• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

<doorgegeven>Subcategorie's

Meer subcategorieën zodat topics overzichtelijker worden op het forum, zie eerste post voor het idee


  • Totaal aantal stemmers
    32
  • Enquête gesloten .

DeletedUser1796

Guest
Lijkt me een goed plan, dus zal ik het voorstellen.Alleen zullen aankondigingen over mobiel gewoon via het stadhuis gedaan worden, aangezien dit noodzakelijk is voor ingame meldingen. Gebruik je geen mobiel klik je het weg, je hoeft niet te lezen als je dat niet wilt.
Maar de feedback over mobiel komt wel in de Discussie en die bedoelde ik.
Misschien dat ik beter had kunnen zetten *feedback mobiel

Hopelijk word het goedgekeurd :)
 

DeletedUser1427

Guest
@Priscil bedankt voor je suggestie / idee, op dit moment is er een uitgewerkt werkwijze voor een topic met een suggestie/idee. Hierbij vraag ik of jij deze werkwijze eerst wilt doorlezen. Mijn volgende vraag is dan ook of jij jouw begin post zou willen aanpassen in het volgende:

- Een goede beschrijving van de suggestie (uitgebreid, goed beschreven, welke andere spelkenmerken zou het beïnvloeden en hoe, wie zou daaruit profiteren etc)
- Een motivatie voor de suggestie (dus wat zou de toegevoegde waarde zijn?)
- Eventuele nadelen (indien nodig)

We zijn momenteel in punt 2 'Bespreking' volgens de werkwijze, hierbij is er al een discussie over deze suggestie gaande, ik vraag je hierbij dan ook de ideeën die eventueel geschikt lijken voor je suggestie aan te vullen in je beginpost die benoemd zijn in andere berichten in dit topic. Mocht jij zover zijn dan wil ik hier graag een stemming van maken.
 

DeletedUser1796

Guest
@Lionell @Beldroth vond dit al een goed idee en ging het al voorstellen.
Waarom moet ik dan alsnog het gaan aanpassen?
(ik ga de werkwijze en alles wel door lezen maar ik vraag het me gewoon af, omdat 1 moderator het al voorstelt en de ander weer met iets anders komt, 2 verschillende reacties is verwarrend)

@Lionell ik heb de werkwijze gelezen maar toch nog even een vraag hoe lang moet de discussie duren voordat het naar de stemming gaat? er is wel een reactie tijd van 72 uur door de bedenker maar er staat niks over na hoeveel tijd de discussie naar stemming gaat
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1427

Guest
@Lionell @Beldroth vond dit al een goed idee en ging het al voorstellen.
Waarom moet ik dan alsnog het gaan aanpassen?
(ik ga de werkwijze en alles wel door lezen maar ik vraag het me gewoon af, omdat 1 moderator het al voorstelt en de ander weer met iets anders komt, 2 verschillende reacties is verwarrend)

@Lionell ik heb de werkwijze gelezen maar toch nog even een vraag hoe lang moet de discussie duren voordat het naar de stemming gaat? er is wel een reactie tijd van 72 uur door de bedenker maar er staat niks over na hoeveel tijd de discussie naar stemming gaat

Om het wat overzichtelijker te maken wat het idee nu precies inhoudt zodat de forumgebruiker direct kan zien waarvoor gestemd wordt leek mij dit erg handig om het op deze wijze te doen. Het klopt dat in een andere post wordt aangegeven dat dit wordt doorgegeven, daarvoor is wel een stemming noodzakelijk uiteraard anders kunnen we niet peilen hoeveel spelers hiervoor zijn en om niet zomaar een idee voor te trekken lijkt mij een stemming dan ook gegrond.

@Lionell ik heb hem aangepast, hoop dat het zo de bedoeling is, heb het een beetje van @Didi1 overgenomen :D

Helemaal goed! Dit topic wordt verplaatst naar de categorie 'stemmingen' ik wil hierbij dan ook aangeven dat de poll van start gaat op 29-10-2016 om 13:00 uur tot 12-11-2017 om 12:00 uur
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1427

Guest
Vergeet niet je stem uit te brengen voor dit idee, de poll loopt nog tot 12 november 2017 om 12:00 uur.
 
Maar de feedback over mobiel komt wel in de Discussie en die bedoelde ik.
Misschien dat ik beter had kunnen zetten *feedback mobiel

Hopelijk word het goedgekeurd :)

Ik denk dat je wat meer concreet moet aangeven op welke manier de fora moeten worden opgedeeld in subfora
het is nu wel erg vaag.
 

DeletedUser1796

Guest
Beste Mensen en Elven,
Vergeet niet te stemmen we hebben nog 6 dagen :)
Laten we het Forum wat overzichtelijker maken :)
 
@Priscil : Het totaal aantal stemmers is voldoende voor een geldige poll: * Ten minste een minimum van 25 spelers moeten (voor/niet voor) stemmen voor een idee om goedgekeurd te worden.
 

DeletedUser1796

Guest
@Priscil : Het totaal aantal stemmers is voldoende voor een geldige poll: * Ten minste een minimum van 25 spelers moeten (voor/niet voor) stemmen voor een idee om goedgekeurd te worden.
Aiki ik weet maar als we 25 stemmen voor hebben is het natuurlijk helemaal perfect :)
En er zijn nog 4 dagen je weet maar nooit hoeveel er nog bij komen als ik hem onder de aandacht breng :)
 

DeletedUser1427

Guest
In dit geval is het minimum dat dit poll aan stemmen hoort te ontvangen 25 stemmers. Vanuit dat punt wordt er gekeken welk percentage voor heeft gestemd. Bij een percentage van 80% voor stemmers, wordt dit idee doorgegeven.
 
Bovenaan