• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Evenement: spoiler 'Halloween 2017', opdrachten en beloningen

DeletedUser990

Guest
weet iemand of handelsreiziger I ook meeteld voor de T1 opdrachten?

Je kan met de handelaar geen artikelen maken, marmermozaiek of zo. Alleen maar het matriaal.
Dus marmeraantal telt wel, maar maak mozaiek (3 uur) niet.
 

DeletedUser2278

Guest
weet iemand of handelsreiziger I ook meeteld voor de T1 opdrachten?

Het probleem met de Handelsreiziger is dat die "rariteiten" produceert in plaats van houten figuurtjes, sierzuilen etc.
Dus voor de T1-opdrachten gaat die niet werken.
 

DeletedUser1796

Guest
Afgelopen nacht is de tijd een uur terug gezet, hebben we nu een uur extra of minder gekregen voor het evenement?
 

DeletedUser2278

Guest
Afgelopen nacht is de tijd een uur terug gezet, hebben we nu een uur extra of minder gekregen voor het evenement?

Ik geloof dat we netjes een uur extra hebben gekregen; het evenement eindigt tenminste nog steeds om middernacht (alhoewel, Innogames kennende zal het waarschijnlijk een paar minuten vóór middernacht zijn).
 

DeletedUser2239

Guest
bij mij staat er nu (19:00 uur) nog 10 dagen en 4 uur op de klok. die is dus een uur voor middernacht al afgelopen
 

DeletedUser2239

Guest
10 dagen 3 uur en nog wat minuten (die moet je er nu nog bijdenken)
om 20:00 uur gaat de klok naar 10 dagen en 2 uur (en 59 minuten, die laatste worden niet getoond)
 

DeletedUser

Guest
Oef, ik ga het ook voor gezien houden. Net nog 17 kp's gekocht, tja, daar heb je dan weer de muntenboosts voor gewonnen eerder (en de kp's worden maar duurder en duurder). Maar nu 19 relikwieën terwijl het volgende toernooi pas over 2 dagen begint, en er nog héél veel relikwieën gewonnen én confrontaties voltooid moeten worden. Enfin, er is al genoeg over geschreven. Met twee openstaande provincies en een derde aan het verkennen (nog "maar" anderhalve dag wachten), is het gewoon niet haalbaar. Héél jammer, want sinds ik Elvenar speel heb ik fanatiek aan ieder evenement meegedaan.
 
Oef, ik ga het ook voor gezien houden. Net nog 17 kp's gekocht, tja, daar heb je dan weer de muntenboosts voor gewonnen eerder (en de kp's worden maar duurder en duurder). Maar nu 19 relikwieën terwijl het volgende toernooi pas over 2 dagen begint, en er nog héél veel relikwieën gewonnen én confrontaties voltooid moeten worden. Enfin, er is al genoeg over geschreven. Met twee openstaande provincies en een derde aan het verkennen (nog "maar" anderhalve dag wachten), is het gewoon niet haalbaar. Héél jammer, want sinds ik Elvenar speel heb ik fanatiek aan ieder evenement meegedaan.
Helemaal mee eens, mijn fanatisme van het 1e uur is ook aardig tanende. Speel de laatste evenementen eigenlijk alleen nog maar in de geest van ik zie wel waar het bootje strand en dat is iets dat eigenlijk haaks staat op mijn principe.
 

DeletedUser990

Guest
Helemaal mee eens, mijn fanatisme van het 1e uur is ook aardig tanende. Speel de laatste evenementen eigenlijk alleen nog maar in de geest van ik zie wel waar het bootje strand en dat is iets dat eigenlijk haaks staat op mijn principe.

Sluit ik me helemaal bij aan.
 

DeletedUser

Guest
Dit is echt niet te doen en nodigt echt niet uit door te gaan met dit spel .wat ik begrijp zelfs niet voor de mensen die al heel ver zijn
Tuurlijk wel, koste me deze keer maar een kleine 12 uur. :D De opdrachten kan je meestal van de voren op het forum al vinden dus dan kan je zoveel mogelijk voorbereiden. Daarbij is van belang dat je vooral de 1 en/of 2 dagse productie klaar zet zodat je snel door kan. Zorg ook dat je minstens 5 gescoutte provincies achter de hand houd voor eventuele events zoals deze. Als je dus niet echt een stadsuitbreiding nodig heb scout dan alleen een provincie maar verover hem nog niet.
 
Tuurlijk wel, koste me deze keer maar een kleine 12 uur. :D De opdrachten kan je meestal van de voren op het forum al vinden dus dan kan je zoveel mogelijk voorbereiden. Daarbij is van belang dat je vooral de 1 en/of 2 dagse productie klaar zet zodat je snel door kan. Zorg ook dat je minstens 5 gescoutte provincies achter de hand houd voor eventuele events zoals deze. Als je dus niet echt een stadsuitbreiding nodig heb scout dan alleen een provincie maar verover hem nog niet.

Ik heb al weken een ring van gescoutte provincies. Helaas heb ik daar orcs voor nodig om te onderhandelen maar zit in de onderzoeksboom nog bij de feeën. Daar moet ik nog 7 hoofdstukken van voltooien. Gaat dus absoluut niet lukken. Baal ervan dat er geen alternatieven voor die opdrachten zijn.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb al weken een ring van gescoutte provincies. Helaas heb ik daar orcs voor nodig om te onderhandelen maar zit in de onderzoeksboom nog bij de feeën. Daar moet ik nog 7 hoofdstukken van voltooien. Gaat dus absoluut niet lukken. Baal ervan dat er geen alternatieven voor die opdrachten zijn.
Ja, daar ben ik ook met één van mijn accounts ooit tegenaan gelopen. :( Zat toen ook niks anders op dan maar kijken hoever ik kon komen, de dagprijsjes pakken en hopen dat er een gebouw bij zou zitten dat orcs gaf (niet gelukt helaas). Men houdt met dit specifieke geval te weinig rekening terwijl het toch best wel veel voorkomt.
 

DeletedUser990

Guest
Ben al bij opdracht 32 bezig, 29 relekwieen, heb ik dus goeie week voor. Heb gisterenmiddag wat tijdbonussen gebruikt voor werkplaats en verkenner. Maar nu wachten op goederen om de relekwieen te verzamelen.
Had zelf niet gedacht zover te komen.
 
Bovenaan