• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Dagprijs voor kennispunten kopen invoeren

DeletedUser2491

Guest
Het idee is een (dag)prijs bij events in te stellen, waarmee het totaal bedrag voor het aankopen van kennispunten (deels) wordt teruggebracht.

Motivering / Toelichting.
In de huidige events wordt gevraagd enkele tientallen aan kennispunten te kopen. De kosten voor deze aankoop zijn cumulatief en stijgen tot steeds hogere waarden. Dat is logisch, anders zou een speler alsmaar kennispunten voor de normale doorgang van het spel kopen. Echter als dit binnen een event verplicht wordt, stijgen de kosten om aan een event mee te doen tot een onacceptabel niveau. Waardoor spelers kunnen besluiten niet meer met events mee te doen.

Met de (dag)prijs kan de teller voor de aankoopkosten van kennispunten een aantal stappen worden terugzet, zodat daarmee de speler wordt beloond voor het meedoen met het event.

PS. Ik hoop dat deze beschrijving en motivering voldoende is om deze suggestie te bespreken en daarna in stemming te brengen.

Groeten,

TIGUAN01
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
@TIGUAN01 Goed idee, dat zou volgens hetzelfde principe kunnen gaan als nu met de groothandelaar.

PS: Je hebt je idee in het archief geplaatst, misschien dan @Lionell het kan verplaatsen naar het actieve subforum ;)
 
Het is een trend, met dat archief ;) waarschijnlijk omdat dat subforum bovenaan de pagina staat, en men eerst kijkt of het idee niet al behandeld is?
 

DeletedUser990

Guest
Ja graag ik koop kennispunten met goederen want munten lukt me niet meer, maar dagprijs met munten, goederen zou ook mogen van mij, lijkt me heel goed plan.

Dus geef meteen 2 + en anders komen we mischien niet aan de 25
 

DeletedUser1570

Guest
Zo gauw het ter stemming komt, zal ik meteen voor stemmen!
 

DeletedUser2889

Guest
Dit is een prima idee. Zo snel als mogelijk is uitwerken svp
 

DeletedUser1427

Guest
Met de event opdrachten voor het kopen van vele kennispunten worden de kosten alsmaar hoger, omdat het totaal bedrag niet wordt teruggezet.
Als dit zo door gaat, houdt het aankopen van kennispunten een keer op en daarmee het spelen van events.
Door dagprijzen hiervoor in te voeren, kan dit tot acceptabele aankoopwaarden kunnen worden teruggebracht.

Het idee is dus om via dagprijzen het totaal bedrag voor het aankopen van kennispunten (deels) wordt teruggebracht.

Groeten,

TIGUAN01

Bedankt voor je idee, op dit moment lijkt het mij eerst handig om de werkwijze van de suggestie en ideeën categorie even goed door te nemen. In dit geval zie ik de volgende punten nog graag in je idee:

- Een goede beschrijving van de suggestie (uitgebreid, goed beschreven, welke andere spelkenmerken zou het beïnvloeden en hoe, wie zou daaruit profiteren etc)
- Een motivatie voor de suggestie (dus wat zou de toegevoegde waarde zijn?)
- Eventuele nadelen (indien nodig)

Je mag hiervoor de eerste post met de omschrijving van je idee aanvullen, maak het zo compleet mogelijk.
De bespreking is al deels opgang, jij mag uiteraard deel nemen in het gesprek om je idee verder toe te lichten als hier vragen over zijn.
 

DeletedUser199

Guest
Dit ziet er uit als een goed Idee. Nog ff de suggesties van het elvenar Team uitvoeren en klaar. Mijn steun heb je :)
 

DeletedUser990

Guest
Bedankt voor je idee, op dit moment lijkt het mij eerst handig om de werkwijze van de suggestie en ideeën categorie even goed door te nemen. In dit geval zie ik de volgende punten nog graag in je idee:


- Een motivatie voor de suggestie (dus wat zou de toegevoegde waarde zijn?)

De toegevoegde waarde is vooor mij, dat ik dan weer met plezier aan de evenmenten kan meedoen.
Zoals nu, goederen inleveren voor de munten betekent dat Tovenaars en Draken weer wat langer duren.
p.s. Ze zitten al halverwege mijn neus.
 

DeletedUser1796

Guest
Beschrijving van de suggestie: Toevoegen van een (dag)prijs voor events, waarbij de aankoop van kennispunten (deels) wordt vergoed.

Motivering / Toelichting.
In de huidige events wordt gevraagd meerdere tientallen aan kennispunten te kopen. De kosten voor deze aankoop zijn cumulatief en stijgen almaar en dat is logisch, anders zou een speler alsmaar kennispunten voor de normale doorgang van het spel kopen. Echter als dit binnen een event verplicht wordt, stijgen de kosten om aan een event mee te doen tot een onacceptabel niveau. Waardoor spelers kunnen besluiten niet meer events mee te doen.

Met de (dag)prijs kan de teller voor de aankoopkosten van kennispunten een aantal stappen worden terugzet, zodat daarmee de speler worden beloond voor het meedoen met het event.

PS. Ik hoop dat deze beschrijving en motivering voldoende is om deze suggestie te bespreken en daarna in stemming te brengen.
Je moet dit in je eerste bericht doen...
Je bericht bewerken
Zie voorbeeld bij stemmingen, subcategorie
 

DeletedUser1796

Guest
Geen idee hoe dat moet, ik kan de tekst niet meer aanpassen in het 1e bericht
Onder je bericht heb je de optie bewerk als je daar op klikt dan kan je dat wel.
Zie afbeelding heb hem rood omlijnd (is een bericht van mij zelf)
bewerk.png
 

DeletedUser2491

Guest
Priscil, bedankt. Die functies vallen niet op. Misschien een idee om deze met een groene achtergrond als functie toets te benadrukken.
 
Bovenaan