• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

<doorgegeven>Subcategorie's

Meer subcategorieën zodat topics overzichtelijker worden op het forum, zie eerste post voor het idee


  • Totaal aantal stemmers
    32
  • Enquête gesloten .

DeletedUser1796

Guest
Hoi Hoi :),

Ik kwam net met een idee en ik vraag me af of het wat is :D

Idee:

In sommige Hoofdtopic's hebben we de Subcategorieën zoals de archieven enz.
Is het geen idee om die ook te maken in de Topic Discussie.
En dan de volgende subcategorieën
*Feedback Release
*Feedback Evenementen
*Feedback Mobiel
*Archief

Motivatie:

Momenteel heb je de gewone discussie's en de feedback door elkaar staan dit maakt het een beetje onoverzichtelijk en als je iets zoekt moet je best veel pagina's door kijken.
Met een subcategorie kan je gelijk naar de juiste gaan en word alles een stuk overzichtelijker.

Nadelen:

Geen nadeel, het is juist voor iedereen een stuk makkelijker om iets te vinden en eventueel op te reageren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1796

Guest
In de Discussie dacht ik alleen aan de sub Feedback verder niet echt een Archief hoeft volgens mij niet.
Archief was ook maar een voorbeeld, die staat op meerderen plekken
 

DeletedUser

Guest
+1 Ik zou ook graag wat meer subcategorieën zien onder discussies.
Een apart deel voor Feedback Releases en een apart deel voor Feedback Evenementen. Subcatogorieën voor deze 2 soorten feedback zouden het allemaal wat overzichtelijker maken.

En misschien toch ook wel een archief voor discussies die ondertussen niet meer relevant zijn.
 

DeletedUser1796

Guest
Nu we ook de mobiele versie gaan krijgen en ookd e feedback hier ook een subcategorie van te maken.
Dus subcategorie:
*Feedback Release
*Feedback Evenementen
*Archief
*Mobiel
En dan heb je de hoofdtopic over voor de gewone discussie's

@Lionell @Beldroth is dit haalbaar, kan dit gerealiseerd worden?
 

DeletedUser

Guest
Nu we ook de mobiele versie gaan krijgen en ookd e feedback hier ook een subcategorie van te maken.
Dus subcategorie:
*Feedback Release
*Feedback Evenementen
*Archief
*Mobiel
En dan heb je de hoofdtopic over voor de gewone discussie's

@Lionell @Beldroth is dit haalbaar, kan dit gerealiseerd worden?

O ja, heel graag een subcategorie voor de mobiele versie. Ik ga dat toch niet gebruiken, dus ik heb al die info erover niet nodig :D
 

DeletedUser1570

Guest
Ik zal de mobiele versie ook niet gebruiken, maar ik neem aan nu onze kristalvuurtorens en klokkentorens hier aan opgeofferd zijn, we ook per 1 november de snelle burenhulp gaan krijgen?
Dat zou toch het alternatief zijn voor al die verloren goederen?
 

DeletedUser1796

Guest
Ik zal de mobiele versie ook niet gebruiken, maar ik neem aan nu onze kristalvuurtorens en klokkentorens hier aan opgeofferd zijn, we ook per 1 november de snelle burenhulp gaan krijgen?
Dat zou toch het alternatief zijn voor al die verloren goederen?
Nee die krijgen we niet op 1 november.
Die komt pas met een release en welke dit is is nog niet bekend
 
Vraag me af wat de meerwaarde wordt van de mobiele versie als deze niet naadloos aansluit op je bestaande account. Dus, en daar gaan we weer, waarom wordt zaken in de PC versie aangepast ten nadelen van de speler zonder wezenlijke verbetering anders dan alleen beloofd. En over geduld hebben we het al eens gehad
 

DeletedUser1570

Guest
OK we moeten even de volgende release in de gaten houden. Gisteren is er net een release geweest. Ze komen om de 14 dagen? Dan zouden we per 9 november de snelle burenhulp krijgen?
 

DeletedUser1796

Guest

DeletedUser1796

Guest
OK we moeten even de volgende release in de gaten houden. Gisteren is er net een release geweest. Ze komen om de 14 dagen? Dan zouden we per 9 november de snelle burenhulp krijgen?
Ze komen idd om de 14 dagen maar het is niet zeker of hij er dan in zit, hier is nog niks verder over bekent
 

DeletedUser

Guest
OK we moeten even de volgende release in de gaten houden. Gisteren is er net een release geweest. Ze komen om de 14 dagen? Dan zouden we per 9 november de snelle burenhulp krijgen?

@anneke2016 Ik denk het niet helaas. Het is nog niet eens gelanceerd op de beta, en ik mag hopen dat het daar eerst getest wordt.
 

DeletedUser1570

Guest
Dus eigenlijk heeft het degraderen van kristalvuurtoren en klokkentoren er helemaal niks mee te maken?
 

DeletedUser1592

Guest
Nu we ook de mobiele versie gaan krijgen en ookd e feedback hier ook een subcategorie van te maken.
Dus subcategorie:
*Feedback Release
*Feedback Evenementen
*Archief
*Mobiel
En dan heb je de hoofdtopic over voor de gewone discussie's

@Lionell @Beldroth is dit haalbaar, kan dit gerealiseerd worden?
Lijkt me een goed plan, dus zal ik het voorstellen.Alleen zullen aankondigingen over mobiel gewoon via het stadhuis gedaan worden, aangezien dit noodzakelijk is voor ingame meldingen. Gebruik je geen mobiel klik je het weg, je hoeft niet te lezen als je dat niet wilt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan