• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Discussietopic "Wie zouden het zijn"?

DeletedUser189

Guest
op het beta forum is te lezen dat er iets fout is gegaan, dat er wel ruimte bij had moeten komen.
 

DeletedUser7

Guest
Muf-Muf (Beta Community Manager) had inderdaad al bevestigd dat er 9 extra vakjes bij zouden komen. Ze zijn er nog niet op Beta, maar als het goed is krijgen wij ze gelijk als we de feeën update krijgen.
 

DeletedUser

Guest
Muf-Muf (Beta Community Manager) had inderdaad al bevestigd dat er 9 extra vakjes bij zouden komen. Ze zijn er nog niet op Beta, maar als het goed is krijgen wij ze gelijk als we de feeën update krijgen.

Ben al heel blij met 9 erbij :), maar de fairies gebouwen zijn wel heel erg groot hoor, dus wordt toch slopen geblazen :oops:.
Och ruimt misschien wel lekker op, zo'n grote voorjaar schoomaak :D
 

DeletedUser7

Guest
Van wat ik kan zien op de Beta (speel daar als mens, dus weet niet of 't voor elfen hetzelfde is) wordt de kazerne kleiner, huizen blijven hetzelfde, werkplaatsen worden wel groter en wapenkamers worden kleiner. Tier-2 fabrieken veranderen ook, maar dat is voor elk type fabriek weer anders.
Alles bij elkaar valt het naar mijn idee nog wel mee. Het zal even lastig zijn, maar volgens mij namen de dwergen meer ruimte in.
 

DeletedUser

Guest
Van wat ik kan zien op de Beta (speel daar als mens, dus weet niet of 't voor elfen hetzelfde is) wordt de kazerne kleiner, huizen blijven hetzelfde, werkplaatsen worden wel groter en wapenkamers worden kleiner. Tier-2 fabrieken veranderen ook, maar dat is voor elk type fabriek weer anders.
Alles bij elkaar valt het naar mijn idee nog wel mee. Het zal even lastig zijn, maar volgens mij namen de dwergen meer ruimte in.

Klopt Lord Jirre, maar ik heb in mijn bouwijver, nadat ik de dwergenfabrieken had afgebroken alles weer volgebouwd :oops:. Zal toch al gelijk in het begin van het hoofdstuk ruimte moeten maken voor de Fairies poort en fabrieken. Dus toch maar wat wegdoen lijkt mij ;) Maar geen problem hoor, zoals ik al schreef ruimt lekker op :)
 

DeletedUser

Guest
Muf-Muf (Beta Community Manager) had inderdaad al bevestigd dat er 9 extra vakjes bij zouden komen. Ze zijn er nog niet op Beta, maar als het goed is krijgen wij ze gelijk als we de feeën update krijgen.

Slechts 9 vakjes, dat is wel gierig vind ik. Daar is absoluut geen uitdaging aan om die vol te krijgen. De diamantspelers kunnen zelfs hun centen op zak houden, want ook zonder diamanten staat dat meteen vol.

Ik hoop wel dat de provincies een pak goedkoper worden om te verkennen, én het stadhuis een SERIEUS groter aantal munten kan bevatten. Want als we maar een klein aantal provincies extra kunnen pakken, dan is daar ook geen uitdaging meer aan (en moet je ook geen diamanten meer uitgeven om de verkenner vooruit te kopen). Als je rekent aan 1 hoofdstuk om de 5 à 6 maanden, moeten ze wel zorgen dat we zo lang bezig kunnen blijven hé.

Elvenar gaat nog failliet omdat er te weinig uitdaging in zit, en er bijgevolg geen diamanten meer gekocht worden.
 

DeletedUser7

Guest
Met 9 vakjes bedoel ik 9x 5x5. Daar moet je toch even mee verder kunnen dacht ik zo. Bovendien is bij mij de uitdaging juist altijd hoe ik ze NIET gelijk vol heb staan. Efficient bouwen is voor mij de grootste uitdaging in dit spel.
 

DeletedUser472

Guest
hoop wel dat de provincies een pak goedkoper worden om te verkennen, én het stadhuis een SERIEUS groter aantal munten kan bevatten

er is al bekent hoeveel munten capiciteit je max kan hebben staat op de engelse elvenar wiki

7.700.000 munten max lv stadhuis
 

DeletedUser

Guest
er is al bekent hoeveel munten capiciteit je max kan hebben staat op de engelse elvenar wiki

7.700.000 munten max lv stadhuis

Ring 14 kost bij mij nu 7 miljoen om te verkennen. Stel dat het met de verkenner naar ca. 5 miljoen zakt, dan kunnen er zowat 50 provincies (van ring 14 of lager) extra verkend worden vooraleer de nieuwe limiet van 7.700.000 bereikt wordt. Dat is vrij gemakkelijk te doen op 5 maanden tijd.
 

DeletedUser

Guest
Is er al geweten wanneer dit nieuw hoofdstuk op ons gelost zal worden?
 

DeletedUser1126

Guest
Is het mogelijk om van volk om te schakelen, zo ja hoe ???

Ja dat zou leuk zijn , om eenmalig om te kunnen schakelen.
Ik vind de opstelling van de elven rommelig , het lijkt net of het gras niet gemaaid wordt en het vol staat met onkruid en daar kan ik niet tegen ( :confused::eek: )
 

DeletedUser66

Guest
Is het mogelijk om van volk om te schakelen, zo ja hoe ???

Nee, dat is niet mogelijk. Spelers kunnen bijvoorbeeld wel met 2 accounts spelen op dezelfde wereld, om zo met beide rassen aan de slag te gaan.
 
Bovenaan