• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Discussietopic Wereld Winyandor

DeletedUser2578

Guest
Nou oke, ik had gehoopt dat het dan ook andere gebouwen waren. En had nog meer gehoopt dat de nieuwe wereld een doorgroei mogelijkheid was. Of een soort verlenging met nog meer gastrassen enz. Eigenlijk wel jammer.

Ja als er op Winyandor de gebouwen anders zouden zijn met nieuwe gastrassen dan had het mij ook meer aangetrokken om op de nieuwe wereld een nieuwe uitdaging aan te gaan. Idd. jammer dat het niet zo is, maar goed ik kijk het aan hoe het allemaal eruit gaat zien:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Of hier nou echt behoefte aan is valt te betwijfelen maar een 2e account is wel erg handig. Ook ik speel op Arendyll met een 2e account ten eerste omdat ik mij als eindspeler verveelde en ten tweede omdat het handig is om verschillende goederen te hebben zodat je deze kunt delen, wat je op het eerste account tekort komt kan je aanvullen met je 2e account en visa versa. Je komt dus nooit goederen tekort, hoeft niet te wachten tot iemand het afneemt en je kan de crosstier en 1 ster aanbiedingen makkelijk omzeilen :)

Misschien is het een verkapte poging om spelers aan meer grond te helpen omdat dit op de huidige server te veel geheugen vraagt :rolleyes: maar het is voor iedereen op Arendyll een mooie kans om meer uit het spel te halen. Ik stel dan ook voor dat we met z'n allen massaal een 2e account starten op Winyandor en deze extra grond gaan gebruiken voor de andere bonusgoederen, kazerne en wensputten. Zijn we in één keer van die vervelende crosstier handel af en is het ook geen competitievervalsing meer en bouwen we straks zoveel voorraden en legers op dat we ook massaal weer de toren der eeuwigheid kunnen aanvallen :p

Ik ben voor hoop dan wel dat ik geen staal als bonusgoed krijg :eek:
 
Ik stel dan ook voor dat we met z'n allen massaal een 2e account starten op Winyandor en deze extra grond gaan gebruiken voor de andere bonusgoederen, kazerne en wensputten.
Alleen de dias uit de wensputten kun je uitwisselen tussen werelden.

Spelen op een andere server is hetzelfde spel nog een keer spelen, geheel los van al je andere spellen, behalve de dias waar je bij kunt vanaf beide servers
 
En in dit geval dat iedereen op 0 begint. dus niet dat je begint als kleinste, dit geeft nieuwe uitdagingen en mogelijkheden.
Hoe om te gaan met bepaalde problemen, zoals bijvoorbeeld je productie, niemand kan je vooruit helpen.

Of wat denk je hoe de eerste spelers het probleem van sentient goederen moet gaan oplossen als de rest nog bezig is daar te komen.

Genoeg uitdagingen dus.
 
Ik vraag me af of ik in de app ook gemakkelijk zal kunnen wisselen tussen beide werelden. Speel voornamelijk via de app dus hoop dat dat goed werkt.

Prima initiatief dit en inderdaad leuk om eens mee te maken hoe dat gaat met alleen maar kleine spelers.
 
Ik vraag me af of ik in de app ook gemakkelijk zal kunnen wisselen tussen beide werelden. Speel voornamelijk via de app dus hoop dat dat goed werkt.

Prima initiatief dit en inderdaad leuk om eens mee te maken hoe dat gaat met alleen maar kleine spelers.
heel makkelijk om te switchen, je klikt op log out, en dan kom je terug bij het venster waar je de werelden kan kiezen (dus vanaf dan aryndell en winyandor).
 

DeletedUser2578

Guest
Hoe om te gaan met bepaalde problemen, zoals bijvoorbeeld je productie, niemand kan je vooruit helpen. Of wat denk je hoe de eerste spelers het probleem van sentient goederen moet gaan oplossen als de rest nog bezig is daar te komen.
In het begin zal het een beetje langzaam gaan, wat logisch is want alles staat op zero, maar dit verhelp je natuurlijk door zo snel mogelijk je bonusfabrieken up te graden en betoveringen van magisch productie te maken zodat je productie toeneemt. De populatie om je fabrieken te uppen krijg je natuurlijk door je woongebouwen te uppen en van gewonnen eventgebouwen. Wat mij betreft is het toch allemaal een beetje herhaling van wat je al bij Arendyll hebt gedaan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2578

Guest
Is dan Constructen XIV in Arendyll het laatste hoofdstuk? En kun je dus ook niet meer echt groeien
Een nieuwe hoofdstuk is nog niet aangekondigd maar het zou kunnen dat er geen nieuwe hoofdstuk komt omdat er geen ruimte meer is voor stadsuitbreiding en dat het spel dan te groot wordt. Mss heeft Elvenaar daarom als alternatief de nieuwe wereld geïntroduceerd zodat spelers verder op Winyandor kunnen spelen. Maar als je door het hele onderzoek heen bent kun je relaxed je gebouwen upgraden, deel nemen aan bsa's, events en toernooien spelen:);)
 
In het begin zal het een beetje langzaam gaan, wat logisch is want alles staat op zero, maar dit verhelp je natuurlijk door zo snel mogelijk je bonusfabrieken up te graden en betoveringen van magisch productie te maken zodat je productie toeneemt. De populatie om je fabrieken te uppen krijg je natuurlijk door je woongebouwen te uppen en van gewonnen eventgebouwen. Wat mij betreft is het toch allemaal een beetje herhaling van wat je al bij Arendyll hebt gedaan.

Deels wel, maar als jij sneller bent dan de anderen loop je toch tegen veel problemen aan.
Bedenk het als een nieuw hoofdstuk als eindspeler, jij gaat als een dolle tekeer, maar bijna niemand heeft t4/5/6 fabrieken. Dan is het leuk dat jij 100.000 paddo's hebt maar wie zorgt er dan voor dat jij aan zeep en bismut kan komen?

Hetzelfde geld straks met t1/2/3, leuk dat jij veel maakt, maar wie gaat dat met je ruilen?
Dit is maar een voorbeeld om te noemen.

Een nieuwe hoofdstuk is nog niet aangekondigd maar het zou kunnen dat er geen nieuwe hoofdstuk komt omdat er geen ruimte meer is voor stadsuitbreiding en dat het spel dan te groot wordt. Mss heeft Elvenaar daarom als alternatief de nieuwe wereld geïntroduceerd zodat spelers verder op Winyandor kunnen spelen. Maar als je door het hele onderzoek heen bent kun je relaxed je gebouwen upgraden, deel nemen aan bsa's, events en toernooien spelen:);)

We Hebben juist net er weer een rij aan ruimte bijgekregen om de map om ruimte ta maken voor nieuw(e) hoofdstuk(ken).
Dat hoofdstuk komt gegarandeerd. dat is al bevestigd. de vraag is voornamelijk wanneer?
Over 2 weken? over 2 maanden? en wie weet wel langer.
 

DeletedUser2578

Guest
We Hebben juist net er weer een rij aan ruimte bijgekregen om de map om ruimte ta maken voor nieuw(e) hoofdstuk(ken). Dat hoofdstuk komt gegarandeerd. dat is al bevestigd. de vraag is voornamelijk wanneer? Over 2 weken? over 2 maanden? en wie weet wel langer.
Ok dan is dit mij ontgaan, mooi dat we nog een rij bij hebben gekregen. Is het een rij die je met dias moet kopen of krijg je het ook dmv provincies vrij spelen?
 

DeletedUser2578

Guest
Deels wel, maar als jij sneller bent dan de anderen loop je toch tegen veel problemen aan.
Bedenk het als een nieuw hoofdstuk als eindspeler, jij gaat als een dolle tekeer, maar bijna niemand heeft t4/5/6 fabrieken. Dan is het leuk dat jij 100.000 paddo's hebt maar wie zorgt er dan voor dat jij aan zeep en bismut kan komen? Hetzelfde geld straks met t1/2/3, leuk dat jij veel maakt, maar wie gaat dat met je ruilen? Dit is maar een voorbeeld om te noemen.
Ik denk dat er meer spelers zullen zijn die enthousiast of fanatiek zo snel mogelijk hun stad willen opbouwen en hun bonusproduct uitbreiden, dus hierin zal je niet erg alleen in staan. In het begin zal het even langzaam zijn maar daarna zal het denk ik gestaagd gaan.:);)
 

DeletedUser3012

Guest
Een nieuwe hoofdstuk is nog niet aangekondigd maar het zou kunnen dat er geen nieuwe hoofdstuk komt omdat er geen ruimte meer is voor stadsuitbreiding en dat het spel dan te groot wordt. Mss heeft Elvenaar daarom als alternatief de nieuwe wereld geïntroduceerd zodat spelers verder op Winyandor kunnen spelen. Maar als je door het hele onderzoek heen bent kun je relaxed je gebouwen upgraden, deel nemen aan bsa's, events en toernooien spelen:)
Er MOET nog een nieuw hoofdstuk komen, want nog niet alle eenheden zijn ge-upgrade.
 

DeletedUser286

Guest
Ben benieuwd iig. Zal dinsdag een eerste blik in de nieuwe wereld werpen. Ben op zich ook wel benieuwd hoe e.e.a. zich daar gaat ontwikkelen. Hoop wel dat Arendyll en dus ook Winyandor nog verder zullen uitbreiden. Klopt dat nog niet alle eenheden zijn geupgrade.
 

Deleted User - 370874

Guest
We zien hier een aantal reacties waarbij en denkt dat de nieuwe wereld er enkel komt omdat er niet maar aan Elvenar zou worden gewerkt.

Wij kunnen jullie verzekeren dat dit absoluut niet het geval is, aan een nieuw hoofdstuk wordt momenteel hard gewerkt en komt 100% zeker.
Een tijdje geleden is de achtergrond ook aangepast om ruimte te creëren voor nieuwe uitbreidingen in voorbereiding voor het nieuwe hoofdstuk.

Het is echter niet mogelijk om aan te geven wanneer jullie meer van dit hoofdstuk kunnen gaan zien, dit is mede afhankelijk van eventuele problemen die tevoorschijn komen tijdens het ontwikkelen van dit nieuwe hoofdstuk.

Het beste is om uit te gaan dat dit nog een behoorlijke lange tijd gaat duren, alles wat het sneller is is meegenomen.
 
Bovenaan