• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

<doorgegeven> start v/e nieuw hoofdstuk met het openen v/h kistje

start v/e nieuw hoofdstuk met het openen v/e kistje

  • Ja, ik ben voor dit idee

    Stemmen: 44 89,8%
  • Nee, ik ben tegen dit idee

    Stemmen: 5 10,2%

  • Totaal aantal stemmers
    49
  • Enquête gesloten .

DeletedUser2349

Guest
De oplossing zie ik dan ook in de opmaak van de onderzoeksboom: zet de nieuwe bladzijde en de hoofdstuktitel pas na het verkennersonderzoek. Of anders gezegd, zet het verkennersonderzoek nog in het voorgaande hoofdstuk, als laatste onderzoek voor de bladzijdegrens.
Issue bij deze oplossing is denk ik dat het onderzoek "Geavanceerde verkenners" aan het begin v/h nieuwe hoofdstuk hoort, niet aan het einde van een hoofdstuk. :cool:
 
Issue bij deze oplossing is denk ik dat het onderzoek "Geavanceerde verkenners" aan het begin v/h nieuwe hoofdstuk hoort, niet aan het einde van een hoofdstuk.

Vandaar ook dat deze poll uitgaat van een andere oplossing, waarbij het hoofdstuk begint bij het openen van het kistje. Tijdens het onderzoek "Geavanceerde verkenners" zit je dan echt in het nieuwe hoofdstuk en krijg je dus ook de daarbij behorende beloningen van events etc.
Voor mij is die oplossing ook zeer logisch en dus prima. Vandaar dat ik ook voorgestemd heb.
Ik ben erg benieuwd waarom iemand daar niet voor zou zijn.
 

DeletedUser2080

Guest
Helemaal voor. ik heb nooit begrepen waarom ik in een nieuw hst zit, (zie lijn in onderzoeksboom) begin van hfstuk, ding onderin verspringt ook... maar vervolgens zit ik er nog steeds niet in omdat ik nog 186.000 dingen moet doen.... heel onlogisch.

Dus voor! goed voorstel!
 

DeletedUser990

Guest
Zelf vond ik aldoor dat met de kist openen ik in een nieuw hoofdstuk bezig ben, dus heb ja gestemd.
Maar heb dus al die jaren verkeerd gedacht ;heel onlogisch eigenlijk van Inno.
 

DeletedUser2349

Guest
Ik ben zeer content met de ruim 90% ja-stemmers! :D

Maar dat kan altijd nog beter.

Nog ruim een week te gaan voordat deze poll gaat sluiten, dus breng je stem uit. :)
 

DeletedUser

Guest
Elune, misschien even je BS-leden optrommelen om hier te komen kijken. Volgens mij krijgt het forum genoeg bezoekers om voldoende stemmen te halen, maar dit subforum zit zo ver weggestopt dat het nogal makkelijk over het hoofd te zien is!
 

DeletedUser2349

Guest
Elune, misschien even je BS-leden optrommelen om hier te komen kijken.
Ik had intern al een bs-mail gestuurd voordat de stemming begonnen was. ;)

Nog 1 dag resterend om je stem uit te brengen voor dit idee! Laat je stem horen als je dat nog niet gedaan hebt. :D
 

DeletedUser1427

Guest
De poll voor dit idee is zojuist tot een einde gekomen. Er zijn voldoende spelers die hebben gestemd, de poll heeft een duidelijke meerderheid van 80% + bereikt, dit houdt in dat dit idee wordt doorgegeven.
 

DeletedUser1427

Guest
Komt er t.z.t. ook feedback wat "ze" ermee gaan doen, nadat het is doorgegeven?

De verwachting is niet dat er concreet feedback komt over een idee vanuit het ontwikkelingsteam, wel krijgen wij te horen als een idee zou worden afgewezen, dit kunnen wij terugkoppelen via het topic uiteraard. Ideeën die bij het ontwikkelingsteam liggen en die niet zijn afgewezen liggen dus eigenlijk bij het ontwikkelingsteam, zodra de kans er is om een idee toe te voegen (uiteraard ruimte en de tijd) wordt dit ook gedaan. Wij kunnen alleen meedelen dat geen nieuws goed nieuws is.
 
Bovenaan