• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Discussietopic "Wie zouden het zijn"?

DeletedUser6

Guest
Beste Elvarianen,

Zie hier onze aankondiging over een nieuw volk dat binnenkort onze steden zal verwelkomen! Maar... Wie zouden het zijn? Laat ons hier je ideeën weten!

Hartelijke groeten,
Jullie Elvenar NL Team
 
Feeen(fairies) natuurlijk (was al lang bekent gemaakt) past samen met dryads ook in het thama natuur.
Vind het wel een mooi gebouw BTW, kan niet wachten op de rest
 

DeletedUser224

Guest
Bisnimf vind ik leuker klinken :)
Maar ik houd er toch mee op, dus op het dryaden, feetjes, nimfen zijn, desnoods gnomen, trollen, maakt me niet uit.
Succes met dit hoofdstuk.
 

DeletedUser447

Guest
ik gooi het roer om en zeg: Cycloop

cycloop is een figuur uit de Griekse mythologie. Cyclopen zijn woeste reuzen met maar één oog. Ze woonden bij elkaar op de hellingen van de vulkaan Etna op Sicilië, ver weg van de beschaafde wereld. Cyclopen zouden leven van de landbouw, veeteelt en hadden veel schapen.
 

DeletedUser

Guest
images.jpg

Kan ook een nieuw onderwerp zijn : Aliens :D
 

DeletedUser130

Guest
De Fairies
Is al maanden bekend;)niks nieuws dus
Beter de datum wanneer :D
 

DeletedUser3

Guest
Er is meer nieuws over het volgende ras. Kijk in het topic voor meer art work.
 

DeletedUser447

Guest
ik zeg het jullie het is een elf die vies heeft gedaan met een dwerg
 
Het zijn elfen! (de juiste vertaling van een fairy is toch elf, niet? :) )
Hoe je ze ook noemt, ik kijk er alvast naar uit, ik vind dit ene poort er al super uit zijn, kan niet wachten om al mijn gebouwen meer bloemenpracht te geven. Zeer welkom in mijn elfenstad.
 

DeletedUser47

Guest
Het zijn elfen! (de juiste vertaling van een fairy is toch elf, niet? :) )
Hoe je ze ook noemt, ik kijk er alvast naar uit, ik vind dit ene poort er al super uit zijn, kan niet wachten om al mijn gebouwen meer bloemenpracht te geven. Zeer welkom in mijn elfenstad.
Fairy/Fairies is een Fee/Feeën, Elf/Elves is Elf/Elfen.
 
Fairy/Fairies is een Fee/Feeën, Elf/Elves is Elf/Elfen.

Nee niet geheel correct, dit is het huidige idee bij de meeste mensen. echter vanuit de orspronkelijke mythologie is een fee een elfje.

Tegenwoordig denken de meeste bij een elf aan een JRR tolkien elf, maar van origine is het eigenlijk een wezen dat we vandaag als een fee zien.(met of zonder toverkrachten)
 

DeletedUser447

Guest
des al niet te min, als dit plan door gaat kom je volgens mij ruimte te kort op je veld.
maar wel goed dat dit er bij komt. dus verras ons maar zal ik zeggen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan