• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Overig Een einde maken aan kppushen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aeva

Chef
Wie niet aan kppushen en misbruik doet met extra accs, is altijd voor mijn voorstel!
Oops... hier had ik even overheen gelezen.
Buiten dat dit een flagrante leugen alsmede een domme veronderstelling is, is het ook beledigend voor alle spelers die naar eer en geweten spelen en schatkisten van andere spelers krijgen omdat zij daar kp's in doneren.
Bovendien doen de meeste spelers niet aan kp-pushen en niet elke tweede (of derde) account is een pushaccount. Soms wil je gewoon een beetje experimenteren en dat niet in je 'normale' stad doen of je verveelt je met die ene stad (bijvoorbeeld omdat je zit te wachten op een volgend hoofdstuk) in deze barre coronatijden waarbij veel meer mensen dan anders tijd genoeg hebben voor een spelletje.
 
jullie willen het element valsspelen er niet eens uithalen!

Om zich te verdedigen met de voordelen waarvoor die optie bedoelt is. Zo kom je op een discussie die niet vatbaar is idd.
Uiteraard komt dat verdacht over. Zoals mijn 4jarige vanmiddag vroeg om zeker niet naar boven te gaan kijken.
Typisch om van valsspelers te horen dat je maar aan het miepen en piepen bent.

Worden jullie anders wel uitgerookt op dit moment.
 
lol @Zildjian dus je gaat me zonder feiten en zonder te onderbouwen wegzetten als valsspeler ?

Ga je huiswerk eens doen !

En inderdaad je bent aan 't miepen, piepen, zeuren en schoppen !

Enige vorm van zelfreflectie heb je niet !

Als je 't voor elkaar krijgt om in 17 maanden 17 broederschappen te slijten dan gaat het echt tijd worden dat je in de spiegel gaat kijken !

In december 2019 heb ik je binnen drie dagen gekickt. en ik weet nog precies waarom !

ook toen was je aan 't miepen, piepen, zeuren en schoppen, ik vind je een notoire onruststoker, één waar ik nimmer meer in een BS wil zitten !
 
Wie niet aan kppushen en misbruik doet met extra accs, is altijd voor mijn voorstel!
Ik doe niet aan kppushen, noch aan misbruik met extra accounts, toch ben ik tegen jouw voorstel! Ook vind ik het zeer kwalijk dat je botweg iedereen die het niet met jouw eens is, wegzet als valsspeler! :rolleyes:
 
lol jij spoort echt nie gast :D Funk is een Belgische dame en ik ben een ploert uut grunn !

Veel plezier verder nog met je discussie @Zildjian maar ik stap eruit hier, we gaan naar een bedenkelijk niveau :rolleyes: misschien is 't beter dat @Meesterslager er een slotje op zet want ik denk niet dat 't er niet beter op gaat worden hier !
 
het lukt jullie niet om eerlijk te zijn. Is dat idd moeilijk voor iemand die niet eerlijkspeelt om het van de zijde der integriteit te zien. Dat kunne jullie zelf niet meer. Het zou anders wel lukken om mee te reaeren. k rook jullie uit. 1 voor 1
Iemand die niks mis doet staat volledig achter mijn voorstel. Het wordt hoofdzakelijk misbruikt, de OW optie bij vreemden. En het zorgt voor een hele hoop heisa. Waarom zou je daar neit achter staan?
 
Wanneer er feiten en dubbels verteld worden moet er en slot op?
Ik maak een aparte topic om alle kppushers o pte lijsten. AL duurt het mij 6 maandne om ze er allemaal uit te krijgen.
 

Deleted User - 370874

Guest
lol jij spoort echt nie gast :D Funk is een Belgische dame en ik ben een ploert uut grunn !

Veel plezier verder nog met je discussie @Zildjian maar ik stap eruit hier, we gaan naar een bedenkelijk niveau :rolleyes: misschien is 't beter dat @Meesterslager er een slotje op zet want ik denk niet dat 't er niet beter op gaat worden hier !
Het loopt idd uit de hand,

Bij deze sluit ik dan ook dit topic.

Wanneer er feiten en dubbels verteld worden moet er en slot op?
Ik maak een aparte topic om alle kppushers o pte lijsten. AL duurt het mij 6 maandne om ze er allemaal uit te krijgen.
Als je pushaccounts ziet dan mag je dat via een supportticket melden.
Wij controleren deze dan en als er aan de voorwaarden wordt voldaan die wij intern hebben bepaald zal er actie worden ondernomen.
Wat de voorwaarden zijn bespreken wij hier niet, en welke actie we mogelijk ondernemen is een prive zaak en zullen wij ook niet communiceren.

Mocht je vele topics hierover gaan openen en op de man gaan spelen dan is dit een overtreding van de forumregels.
herhaaldelijk deze regels overtreden kan leiden tot een (tijdelijke) ontzegging van het forum.

Wij verzoeken dan ook om netjes de procedure te volgen die er voor is gemaakt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan