• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

<doorgegeven>Meer mogelijkheden om kennispunten te krijgen

Meer mogelijkheden om kennispunten te krijgen, zie eerste post voor dit idee

  • Ja, ik stem voor dit idee.

    Stemmen: 64 95,5%
  • Nee, ik ben tegen dit idee.

    Stemmen: 3 4,5%

  • Totaal aantal stemmers
    67
  • Enquête gesloten .

DeletedUser1427

Guest
Het is begrijpelijk dat veel mensen een reactie geven als '+1', dit is helaas niet constructief genoeg om de discussie over dit idee goed opgang te laten komen. het zou handig zijn om misschien erbij te vertellen waarom jullie voor dit idee zijn, wees hierin duidelijk en constructief genoeg.

Bij deze wil ik ook melden dat er een werkwijze is voor het suggestie en ideeën categorie. Neem gerust een kijkje.
 

DeletedUser1796

Guest
Is volgens mij eigenlijk een aanvulling op deze (als ik het goed lees)
Kunnen deze twee niet samengevoegd worden?
 

DeletedUser1570

Guest
OK in plaats van +1 :)

1. Ooit heb ik de suggestie gedaan om een spreuk voor meer kennispunten te krijgen (zie: Spreuk voor Kennispunten. Bijv. dubbele kennispunten gedurende 12 uur.

2. Een speciaal evementsgebouw dat kennispunten produceert.

3. Het boek der Geheimen aanzienlijk meer dan 1 schamel kptje per 24 uur laten produceren.


Ik ben het eens met alle drie punten, vooral het kunnen kiezen als spreuk zal een leuke vernieuwing zijn. En inderdaad een evenementsgebouw zou voor de verandering ook wel eens kennispunten kunnen geven in plaats van gereedschap en manna.
Het boek der geheimen heb ik nooit geplaatst omdat het nu veel te weinig oplevert.
 

DeletedUser

Guest

DeletedUser

Guest
OK in plaats van +1 :)

1. Ooit heb ik de suggestie gedaan om een spreuk voor meer kennispunten te krijgen (zie: Spreuk voor Kennispunten. Bijv. dubbele kennispunten gedurende 12 uur.

2. Een speciaal evementsgebouw dat kennispunten produceert.

3. Het boek der Geheimen aanzienlijk meer dan 1 schamel kptje per 24 uur laten produceren.


Ik ben het eens met alle drie punten, vooral het kunnen kiezen als spreuk zal een leuke vernieuwing zijn. En inderdaad een evenementsgebouw zou voor de verandering ook wel eens kennispunten kunnen geven in plaats van gereedschap en manna.
Het boek der geheimen heb ik nooit geplaatst omdat het nu veel te weinig oplevert.

Ik heb het boek der geheimen ook nooit geplaatst om dezelfde reden. Maar wie weet als je meer kennispunten per 24 uur zou kunnen krijgen ermee ;)
Maar mijn voorkeur gaat nog wel steeds uit naar optie 1 en dan 2.
 

DeletedUser1427

Guest
Een poll is geopend voor dit idee, Breng je stem dus snel uit. De start van deze poll is donderdag 16-11-2017 om 13:00 uur, deze poll eindigt op donderdag 30-11-2017 om 12:00 uur.
 

DeletedUser1796

Guest
Ja gestemd want inderdaad de wonderen gaan langzaam en je hebt heel veel kp's nodig voor je onderzoeken en het gene wat je per dag krijgt is heel weinig.
Zelfs met de hulp van provincies en toernooien (sinds ze die hebben aangepast)
 

DeletedUser990

Guest
Ook ja gestemd en dat je te vlug door de tech.tree zou gaan?
Dan moet ik bij iemand in de leer.
Het kost me behoorlijk wat tijd met die Mana.
 

DeletedUser

Guest
Ook ja gestemd en dat je te vlug door de tech.tree zou gaan?
Dan moet ik bij iemand in de leer.
Het kost me behoorlijk wat tijd met die Mana.

Yep, en als het met de mana vanaf de halflingen wat beter gaat, krijg je er vervolgens de Zaden bij ;)
Dus de meeste extra kptjes zijn toch echt voor de OWs denk ik
 

DeletedUser

Guest
TOPPIE Elfjes en mensjes, we zijn al op de helft en tot nu toe allemaal positief :):):):)
 

DeletedUser1731

Guest
Ik zou ook wel heel graag zien dat dit erdoor kwam. We moeten nu voor elke kp knokken. Kopen is totaal geen optie meer, want je betaalt een vermogen.
 

DeletedUser2421

Guest
Ben helemaal voor. En waarom? Omdat KP kopen vreselijk duur wordt zowel met goederen als met munten ... heb er veel nodig. meer dan ik bij elkaar kan harken in de toernooien. Die zijn lijkt het wel veel zwaarder geworden.
 
heb ook ja gestemd , en het is ook een optie om bv. de balk waar je kp kan kopen, om de zoveel hoofdstukken terug op nul te zetten.
zo komen we ook niet in de problemen met eventen en hoeven we ons daar ook niet druk meer in te maken .
 

DeletedUser1796

Guest
Haha nog 1 stem en dan zitten we al op de nodige 20 stemmen en dat in een halve dag...
Wat zij wij als NL Forum toch goeie mensen (elven) :)
 
Bovenaan