• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Dubbel Accouts

Let op dat het niet is toegestaan om de uitnodigingsfunctie te gebruiken om jezelf, of mensen waarmee je een internetverbinding deelt, uit te nodigen.
Oeps... dit wist ik dus niet. Maar ik heb meteen het bs-je waar ik mijn kleine accountjes (omdat het toch zo leuk is om af en toe opnieuw te beginnen) had geparkeerd, ontbonden. Met excuses.
 

Aeva

Chef
Wij hebben bij de BS een kleine BS waar al die kleine steden inzitten en soms een grote stad bij lange vakanties of als je even pauze wilt van het spel of zo.
 
Ook in onze account staan wij geen multi accounts toe. De reden waarom heeft CW al duidelijk aangegeven.
Alleen in gevolg van nood is een multi account bij ons toegestaan als wij denken dat met het wekelijks toernooi de 10 kistjes misschien niet gehaald kunnen worden. Dat account zal dan de regels van de BS moeten accepteren en mag absoluut niet het hoofdaccount of zichzelf bevoordelen. Zodra de beloningen dan binnen zijn zal dat account zich weer moeten verwijderen.
Door dit vooraf duidelijk kenbaar te maken aan de gehele BS weet ieder waar die aan toe is.
Zelfs met 3 open plekken hebben we die multi accounts niet eens nodig om die doelstellingen wekelijks te blijven behalen.
 

Aeva

Chef
Onze top 10 aan unieke spelers haalt zonder mankeren elke week die 10 kisten binnen. Alle anderen spelen voor de extra's voor zichzelf. Wij spelen allemaal heel fanatiek, want zo zijn we hier :) Er is wel een solidariteitsminimum gewoon omdat we wel met z'n allen een doel bereiken.
Onze uitdaging is de toren want dan moeten we allemaal naar boven... en dat is nogal een shock voor sommige 'kleinere' spelers :cool:
 
Lijkt me ook niet. Maar ik zou niet weten hoe. Ik speel op Arendyll en Winyandor, maar nog nooit gezien hoe ik goederen van de ene naar de andere wereld overbreng. Alleen diamanten zijn gemeenschappelijk. Voor de rest is alles toch gescheiden?

Je ziet dit veel op FoE in de wereldchat (die wij niet hebben) ik help jouw op wereld A jij helpt mij op wereld B, het maskeren van pushen dus. (it wasn't me *shaggy versie ;)*
 
Daardoor is het voor mij, een actieve speler zonder geld, onmogelijk om met normale tijd in de top 100 te komen qua ranking en toernooi.

Het is alleen onmogelijk als je de opties die er zijn niet wilt zien, haat, weigert en geen zin hebt, dan houdt het snel op.
Met veel toewijding is de top 100 zeker wel haalbaar zonder er ook maar 1 euro in te pompen.

Dat ga je inderdaad niet halen met 5 min per dag spelen, daar zal meer tijd in moeten.
Heb je daar geen trek in, dan trek je de knip en los je het daarmee op.

De afgelopen paar maanden alweer 3 uitbreidingen gekocht, en 1x 10 euro uitgegeven.
Een uitbreiding kost momenteel 12500 diamanten en zit alweer te wachten op de volgende "aanbieding" gezien ik er alweer bijna ben, nog ongeveer 2 weken. ik ben nog op zoek naar 79000 diamanten en dan heb ik alle bestaande premium uitbreidingen vrijgespeeld.

Op Winyandor zit ik na 1 jaar ook alweer op 20 premium uitbreidingen en daar is nooit niet 1 cent in gestopt en de volgende uitbreiding is ongeveer 3 weken ver weg.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser2696

Guest
heb dubbele accounts,is dezelfde b.s,is goed mogelijk mits je echt heel actief bent zoals ik,zijn absoluut geen pushaccounts!!!!
 
ik ben actief @CrazyWizard . Ik spendeer meer dan genoeg tijd. Mijn pc werkt prima, dus het ligt puur aan mijn kliksnelheid hoeveel ik in het toernooi doe. maar meer dan 8-9minuten klikken is stompzinnig en daarmee zou ik maar net in de top 100 komen ; 5k punten oid.
Genoeg punten halen, betekent dat ik mijn tijd bijna moet verdubbelen om alle pushers, geldspelers en mensen met meer tijd/met meer zin om tijd te besteden, voor te blijven.

Ik speel lang genoeg om te weten wat mogelijk is. De rest is subjectief en/of onjuist, doe dat aub niet.

Ook hier weer genoeg tijd verspild. Ik laat het hierbij. s6 met de discussie hoe regels verbogen kunnen worden of anders geïnterpreteerd kunnen worden. Mijn visie is dat de regels nagestreefd moeten worden zoals ze bedoeld zijn; eerlijke en unieke accounts.
 

Aeva

Chef
Tja... als je zoals Richord meldt geen tijd aan het spel wilt besteden, waar praat je dan over?
meer dan 8-9minuten klikken is stompzinnig
Ik vind het niet zo netjes om dan iedereen die wel tijd aan het spel besteedt weg te zetten als valsspelers. En dat alleen omdat je zelf geen zin hebt om er tijd aan te besteden. Beetje last van tunnelvisie...
Mijn visie is dat de regels nagestreefd moeten worden zoals ze bedoeld zijn
En dan de regels interpreteren zoals het je zelf goed uitkomt :oops:
 
Reacties ten over... ik ben toch wel blij dat ik dat onderwerp aangehaald heb.:p:p

Ook de verschillende meningen en wat wel en niet mag/kan.

In de BS zijn we ook de meningen aan het vragen en verwezen naar hier zodat we samen besluiten hoe we verder gaan (al zijn we een hechte groep die goed samen werk) kan altijd anders en nu krijgen we ook meningen van de wat stillere spelers en dat motiveert iedereen.
Meningen zijn belangrijk en ook wat je er mee doet en hoe je het doet.

Bedank dat jullie zo massaal reageerde...

Ook wil ik ff reageren op het spelen met dia's ja of nee en of de top 100 zo belangrijk is en of je het wel of niet haalt...

Mijn motto is speel met plezier, met spass, met de tijd die je eraan wil besteden, met het geld wat je eraan wil besteden.
Wees je eigen spelleider en je zult zien je komt er ook zonder dia's kopen en ook met wat minder tijd...:cool::p
 
Ik speel in hoofdzaak zonder dias en ik heb niet alle tijd van de wereld om te spelen,
maar voor mij gaat het om het spel, het opbouwen van mijn stadjes.
Onze BS bestaat voor een aardig deel uit redelijk actieve spelers met niet al te veel tijd
vanwege een baan, wisselende diensten, ziek familielid etc., maar we hebben het met
elkaar best gezellig. We halen die top 100 dus ook niet, maar spelplezier is toch echt
belangrijker dan de top 100.
 
Ik speel zowel in Arendyll als in Winyandor, met elk 1 account. Ik speel bij de BS-en van Maroeschja.
Beide BS-en hebben wel met spelers gespeeld die meerdere accounts hadden.
Als dat geen probleem opleverde, was het geen probleem, doet het dat wel, dan wel.
Het is maar net hoe iemand er zelf mee omgaat. En de praktijk wijst dat wel uit.

In Winyandor hebben we een speler die meerdere accounts heeft, ook enkele in de BS, maar die speelt integer en is dus geen probleem.
Het is wel lastiger als hij iets anders heeft IRL, want je bent dan meerdere kwijt. Maar dat speelt soms ook als het gaat om partners die met elkaar op vakantie gaan. De multispeler had er zeker geen moeite mee om plaats te maken voor andere spelers en dringt er zelfs op aan om anderen te vinden, aangezien hij dan wat rustiger aan kan doen, zonder de BS in de problemen te brengen. Ook met een andere kleine dubbelspeler is er geen probleem.
Zolang met de accounts voldoende actief gespeeld wordt, wijst de praktijk wel uit wie je wilt houden en wie beter een andere BS kan zoeken.
De een heeft nauwelijks tijd voor 1 account en de ander schud er 4 actieve uit zijn mouw. Uiteindelijk gaat het er om of het spelersgedrag past bij wat de BS wil.

Bij ons is dat op beide werelden actief speelgedrag en wat integriteit in de handel. We willen uiteindelijk ook het 10e kistje op Winyandor (weer) willen halen, ook al snappen we dat dit niet zo makkelijk gaat als op Arendyll waar we er al heel lang nooit meer onder zitten. Het is al 2 keer gelukt en we werken aan een vervolg hiervan. Multispelers hoeven dat niet in de weg te zitten, maar de redenen die genoemd zijn hebben wij ook wel gezien. Uiteindelijk is het het handigst om spelers die dwars gaan liggen tov de manier van spelen van de BS eruit te laten stappen, want als spel niet aansluit wordt het alleen maar ergernis van beide kanten. Voor spelen met het mes op tafel zijn er andere BS-en en voor slowmotion ook. Wie past binnen onze speelstijl is welkom en merkt vanzelf wel of het past.
 

DeletedUser3659

Guest
Als het geen tijdelijke aard heeft, zijn de meest voor de hand liggende bezwaren het meer voordeel kunnen halen uit onderling handelen en het innen van dubbele beloningen in toernooien, toren en BSA-prestaties… maar sommige spelers/BS-en zullen dat misschien niet bezwaarlijk vinden?
Het hangt er maar vanaf hoe je het bekijkt natuurlijk. Speel je actief met de twee accounts mee en draag je via beide accounts daadwerkelijk iets bij tijdens de toernooien, bsa of in de toren, dan beschouw ik dit niet meteen als dubbele beloningen. Je bent daar immers ook dubbel zo lang mee bezig, dus ik zie op dat vlak geen voordeel tov de andere BS-leden. Zolang je maar niet begint te pushen qua handel en ow, heb ik daar eigenlijk geen probleem mee, al geef ik ook de voorkeur aan een BS vol met unieke accounts
 
ach ach, men wil weer een tekst van een halve pagina ipv beknopte punten. ga ik niet doen. @rodeon @Aeva .
Lees zoals het bedoelt is ipv zelf te interpreteren/letterlijk op te vatten. net als die regels.
Bewijs mijn ongelijk maar als ik iets schrijf wat onredelijk/foutief is (en niet zoals je dat denkt te lezen) mag ingame, maar wel beargumenteerd aub, want een discussie is prima, maar roepen dat 'de aarde plat is' daar heb ik geen behoefte aan:D

Het is en blijft simpel; een account moet volledig op zichzelf staan. En vertrouw je een account niet? Geef het dan door aan support. Die lijken er de laatste maanden wel wat aan te doen.
 
Genoeg punten halen, betekent dat ik mijn tijd bijna moet verdubbelen om (…) mensen met meer tijd/met meer zin om tijd te besteden, voor te blijven.
Dus het is oneerlijk is dat je moeite moet doen om spelers met meer tijd/zin voor te blijven? Waarom moet ik ineens aan dat kuiken Calimero denken? "Want zij zijn groot en ik ben klein, en dat is niet eerlijk!" ;) :p :D
 
Oeps... dit wist ik dus niet. Maar ik heb meteen het bs-je waar ik mijn kleine accountjes (omdat het toch zo leuk is om af en toe opnieuw te beginnen) had geparkeerd, ontbonden. Met excuses.
geen paniek hierover. De uitnodigingsfunctie waarover gesproken wordt bestaat helemaal niet in Elvenar. Dit is een kopie van de regels vanuit andere innogame spellen waar de functie wel bestaat.
De uitnodigingsfunctie is iets waardoor je bijvoorbeeld diamanten krijgt wanneer een je een vriend aanraad om het spel te spelen. Als die vriend dan effectief begint te spelen krijg je dan je bonus. Nu dit bestaat dus niet in Elvenar...
 
Bovenaan