• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Evenement: spoiler 'Halloween 2017', opdrachten en beloningen

DeletedUser2278

Guest
Ik had het kerkhof en de griezelige boom gisteren net voor de avond staan :)

Op zich vond ik dit geen moeilijk evenement; ik zou het denk ik in 24 uur hebben kunnen doen met de juiste spoilers en voorbereiding, maar dan ben je wel intensief bezig.En bovendien, zo kort na de beukenootjes was ik even een beetje evenementmoe.
Ik speel meerdere steden, en de rest gaat het toch vanavond al halen (ben ik er maar weer van af :) ). 23 confrontaties en 29 relikwieën, die ik ook uit de provincies ga halen; ik heb voor elke stad voldoende provincies verkend en als het goed is zijn de afkoopkosten ook in kas.

Alleen één stad hangt nog op opdracht 20: Onderzoek één technologie of upgrade één gebouw naar niveau 20 of hoger.
Ik zit eind Dwergen, alle technologieën zijn onderzocht, en naar 20 upgraden kan ik niet. Dus tot ik voldoende koper heb is het wachten, en wachten, en wachten...
Maar goed, dat gaat nog een dag of drie duren, en daarna moet 'ie de rest in 24 uur kunnen afwerken. Dus ook die stad gaat het nog wel halen.

Al is het wel een beetje nagelbijten :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2891

Guest
Wat dacht je van

20) Onderzoek 1 technologie OF Upgrade een Gebouw naar lvl 20 of Hoger

ben klaar met de tech en gebouwen heb ik alleen nog de wonderen die ik kan upgraden.

laat deze maar weer aan me voorbij gaan.

Precies was serieus van plan het te halen veel tijd en geld besteed hoogste gebouw is bij mijn 8 naar 20 natuurlijk! Ga nu naar level 3 probeer eerste vrij te spelen geavanceerde verkenners. 20 nu van de 60 onmogelijk te halen zonder te betalen met echt geld diamanten. Vechten alles erg moeilijk en alleen een verspilling van legers. Speel het nu een maand kost veel aan echte euro's jammer vergalt het spel een beetje had ik daar een klacht over verwijderd. Niet gehaald alles kwijt zeker de elvenaar manier. Even een andere vraag hoe stop je gewoon niet meer bezoeken of is er een officiele manier om het helemaal te beëindigen het is geen spel big business en dan is het gezien de enorme kosten paar honderd euro deze maand een heel matig spel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat dacht je van

20) Onderzoek 1 technologie OF Upgrade een Gebouw naar lvl 20 of Hoger

ben klaar met de tech en gebouwen heb ik alleen nog de wonderen die ik kan upgraden.

laat deze maar weer aan me voorbij gaan.

Precies was serieus van plan het te halen veel tijd en geld besteed hoogste gebouw is bij mijn 8 naar 20 natuurlijk! Ga nu naar level 3 probeer eerste vrij te spelen geavanceerde verkenners. 20 nu van de 60 onmogelijk te halen zonder te betalen met echt geld diamanten. Vechten alles erg moeilijk en alleen een verspilling van legers. Speel het nu een maand kost veel aan echte euro's jammer vergalt het spel een beetje had ik daar een klacht over verwijderd. Niet gehaald alles kwijt zeker de elvenaar manier. Even een andere vraag hoe stop je gewoon niet meer bezoeken of is er een officiele manier om het helemaal te beëindigen het is geen spel big business en dan is het gezien de enorme kosten paar honderd euro deze maand een heel matig spel.
Je kunt natuurlijk ook geduld proberen wat de meeste van ons gedaan hebben maar je hebt gelijk het is allemaal om de Punica's te doen. Geen geld in de la dan al helemaal geen spel. Maar je kan je officieel afmelden alleen weet ik niet hoe want dat wilde ik nog niet gaan uitzoeken omdat ik nog even door wil vanwege de gezellige groep waarin ik speel en leuke contacten met mijn buren. Dat het spel flinterdun is behoeft geen discussie.
 

DeletedUser1849

Guest
Ik heb geen zin om alles heel erg van tevoren te plannen. Een beetje voila! Maar ik geloof graag dat de opdrachten met een of twee stapjes vooruit denken te doen zijn. Ik moet nu 17 confrontaties voltooien en dat lukt me al niet meer, om nog maar niet te spreken van de 23 confrontaties die ook nog voltooid moeten worden. Dat vind ik wel jammer.
 
Bovenaan