zijn en het plezier dat ze eraan beleven + de communicatie onderling.

Zeker aangezien een mannelijk lid de dames een speciale foto beloofd heeft, sindsdien zijn de dames helemaal los, bloedfanatiek :D
 

Deleted User - 132330

Guest
Zeker aangezien een mannelijk lid de dames een speciale foto beloofd heeft, sindsdien zijn de dames helemaal los, bloedfanatiek :D

dat is nou precies wat ik bedoel. als je een doel hebt om naartoe te werken dan ga je wel verder helaas is voor een heleboel BS-en het doel ('zo hoog mogelijk op de ranglijst te komen) compleet onrealistisch. vandaar dat ze stoppen zodra de kisten binnen zijn.
het lijkt mij dat het hele nut van de bodemloze put is dat het spel door blijft gaan zelfs al heb je de paden al klaar. echter dit is maar interessant voor een handvol BS-en en missen ze dus dit element van het spel. natuurlijk zijn er BS-en die hiervoor kiezen maar voor vele heeft het gewoon totaal geen nut om verder te gaan.

daarom stelde ik die groepen ranglijst voor op die manier krijg je vanzelf groepen die ongeveer gelijk zijn en is het voor meer BS-en interessant om door te blijven spelen en leuker omdat ze niet het gevoel hebben dat ze tegen het onmogelijke op moeten boksen.
 

DeletedUser990

Guest
daarom stelde ik die groepen ranglijst voor op die manier krijg je vanzelf groepen die ongeveer gelijk zijn en is het voor meer BS-en interessant om door te blijven spelen en leuker omdat ze niet het gevoel hebben dat ze tegen het onmogelijke op moeten boksen.[/QUOTE]

Lijkt me ook een leuker idee, neem desnoods de toernooipunten als leidraad.
Dan o.a. met 50 in een groep. Dat zou inderdaad boel kunnen motiveren. Nu was het spel 3 uur oud en de eerste 50 hadden al 2000 punten terwijl wij nog beslissen wat gaan we doen, wat is dit voor spel hoe pakken we dat aan..
 

DeletedUser2278

Guest
Frups.
Nog net op het allerlaatste moment een brouwerijbadge gedraaid, wil ik 'm inleveren, eindigt het event één minuut vóór middernacht, in plaats van netjes om 00:00 uur.
't Is niet eerlijk.

;).
 
Bovenaan