• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Elvenar's Decemberfeest | discussietopic

DeletedUser4415

Guest
Uiteindelijk ben ik de notaris van de wedstrijd. En als ik er niet uit kom dan vraag ik collega opper-notaris @DonFrank om mee te kijken. Ik was gewoon te laat, ik weet het en ik was het gewoon compleet vergeten. Tja ook ik heb dat wel eens :p
 
Vraag blijft alleen... als je pas op de 3e dag reageert met 'ik doe mee', of dat dan nog meetelt voor de 2 dagen ervoor... of buiten deelname valt?
 

DeletedUser4415

Guest
Het staat nergens. Maar mochten wij door vergeten of iets anders de deadline niet plaatsen, dan tellen alleen de 2 dagen die benoemd staan. Dus als het bv dagen 19 en 20 zijn en wij reageren pas de 21ste, dan telt alles tot 20 december 23.59.59. Dan lopen immers die 2 decemberdagen af.
 
Zoals ik ook veronderstelde… er waren spelers die het anders interpreteerde, dus dank voor de toelichting! Kan maar beter duidelijk zijn… :) ;) :)
 

DeletedUser4415

Guest
Het zal je verbazen hoe menselijk wij als moderators zijn. Dusja soms gaan dingen wat trager en soms wat sneller. Zo dacht ik gisteren avond nog dat ik de wedstrijd net na 00.00u online zou zetten... blijkt dat gewoon bijna 00.00u de volgende dag te zijn :p
 

DeletedUser4415

Guest
De nieuwe wedstrijd komt zometeen al online! Tof he!

Hier wat hints over de volgende prijs:
- Het zijn geen diamanten
- Het is een product
- Het is handig met sporten
 
Bovenaan