• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Dubbel Accouts

Probleem komt nooit, zonder sollicitaties hoeven die er ook nooit uit ;)

Ik zie dat ze 25 accounts hebben, zonder een open plek is de kans op sollicitaties heel erg klein.
dit is lang de reden geweest dat wij tussen de toernooien door er altijd een 2de account uit de gilde mikten, dan had je van zaterdagavond tot dinsdagavond tijd om sollicitanten aan te trekken.

Door de toren is die tijd gereduceerd naar minder dan een dag, waardoor we toen besloten hebben bij een open plek gewoon altijd minimaal 1 plek open te houden.

Gelukkig zijn we nu helemaal gevuld, en hopelijk blijft dat voorlopig zo.
 
Elke account dat niet volledig op zichzelf staat is tegen de regels en ikzelf heb een sterke afkeer tegen mensen die deze optie nog steeds/weer/alsnog/etc misbruiken.
Daardoor is het voor mij, een actieve speler zonder geld, onmogelijk om met normale tijd in de top 100 te komen qua ranking en toernooi.

Alleen met extra tijd en boosters lukt het soms.

Dus; gewoon 1 account volledig bespelen. Of ga op 2 werelden, OF ga naar beta OF ga naar de 6? engelstalige etc etc.

edit: ***'zonder geld' ik kreeg vandaag weer een 200%dia's aanbieding. misschien zwicht ik daar wel voor***
 
Laatst bewerkt:

Aeva

Chef
Ik heb er twee op Aryndell, een op beta en een dode op Winyandor.
En ik ben een heel actieve speler die nog nooit diamanten heeft gekocht, alle weektoernooien vecht en in de toren mastermind speelt. Ik geef niets om een ranglijst, maar wel om veel plezier in het spel.
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Om een antwoord op je vraag betreft de regelgeving te geven: Het hebben van meerdere accounts is op Elvenar toegestaan. Wel zijn er "pushregels":
  • Het beheren van een "pushaccount" is verboden. Een pushaccount is een account om goederen/geld/punten te verzamelen en deze over te doen naar een ander waardoor de balans in het spel verstoord wordt. Pushen van goederen is ook niet toegestaan als het tweede account niet van dezelfde eigenaar is.
  • Het is niet toegstaan om goederen (in welke vorm dan ook) te verhandelen over meerdere werelden.
  • Let op dat het niet is toegestaan om de uitnodigingsfunctie te gebruiken om jezelf, of mensen waarmee je een internetverbinding deelt, uit te nodigen.
 
Dubbele accounts ZIJN DE REDEN dat normale spelers slechtere ranking halen dan zonder extra accounts.
Dubbele accounts zijn ontzettend misbruikt in het verleden (en nog steeds) door met name kp's te sprokkelen en aan het hoofdaccount te doneren zodat de wonderen zo sterk zijn, dan die spelers op een ander niveau kunnen spelen.
Zelfs op zichzelf staande accounts die evenredig bespeelt worden, wat zelfs 'eerlijk' genoemd zou kunnen worden, is voor mij een plek-kaper in het spel, als die speler met beide accounts bv hoog in het toernooi eindigt.
 

Aeva

Chef
Sorry hoor @Richord . Heb je enig idee hoe groot je dan wel niet moet zijn?
Hoog in het toernooi eindigen heeft alleen maar te maken met skills en niets met kapen of oneerlijk spel. Als jij niet hoog kunt eindigen, ligt dat toch echt aan jezelf en niet aan andere spelers.
 

Aeva

Chef
Ik speel op NL1 meestal met 1 account, scoor rond de 7K punten zonder vreselijk mijn best te doen en zit meestal in de top 50. Het 2e (kleine) account haal ik zo af en toe van stal als ik daar zin in heb... en die heeft ook weleens als ik wel vreselijk mijn best deed de top 100 gehaald.
 

Deleted User - 124539

Guest
Dat hoop je dus...
Niks hopen, ze weten dat, en we hebben al een paar keer een dubbelaccount weggedaan om plaats te maken voor sollicitant, en dat gebeurt zonder protest. De meeste dubbelaccounts zijn trouwens van iemand van het magiërsteam, en zijn niet meer dan "opvullertjes" om de toren beter te kunnen beklimmen.
 
afspraak is we vullen niet ons 2de account met KP

Precies, niet pushen. Wat ik een slaaf noemde, die alleen dient om KP en/of goederen te doneren.

Ik vind 30 halen bij toernooi niet kunnen dat is over de rug van andere de prijs binnen halen.

Dat sowieso niet. Dat is echt een goede reden voor verwijdering.

Dan alleen om een beginner vooruit te helpen of bij BSA voor al die magie-dingen.

Als ik ze zelf niet nodig heb, ruil ik regelmatig spiri goederen 1:4 om anderen te helpen om door de bizarre eisen in H15 en H16 heen te komen. Ik heb Simia lvl 12 en verlies dus minder. Je kunt niet van iedereen verwachten dat ze alles neerzetten en upgraden. Dan help ik ze liever uit de spiri-mangel terwijl ze ondertussen hun wonderen uppen om de toren beter te kunnen doen. Anders verdampt het toch maar.

Daardoor is het voor mij, een actieve speler zonder geld, onmogelijk om met normale tijd in de top 100 te komen qua ranking en toernooi.

Dat is iets wat ik allang gedag gezegd heb. Kletter bij elk BSA 500 ranking posities omlaag. lol.

Dubbele accounts ZIJN DE REDEN dat normale spelers slechtere ranking halen dan zonder extra accounts.

Dat is wel waar. De top weinig kan niet zonder. Dat heb ik losgelaten. We doen wat we doen en we staan waar we staan. Ondertussen speel ik een leuk spelletje.
 
Het is niet toegstaan om goederen (in welke vorm dan ook) te verhandelen over meerdere werelden.

Lijkt me ook niet. Maar ik zou niet weten hoe. Ik speel op Arendyll en Winyandor, maar nog nooit gezien hoe ik goederen van de ene naar de andere wereld overbreng. Alleen diamanten zijn gemeenschappelijk. Voor de rest is alles toch gescheiden?
 
Het beheren van een "pushaccount" is verboden. Een pushaccount is een account om goederen/geld/punten te verzamelen en deze over te doen naar een ander waardoor de balans in het spel verstoord wordt. Pushen van goederen is ook niet toegestaan als het tweede account niet van dezelfde eigenaar is.

De meest pushing is met KP, maar die noem je niet. Is dat een missertje of mag dat wel?
 
Bovenaan