• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Dubbel Accouts

De uitnodigingsfunctie is iets waardoor je bijvoorbeeld diamanten krijgt wanneer een je een vriend aanraad om het spel te spelen. Als die vriend dan effectief begint te spelen krijg je dan je bonus. Nu dit bestaat dus niet in Elvenar...

Goddank niet. Een van de redenen waarom ik hier ben :)
 
Als ik een vriend wil uitnodigen laat ik hem eerst wel zelf het spel zien en leg een beetje uit hoe het werkt en wat er leuk aan is. Ik zal nooit met zo'n uitnodigingsberichtje allerlei vrienden en bekenden lastig vallen. Dus hoef ik daar niet de hele tijd mee op mijn scherm te krijgen.
 
Ik zal nooit met zo'n uitnodigingsberichtje allerlei vrienden en bekenden lastig vallen.
Ik deel grotendeels je mening, maar als ik een kennis - op jouw manier - bekend maakt met het spel en zij/hij vervolgens mee wil doen, dan zou zo'n aanmeldpremie best leuk (en welkom) zijn. De mogelijkheid hebben betekent niet automatisch dat je jan-en-alleman er mee lastig valt! ;)
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan