• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Evenement: spoiler 'Halloween 2017', opdrachten en beloningen

DeletedUser

Guest
Begint zeer hoogstwaarschijnlijk vrijdag 27 Oktober om 13:00

32 quests. Tijd (±) 12 dagen en 11 uur

Mededeling van de mods:
Naar aanleiding van enkele 'problematiek' over bekeken spoilers wil ik graag meedelen dat dit op eigen risico is. Een spoiler is beschermd om niet direct de informatie in de spoiler vrij te geven (vandaar dat men door op de spoiler-knop te klikken de informatie erachter kan inzien). Ook is een zekere vooruit planning uiteraard op eigen risico, dit kan natuurlijk ook verkeerd uitpakken als het gaat om spreuken of dergelijke waarbij de spreuk ten opzichte van een in spoiler aangegeven informatie toch anders blijkt te zijn dan aangegeven in het spel. Ik wil benadrukken dat 'Spoilers' door spelers uitgebracht zijn en uiteraard uit goede wil van de speler meegedeeld wordt naar de gemeenschap. Hopelijk hebben wij duidelijk kunnen maken dat door spelers geplaatste informatie, anders kan zijn dan in het spel.
M.a.w. de info kan incorrect of verouderd zijn. Als je andere quests ziet is de spoiler waarschijnlijk fout, niet het spel.


Haunted Graveyard (3x5 cultuur)
Windwill of Evil (4x3 Populatie+Cultuur)

1) Produceer 13x drankjes (wp 5 min.)
2) koop 1 kennispunt
3) Produceer 7x eenvoudig gereedschap (wp 15 min.)
4) Verplaats 1 gebouw
5) Verzamel een kleine hoeveelheid Marmer
6) Verzamel een kleine hoeveelheid Staal
7) Verzamel een kleine hoeveelheid Hout
8) Produceer 3x brood (wp 1 uur)
9) Produceer 7x t1-bonusproductie van 3 uur
10) Produceer 5x t1-bonusproductie van 9 uur
11) Produceer 1x 3-uur productie van zowel Marmer, Staal EN Hout
12) Produceer 1x 9-uur productie van zowel Marmer, Staal EN Hout
13) Geef 25 kennispunten uit
14) Koop 17 kennispunten
15) Verzamel 19 relikwieën
16) Produceer 4x t1-bonusproductie van 1 dag
17) Verzamel 3 spreuken van je keuze
18) Verzamel een redelijke hoeveelheid munten
19) Train 300 legereenheden
20) Onderzoek 1 technologie OF Upgrade een Gebouw naar lvl 20 of Hoger
21) Produceer 25x brood (wp 1 uur)
22) Produceer 15x geavanceerd gereedschap (wp 3 uur)
23) Produceer 97x drankjes (wp 5 min.)
24) Produceer 10x Boodschappenmand (wp 9 uur)
25) Verzamel een redelijke hoeveelheid voorraden (= hamertjes/gereedschap)
26) Los 17 confrontaties op
27) Produceer 7x gereedschapskist (wp 1 dag)
28) Produceer 37x eenvoudig gereedschap (wp 15 min.)
29) Verken 1 provincie
30) Upgrade 4 gebouwen naar lvl 5 of hoger
31) Los 23 confrontaties op
32) Verzamel 29 relikwieën
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1796

Guest
Daar kom ik al aan met het eerste commentaar :D:p
Opdracht 13,14 en 15 zijn gewoon niet leuk meer en dan zeker ook nog is in die volgorde.
Het uitgeven van KP en het Kopen van KP draai die eens om.
Het verzamelen van Relikwieën na het Kopen van KP niet leuk.
Bundel die opdrachten samen bijv. Verzamel x aantal relikwieën EN geef x aantal KP uit.
En zet een Max op het kopen van KP. die dingen worden echt veel en veel en veel en veelste duur.:mad::confused:
 

DeletedUser2278

Guest
Dat zijn weer een heleboel confrontaties in korte tijd.
Ik ga alvast een paar provincies verkennen.

(Mijn Magische Academies staan al klaar. Ik gebruik die dingen toch niet, dus zodra ze volgeladen zijn koppel ik ze af :) )
 

DeletedUser189

Guest
Wat dacht je van

20) Onderzoek 1 technologie OF Upgrade een Gebouw naar lvl 20 of Hoger

ben klaar met de tech en gebouwen heb ik alleen nog de wonderen die ik kan upgraden.

laat deze maar weer aan me voorbij gaan.
 

DeletedUser

Guest
40 confrontaties?, geen alternatief? dat is voor vele niet meer bij elkaar te scouten. 5 prov :S

zelf heb ik denk ik nog wel voldoende openstaan.

Ja ik ook gelukkig, maar we krijgen ook nog 1 provincie te scouten zonder alternatief. Dat is bij mij bijna 79 uur (ja echt voor 1tje :eek:)

Wat dacht je van

20) Onderzoek 1 technologie OF Upgrade een Gebouw naar lvl 20 of Hoger

ben klaar met de tech en gebouwen heb ik alleen nog de wonderen die ik kan upgraden.

laat deze maar weer aan me voorbij gaan.

Ik ben maar een huis aan het uppen naar level 19 voor deze quest. Het duurt een tijdje :rolleyes:
 

DeletedUser1751

Guest
40 confrontaties?, geen alternatief? dat is voor vele niet meer bij elkaar te scouten. 5 prov :S

Helemaal mee eens, dit is echt belachelijk veel!!

Een oplossing zou zijn om 1 toernooisetje af te ronden (4 gevechten/handel) die gelijk staat aan één confrontatie. Hierdoor wordt het een stuk beter te doen voor iedereen denk ik.

Weet iemand hoe lang dit evenement duurt? ik heb namelijk het gevoel dat ik niet genoeg provincie vrij heb als het een kort evenement is.
 

DeletedUser1796

Guest
Ik had de confrontaties nog niet gezien maar idd dat is toch niet te doen...
Als je de beloningen ook bekijkt is dit evenement meer op de kleine spelers bedacht dan de grote
 

DeletedUser2278

Guest
5 provincies a 35 uur het stuk?
Waar moet ik die magie vandaan halen, Mijn bank?

Ik vond de prijzen bij Eldrasil niet zo geweldig. Vooral vechtgebouwen die één toernooi meegaan, en gecombineerde gebouwen die het plannen van je stad onnodig lastig maken. Ik heb daarom zwaar ingezet op de tijdmeevallers. In al mijn steden bij elkaar ruim 8000 uur, oftewel vier jaar (!) aan 40-urige werkweken.

Die time boosters komen nu mooi van pas.
Eén van 20 en één van 14 uur, en je hebt nog maar een uurtje te gaan.
:)
 

DeletedUser2278

Guest
het is wel een loterij, die boosters wint niet iedereen

Dat is natuurlijk waar, maar je kunt wel kijken waar je op gaat inzetten. Ik had mijn kastanjes expres opgespaard voor de dagen met tijdmeevallers als dagprijs.
Verder helpt het als je weet dat de kansgenerator in het spel niet zo heel erg willekeurig is als de bedoeling is. Over een langere tijd wel, maar binnen een korte periode is de kans dat een prijs meerdere malen achter elkaar valt veel groter dan statistisch het geval zou moeten zijn. Dus als je een prijs wint die je liever niet had gehad, dan kun je beter een minuutje of vijf wachten voor je opnieuw een gokje waagt, maar als je een prijs krijgt die je wèl wilt hebben, dan kun je beter direct nog een keer inzetten. De kans dat diezelfde prijs nog eens valt is dan namelijk erg groot.

Dat heb ik in eerdere evenementen ook al gemerkt — bijvoorbeeld verscheidene keren een serie van vier of vijf (en een keer zelfs zeven) eenhoorns achter elkaar gehad. Statistisch zou dat eigenlijk niet mogen, maar het gebeurt wel :)
 

DeletedUser239

Guest
Die ervaring ven herhalende prijzen heb ik ook ... alleen daardoor heb ik de 3de hoofdprijs gehaald (op zondag als ik hazelnoten won meteen opnieuw spelen) ...

Het nieuwe event lijkt me onhaalbaar omdat ik geen openstaande provincies heb en scouten VEEL te lang duurt.
 

DeletedUser2609

Guest
Ik kan nog eens niet upgraden naar level 20 hahahahaha ook al zou ik het al willen :)
 
Bovenaan