• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Dagelijkse login bonus

DeletedUser613

Guest
En is er nu 4 maand later nog steeds niks bekend over de inlogbonus ???? Wat een geduld moeten we weer hebben :p
 

DeletedUser447

Guest
Dat zou echt heel tof zijn! naar mijn inzicht zou het dan iets worden als onderstaand:

dag 1: 200 munten
dag 2: 800 hamers
dag 3: 2 kennispunten
dag 4: 1500 munten
dag 5: 4 kennispunten
dag 6: 2500 hamers
dag 7: 3000 munten
dag 8: 6 kennispunten
dag 9: 3500 hamers
dag 10: 10 diamanten
dag 11: 5000 hamers
dag 12: 7000 munten
dag 13: 8 kennispunten
dag 14: 10000 hamers
dag 15: 15 diamanten

etc..

Als je dan een dag niet inlogt staat de teller automatisch weer op 1.


wat ook nog zou kunnen is dat je bij elke dag dat je inlogt een soort spaarpunt verzameld (denk aan airmiles of iets dergelijks). Met deze spaarpunten kun je dan naar bijv. de handelaar oid en dingen kopen als hamers, kennispunten, diamanten, goederen etc.

dag 1: 2 spaarpunten
dag 2: 5 spaarpunten
dag 3: 8 spaarpunten
dag 4: 12 spaarpunten
dag 5: 20 spaarpunten
dag 6: 25 spaarpunten
dag 7: 30 spaarpunten
dag 8: 40 spaarpunten
dag 9: 45 spaarpunten
dag 10: 70 spaarpunten
dag 11: 80 spaarpunten
dag 12: 90 spaarpunten
dag 13: 100 spaarpunten
dag 14: 120 spaarpunten
dag 15: 150 spaarpunten
ik ben het helemaal met jouw volgorde eens. en in beide manieren kan ik me wel vinden.
het zal ook meer de mensen gaan motiveren denk ik.
 

DeletedUser472

Guest
En is er nu 4 maand later nog steeds niks bekend over de inlogbonus ???? Wat een geduld moeten we weer hebben :p

ik verwacht dat het of nog heel snel komt of nog heel lang gaat duren nu komt eerst nog alle update van gevechten en dan nog rassen dus wie weet komt het er nog voor of nog pas later
 
Mis ik iets ? Waarom een inlog bonus , je speelt toch voor je plezier. Dat is toch de beloning als je inlogt.............
 

DeletedUser239

Guest
De drie schatkisten die je dagelijks kan krijgen zijn je inlegbonus denk ik
 

DeletedUser572

Guest
En is er nu 4 maand later nog steeds niks bekend over de inlogbonus ???? Wat een geduld moeten we weer hebben :p

Ach ja, de mercenary camp units duurde ook even maar die komen er ook aan. :D

Ik heb liever dat ze het goed doen en de tijd nemen.
 

DeletedUser447

Guest
ja de tijd moeten ze er inderdaad voor nemen anders krijg je half werk en dat kan het hele spel ten nadeel brengen.
tot nu toe vind ik het een top spel en als die huurlingenkamp straks eindelijk helemaal goed gaat werken en de gevechten zijn ook helemaal op orde, dan maakt het spel nog mooier, en ook kijk ik al uit naar een volgende hoofdstuk.
ach wie weet komt die dag bonussen er nog voor december dit jaar.
 

DeletedUser472

Guest
al 7 maanden later nog iets van gehoord moderators of komt het er niet
 

DeletedUser7

Guest
Zodra ik het weet, weet jij het ook. Maar tot nu toe is er nog niets over bekend.
 
Bovenaan