• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Elvenar's Decemberfeest | discussietopic

Mwah... een foutje kan best, als iemand op pagina 1 heeft gereageerd en op pagina 4 weer. Maar enkele minuten? Ik vind het niet heel erg sportief, laat maar zeggen.
 

Deleted User - 147694

Guest
Gelukkig is @Artifex degene die er een oordeel over vellen moet en dat het niet via een peiling hoeft te gebeuren. ;)
 
Ik heb zelf een fout gemaakt omdat ik dacht dat het verkeerd geschreven had ....ik kon het niet meer juist corrigeren dit met mijn citaat weer gereageerd ‘xxx’. ..letterlijk stond het tussen aanhalinstekens dus zodoende...

ik hoop niet dat ik gediskwalificeerd word...anders het zij zo...maar fouten is mensenlijk toch en zeker als jet niet meer kan corrigeren...
 

Deleted User - 147694

Guest
Aanpassen is niet actief in de wedstrijd threads helaas...
 

Deleted User - 124539

Guest
Bijna vergeten mijn supportticket aan te maken voor dagen 23 en 24. Hopelijk is de lijst nog niet gewist.:oops::eek::)
 

Deleted User - 147694

Guest
Artifex heeft de volledige lijst met winnaars opgesteld nadat de dag afgerond was, dus daar sta je gewoon tussen dan.
 

Deleted User - 147694

Guest
Duur van deze wedstrijd
De wedstrijd zal beginnen op 1 december 2019 en loopt t/m 1 januari 2020. In totaal worden er dus 16 prijzen vergeven. De wedstrijd eindigt formeel op 2 januari 2020 om 00.00u. Dit is de formele tijd maar dus niet de werkelijke tijd. Deze kan dus ook al eerder op 1 januari plaats vinden.
 
Bovenaan