• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Elvenar's Decemberfeest | discussietopic

DeletedUser3597

Guest
Het staat je vrij om het als 'flauw' te interpreteren, maar ik snap het wedstrijdelement niet. Een wedstrijd is wat anders dan een loterij. Loterij is prima, maar noem het dan ook loterij. Dat snap ik.

Dat snapte je allang ;) :p
 

DeletedUser2989

Guest
Ik had de info niet goed gelezen. Ik snap het nu, een loterij. Ik dacht dat we om de dag een wedstrijdopdracht zouden krijgen, dat is niet zo. Staat ook aangegeven.
Leuk voor degenen die dat leuk vinden.
 
Bestaat de wedstrijd er uit dat ik opnieuw 'ik doe mee' invul ?
Of is het de wedstrijd om te wachten tot de opdracht verschijnt ?
Als ik de informatie van Artifex goed begrijp, is het wachten op 'Decemberdagen 3 en 4' en daar vul je dan weer 'Ik doe mee' in... geen vragen met diverse mogelijke antwoorden of die als onmogelijk worden ervaren. Gewoon (kosteloos!) meedoen en kans maken… hoe simpel kan het zijn?
 
De 'wedstrijd' bestaat zit in het feit dat je niet weet wanneer het nieuwe topic wordt geopend (opletten dus) én het is een 'loterij' omdat iedereen mee kan doen! :) :) :)
 

DeletedUser4415

Guest
Als ik de informatie van Artifex goed begrijp, is het wachten op 'Decemberdagen 3 en 4' en daar vul je dan weer 'Ik doe mee' in... geen vragen met diverse mogelijke antwoorden of die als onmogelijk worden ervaren. Gewoon (kosteloos!) meedoen en kans maken… hoe simpel kan het zijn?

Precies dit. Owja, dagen 3 en 4 staan open!
 

DeletedUser234

Guest
helemaal duidelijk, ik had het alleen niet zo makkelijk verwacht....ik dacht na melden dat je mee doet, krijgen die mensen via pb een opdracht ofzo. geen probleem hoor, ook leuk, maar ik dacht dat ik misschien iets miste.
 

DeletedUser2578

Guest
Bestaat de wedstrijd er uit dat ik opnieuw 'ik doe mee' invul ?
Ik dacht ook dat het een wedstrijd van verschillende vragen en antwoorden zou zijn maar blijkt dat er is één antwoord is: "ik doe mee!" lol en dan hopen dat je eruit geloot wordt.
 
Dus nu is het geen loterij meer? Omdat we nu een vraag moeten beantwoorden waarvan iedereen het antwoord weet… of zo nodig bij elkaar kan afkijken wat het antwoord is? Volgens mijn onbescheiden mening (en beleving!) maakt dit echt geen kerstballetje uit… en kun je morgen die vraag net zo goed weer weglaten! En nee, alsjeblieft geen moeilijker vraag… ik vond het juist wel eens leuk om in Elvenar kans te hebben iets te kunnen winnen met een minimale inspanning! Gebeurt niet zo vaak… ;) ;) ;)
 

Deleted User - 147694

Guest
Ik denk dat je het een beetje moet zien als de lazy holiday season bij de Elvenar forum dit jaar.

Simpel, ontspannend en weinig gedoe wat betreft het forumevent. :D
 

DeletedUser4585

Guest
Op de 2de dag kiezen wij een gelukkige winnaar welke een prijs wint. Let op: De start van een dag gebeurt willekeurig en het einde ook. Vast staat wel dat op de 1ste een topic opent en deze op de 2de sluit, dat er op de 3de een topic opent en dat op de 4de sluit etc.
Ondertussen is die 2de dag allang voorbij maar nog steeds niet gesloten !? :eek: Nog even en de 3de (17de) is ook voorbij. ::eek:
 
Bovenaan