• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Discussietopic Wereld Winyandor

Deleted User - 370874

Guest
Hoe is Winyandor te bereiken om je aan te melden?

Morgen als de wereld wordt vrijgegeven kan je na het inloggen op de plek waar je nu enkel "Arendyll" staat ook "Winyandor" selecteren.
De rest gaat dan vanzelf, je krijgt de keuze tussen het mensen of elvenras en daarna begint het avontuur.
 

DeletedUser4217

Guest
Heb je straks bij ElvenStats en Elven Architect ook de mogelijkheid om te kiezen van welke wereld je de gegevens wilt zien?

Ik heb het al gevonden. Dar kan natuurlijk door de inloglijst te doorzoeken naar je tweede account.
 
Als je een account hebt met in beide werelden een stad kun je dan, mocht het je toch teveel worden, een van de steden verwijderen of verwijder je dan meteen je hele account? Ik laat liever geen dode stad achter. Die zijn er al teveel.
 

DeletedUser

Guest
Als je een account hebt met in beide werelden een stad kun je dan, mocht het je toch teveel worden, een van de steden verwijderen of verwijder je dan meteen je hele account? Ik laat liever geen dode stad achter. Die zijn er al teveel.

Volgens mij niet, want je steden in beide werelden zijn gekoppeld aan 1 account. Dus als je dat account opheft ben je helemaal uit het spel verwijderd
 

Deleted User - 124539

Guest
Als je een account hebt met in beide werelden een stad kun je dan, mocht het je toch teveel worden, een van de steden verwijderen of verwijder je dan meteen je hele account? Ik laat liever geen dode stad achter. Die zijn er al teveel.
Daar zou misschien in het "instellingen"-menu een knop voor moeten worden toegevoegd.
"Ontbind stad"
Dan krijg je een vraag voor bevestiging én in het bevestigingsscherm ook nog eens een "Let op, hierna is deze stad verwijderd."
 

Deleted User - 147694

Guest
Daar zou misschien in het "instellingen"-menu een knop voor moeten worden toegevoegd.
"Ontbind stad"
Dan krijg je een vraag voor bevestiging én in het bevestigingsscherm ook nog eens een "Let op, hierna is deze stad verwijderd."

Het is logischer dat je die eindbevestiging in je gekoppelde email ontvangt.
 

DeletedUser862

Guest
Maar nu nog een opslag depot voor het storen van spullen, bijv als je stad vol is en je iets wilt verplaatsen. Nu moet je dingen verwijderen.
 
kun je met een bestaand account je aansluiten bij een broederschap in Winyandor en zo dus overstappen naar de andere wereld en kun je ook met beide accounts in 1 broederschap spelen?
 
kun je met een bestaand account je aansluiten bij een broederschap in Winyandor en zo dus overstappen naar de andere wereld en kun je ook met beide accounts in 1 broederschap spelen?
Nee, een broederschap is beperkt tot 1 server.

Je kunt natuurlijk wel een 2e broederschap oprichten op winyandor met dezelfde naam
 
Goh een nieuwe wereld die erbij komt, denk dat ik ook een stapje naar de andere wereld doe als deze morgen komt.. zal wel erg uitdagend worden voor iedereen natuurlijk :) succes voor iedereen die ook een stad weer gaat beginnen :cool:
 

Deleted User - 124539

Guest
Het is logischer dat je die eindbevestiging in je gekoppelde email ontvangt.
Dat had ik ook eerst gedacht, maar daarna besefte ik dat het voor de spelers die de e-mails niet ontvangen dan onmogelijk wordt.
 

Deleted User - 147694

Guest
We ontvangen geen mails met speciale gifts, zoals 100 koraal bij het begin van de Zeemeerminnen zomer event, maar normale emails wel gewoon.
 

DeletedUser

Guest
Een om-en-nabij, pin-mij-er-niet-op-vast tijdindicatie zou wel leuk zijn geweest :D
 
Bovenaan