• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

draaien van gebouwen

DeletedUser1343

Guest
goede avond,

het zou heel erg fijn als jullie bij de volgende update de mogelijkheid van het draaien van gebouwen en dergelijke zouden toevoegen.
zo kan je de ruimte die je hebt vrijgespeeld optimaal benutten.

groeten cynthia.
 

DeletedUser7

Guest
Draaien van gebouwen is al wel eens voorgesteld. Helaas is dit niet mogelijk, de gebouwen zijn namelijk niet 3d. Alle gebouwen zouden dus eerst 3d gemaakt moeten worden voordat ze gedraaid kunnen worden.
Daarnaast is er ook nog de uitdaging van het puzzelen. Een beetje uitdaging moet er ook zijn eh :)
 

DeletedUser1143

Guest
Super jammer , ik zou ook graag zien dat ze gedraaid konden worden , al was het maar een kwart slag. Mede ook omdat je daarmee je stadje ook een eigen aangezicht kan geven. En tijdens het soms lange wachten is het leuk om beetje met je gebouwen te schuiven enzo :)

Wie weet in de toekomst misschien.
 

DeletedUser472

Guest
al was het maar een kwart slag.

smirnoff een kwartslag zou genoeg zijn om te kunnen draaien dus tja kijk maar eens naar je eigen gebouwen als je kwartslag draait je zult geen andere vorm vinden
 

DeletedUser472

Guest
een kwart slag zou voldoende zijn . Bij mij zou ik dan zeker wel andere vormen krijgen. ipv horizontaal kunnen ze dan verticaal.

andere vormen krijg je ook maar in het geval dat er ooit zal worden gedraaid(wat denk ik nooit gaat gebeuren)dan zal er denk ik alleen kwart slag komen of hoe zit dat bij andere spelen
 

DeletedUser2271

Guest
Ben toch voorstander dat dit erin komt... is ook logisch
 
Zou het toch te makkelijk maken wat mij betreft. Nu ben je tenminste verplcht om je grijze cellen
af en toe aan het werk te zetten met het zoeken en het optimaal plaatsen van je gebouwen.
Dus wat mij betreft, laten zoals het is, een beetje moeilijkheid mag er toch wel in blijven , hoop ik?

Vriendelijke groeten
Aardebaar
 

DeletedUser1592

Guest
Deze vraag is al eens aan onze Game Designers voorgelegd in een live Q&A sessie en dit is het antwoord dat erop gegeven is:


"Dit is een vraag die we eigenlijk vrij vaak krijgen. Het korte antwoord is "nee", maar hier is waarom: Ieder stedenbouwspel heeft spelelementen nodig die het bouwen van gebouwen uitdagend maken. In Elvenar komt deze uitdaging voornamelijk van twee bronnen: De eerste is dat de meeste gebouwen een straatverbinding nodig hebben met het Stadhuis en de tweede is dat de gebouwen een vastgestelde afmeting hebben. De combinatie hiervan maakt het een uitdaging om een efficiënte stad te bouwen. Natuurlijk is het nadeel van elke uitdaging, dat het soms als een "last" voelt. Als je de gebouwen zou kunnen roteren, zou je alles veel gemakkelijker maken. Maar het nadeel aan een laag uitdagingsniveau, is weer dat wanneer het te makkelijk wordt, het spel ook snel verveelt. Dus aangezien dit "steden puzzelen" een basiselement is van Elvenar, hebben we nooit een technische basis geïmplementeerd die het draaien van gebouwen mogelijk zou maken."
 
Bovenaan