• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Evenement: spoiler 'Halloween 2017', opdrachten en beloningen

DeletedUser2609

Guest
Het Halloween evenement van dit jaar loopt van 27 oktober vanaf 13:00 tot en met 31 oktober 13:00, dus zorg ervoor dat je alle opdrachten op tijd voltooid hebt om het hele verhaal te lezen en deze fantastische beloning te krijgen:


Ik hoop dat dit een foutje is anders is het niet te doen :)
 
hier is toch wel een foutje gebeurt , het zou 12 dagen duren en geen 5 zoals de melding meedeelt

gelieve meer duidelijk hierover............
 

DeletedUser447

Guest
Dat zijn weer een heleboel confrontaties in korte tijd.
Ik ga alvast een paar provincies verkennen.

(Mijn Magische Academies staan al klaar. Ik gebruik die dingen toch niet, dus zodra ze volgeladen zijn koppel ik ze af :) )
goed idee van je dat ga ik ook maar eens doen
 

DeletedUser447

Guest
het is een kort evenement dus ik doe zekers met deze mee en hoop dat het het bouwen en uitbreiden van mijn stad niet erg stagneerd
 

DeletedUser990

Guest
Maar het wordt weer een leuk verhaal, als ik dat zo lees.
Ben benieuwd vorige verhalen snapte ik niet zo goed, was steeds de draad kwijt begreep verhaallijn en opdracht niet.
Maar zo heb Ik dus weer iets om naar uit te kijken!

p.s: Forum evenement gaat alleen over WIKI he!
 

DeletedUser2872

Guest
Begint zeer hoogstwaarschijnlijk vrijdag 27 Oktober om 13:00

32 quests. Tijd (±) 12 dagen en 11 uur

Haunted Graveyard (3x5 cultuur)
Windwill of Evil (4x3 Populatie+Cultuur)

1) Produceer 13x drankjes (wp 5 min.)
2) koop 1 kennispunt
3) Produceer 7x eenvoudig gereedschap (wp 15 min.)
4) Verplaats 1 gebouw
5) Verzamel een kleine hoeveelheid Marmer
6) Verzamel een kleine hoeveelheid Staal
7) Verzamel een kleine hoeveelheid Hout
8) Produceer 3x brood (wp 1 uur)
9) Produceer 7x t1-bonusproductie van 3 uur
10) Produceer 5x t1-bonusproductie van 9 uur
11) Produceer 1x 3-uur productie van zowel Marmer, Staal EN Hout
12) Produceer 1x 9-uur productie van zowel Marmer, Staal EN Hout
13) Geef 25 kennispunten uit
14) Koop 17 kennispunten
15) Verzamel 19 relikwieën
16) Produceer 4x t1-bonusproductie van 1 dag
17) Verzamel 3 spreuken van je keuze
18) Verzamel een redelijke hoeveelheid munten
19) Train 300 legereenheden
20) Onderzoek 1 technologie OF Upgrade een Gebouw naar lvl 20 of Hoger
21) Produceer 25x brood (wp 1 uur)
22) Produceer 15x geavanceerd gereedschap (wp 3 uur)
23) Produceer 97x drankjes (wp 5 min.)
24) Produceer 10x Boodschappenmand (wp 9 uur)
25) Verzamel een redelijke hoeveelheid voorraden (= hamertjes/gereedschap)
26) Los 17 confrontaties op
27) Produceer 7x gereedschapskist (wp 1 dag)
28) Produceer 37x eenvoudig gereedschap (wp 15 min.)
29) Verken 1 provincie
30) Upgrade 4 gebouwen naar lvl 5 of hoger
31) Los 23 confrontaties op
32) Verzamel 29 relikwieën


Met quest nr 20 wordt weer eens geen rekening gehouden met spelers die niets meer te onderzoeken hebben en die alle gewenste gebouwen al op max. lvl hebben. Om dit te kunnen doen moet ik dus per sé een gebouw gaan neerzetten en opwaarderen dat ik niet nodig heb. Enigszins waardeloos!
 

DeletedUser2872

Guest
Wat dacht je van

20) Onderzoek 1 technologie OF Upgrade een Gebouw naar lvl 20 of Hoger

ben klaar met de tech en gebouwen heb ik alleen nog de wonderen die ik kan upgraden.

laat deze maar weer aan me voorbij gaan.
Jammer dat InnoGames hiermee geen rekening houdt. Komt zo'n overigens leuk evenement niet ten goede.
 

DeletedUser1256

Guest
40 confrontaties ??
mss een idee om deze ook in een toernooi te verkrijgen, zeker aangezien een hoop mensen/elfen, geen 5 provincies open hebben staan (reeds verkend hebben).
 
26) Los 17 confrontaties op

31) Los 23 confrontaties op

Niet te doen. Zijn daar nu echt geen alternatieven voor?? Zit nog steeds bij de Feeën, Nog 8 hoofdstukjes te gaan. Met provincies verkennen al stuk verder, voor de hele kring heb ik orcs nodig. Tja dit wordt hem dus niet. :(

20) Onderzoek 1 technologie OF Upgrade een Gebouw naar lvl 20 of Hoger

Kom er verdorie net achter dat ik ook niet eens kan uppen naar lvl 20. Zo jammer, ik blijf dus hier steken. :(:mad::(
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser990

Guest
Heb het lijstje bekenen, denk dat ik tot 26 ga, daarna konen nog 6 opdrachten met 17+23=40 confrontaties .
Als klap op de vuurpijl nog eens 29 relekwieen.
Hopelijk is het toernooi daarvoor een beetje gunstig zodat je nog tijd hebt om het over 3 dagen uit te smeren de 29 relekwieen.


Begrijp dat je de hoofdprijs alleen krijgt als je opdracht 32 voor het sluiten van het evenment hebt gehaald.
Dus wordt het denk ik voor mij alleen de opdrachtprijzen!

p.s.bij opdracht 14 koop kennispunten moet ik ook al behoorlijk goederen betalen.
 

DeletedUser2764

Guest
Veel te veel confrontaties en dan nog de te verzamelen relikwieen. :-(
Alle eerdere gewonnen prijzen kan ik ook nog steeds niet kwijt. Ik denk dat ik maar eens niet mee doe.

Wanneer komen ze eens met een prijs waar je wat aan hebt, zoals gratis te winnen grond of diamanten?
 

DeletedUser1796

Guest
Veel te veel confrontaties en dan nog de te verzamelen relikwieen. :-(
Alle eerdere gewonnen prijzen kan ik ook nog steeds niet kwijt. Ik denk dat ik maar eens niet mee doe.

Wanneer komen ze eens met een prijs waar je wat aan hebt, zoals gratis te winnen grond of diamanten?
je kan toch wel een paar opdrachten doen voor de beloningen, je hoeft niet perse voor de grote prijzen te gaan.
Misschien heb je wat aan de beloningen
 

DeletedUser2394

Guest
ik heb zat provincies open staan, ik heb alleen orken nodig voor de confrontaties en zover ben ik nog niet, ben bezig met de oude wonderen technologie van de feeen dus ik denk dat dit evenement voor mij niet haalbaar is, de vorige ook al niet, heel jammer en het vergalt het plezier wel een beetje..
 
Bovenaan