• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Discussietopic "Wie zouden het zijn"?

DeletedUser

Guest
des al niet te min, als dit plan door gaat kom je volgens mij ruimte te kort op je veld.
maar wel goed dat dit er bij komt. dus verras ons maar zal ik zeggen.
Inderdaad een randje velden rondom extra zou dan ook geen overbodige luxe zijn.:D
 

DeletedUser66

Guest
Die komt er ook. Er zitten in ieder geval 5 uitbreidingen in de onderzoeksboom.
 

DeletedUser66

Guest
Ik vind het er zelf heel mooi uitzien allemaal, en het zal ons langer bezighouden dan de dwergen.
 

DeletedUser3

Guest
Nee niet geheel correct, dit is het huidige idee bij de meeste mensen. echter vanuit de orspronkelijke mythologie is een fee een elfje.

Tegenwoordig denken de meeste bij een elf aan een JRR tolkien elf, maar van origine is het eigenlijk een wezen dat we vandaag als een fee zien.(met of zonder toverkrachten)

Wel, bij het vertalen moet je ook rekening houden met mogelijke problemen door verwarringen. Omdat er al een ras is dat elfen heet, is het natuurlijk niet logisch om een gastras te maken dat ook zo heet. Bovendien is het qua artwork ook gericht op feeen.
 
Wel, bij het vertalen moet je ook rekening houden met mogelijke problemen door verwarringen. Omdat er al een ras is dat elfen heet, is het natuurlijk niet logisch om een gastras te maken dat ook zo heet. Bovendien is het qua artwork ook gericht op feeen.

Natuurlijk, dit was ook een ractie op de statement dat een elf een elf is en een fee een fee is. wat weer een reactie was op iemand die zich afvroeg of feeen en elven niet hetzelfde zijn.

meer een nuancering dat velen denken dat een elf enkel een JRR tolkien elf is, en even vergeten alle boeken van bv de gebroeders Grimm en andere pre Tolkien schrijvers van sprookjes dan kritiek dus, spelgewijs is een fee natuurlijk een fee.
 

DeletedUser

Guest
Das mooi, maar zou ze nu niet kunnen plaatsen :oops:, dus het gaat vooral om de uitbreidingsruimte groter maken om de gebiedsuitbreidingen te kunnen plaatsen ;)
elke nieuwe hoofdstuk komt er bij mijn weten altijd baantje horizontaal en verticaal er bij dus denk 8 of 10 vakjes van 5x5
 

DeletedUser

Guest
elke nieuwe hoofdstuk komt er bij mijn weten altijd baantje horizontaal en verticaal er bij dus denk 8 of 10 vakjes van 5x5
Ik zit nog niet helemaal vol en heb nog wat ruimte om veldjes neer te zetten, maar beter ruimte over dan te kort.
Daarbij is er ook weer ruimte nodig voor extra werkplaatsen dus al met al zou het inderdaad fijn zijn wat extra ruimte te krijgen om de veldjes neer te kunnen zetten.
 

DeletedUser66

Guest
Das mooi, maar zou ze nu niet kunnen plaatsen :oops:, dus het gaat vooral om de uitbreidingsruimte groter maken om de gebiedsuitbreidingen te kunnen plaatsen ;)

Het zou toch wel een rotstreek zijn om ons 5 uitbreidingen te laten onderzoeken die we vervolgens niet kunnen plaatsen ;)
 

DeletedUser

Guest
Dat is nog eens goed nieuws :)
Uitbreiding in de boom en als cadeautje uitbreiding qua ruimte.
Langzaam maar zeker groeit de stad verder uit.
is geen kado hoor is toch normaal dat er weer baantjes bij komen waarom zouden ze anders ook dia uitbreidingen beschikbaar stellen,maar die uitbreidingen die ik nu al kan zetten kom ik echt niet toe met baantje horizontaal en verticaal lol
 
is geen kado hoor is toch normaal dat er weer baantjes bij komen waarom zouden ze anders ook dia uitbreidingen beschikbaar stellen,maar die uitbreidingen die ik nu al kan zetten kom ik echt niet toe met baantje horizontaal en verticaal lol

lucky you, dan heb je waarschijnlijk toch meer diamandjes gespendeerd dan je soms op dit forum wil laten geloven.
Ik geloof niet dat je al 500 provincies hebt veroverd.

je hebt er nu 330 nodig om de hele map te vullen en bij 500 provincies heb je er 17 meer, niet genoeg vor 2 rijtjes erbij.
 

DeletedUser

Guest
Het feit dat er maar 5 uitbreidingen kunnen onderzocht worden laat mij vermoeden dat we slechts langs 1 kant uitbreidingen er bij krijgen, 9 stuks dus. En dat staat dan binnen de week al vol, omdat ik nu al 7 uitbreidingen heb die ik niet kan plaatsen.

330 provincies is sowieso niet haalbaar. Het maximum ligt rond de 300, en dan moet je alle niet-bonus provincies ook veroveren, want absoluut niet verstandig is. Ik schat dat er met het nieuwe hoofdstuk nog zo'n 50 à 60 provincies bij kunnen, ermee rekening houdend dat ring 14 ook weer een pak duurder wordt om te verkennen. Dat blijft te weinig om alle uitbreidingen te kunnen hebben zonder diamanten.
 

DeletedUser1031

Guest
Halokes Elvenarvrienden
Ben even naar het filmpje gaan kijken, ziet er echt prachtig uit
Kleurijker en mooi getekend , en ja nu maar hopen dat we meer grond krijgen en alles weer niet veel groter gaat worden
Zit nu nog met plaats gebrek
Heb gelukkig nog even tijd en men soldaten doen het wel beter , dank zei enkele info hier
Wens iedereen nog heel veel speelplezier op Elvenar
Nog een super fijne avond
Warme groetjes van Rozenelfje

Nog even dit, Feetjes zijn echt geen elfjes ;)
Feetjes doen wensen uitkomen en elfjes verzorgen de natuur :D
Toedeloeeeee!!!!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser472

Guest
jongens groot nieuws het volgende ras is fairies dat zag ik echt niet aan komen ;)
 
Bovenaan