• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Bugmeldingen: Bug uit het verleden keren terug!

DeletedUser2349

Guest
Sinds de start van het nieuwe hoofdstuk hebben we weer te maken met terugkerende bugs die in het verleden zijn opgelost. Het nieuwe hoofdstuk lijkt te zijn geïmplementeerd op een oude versie van het spel, die bugs bevatten en die in de tussentijd zijn opgelost. Maar deze "bug-fixes" lijken niet te zijn meegenomen in de versie waarop het nieuwe hoofdstuk is gebaseerd.

Zou fijn zijn als de bugs, die in de tussentijd waren opgelost, wederom worden opgelost in de huidige versie. Het wordt lastig om alle bugs te melden waar het hier om gaat. Maar ik denk dat die informatie wel bij de juiste afdeling van innogames bekend zijn. Zodat met terugwerkende kracht alle bugs worden opgelost vanaf de versie waarop het laatste hoofdstuk is gebaseerd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1427

Guest
Sinds de start van het nieuwe hoofdstuk hebben we weer te maken met terugkerende bugs die in het verleden zijn opgelost. Het nieuwe hoofdstuk lijkt te zijn geïmplementeerd op een oude versie die bugs bevatten en die in de tussentijd zijn opgelost. Maar deze "bug-fixes" lijken niet te zijn meegenomen in de versie waarop het nieuwe hoofdstuk is gebaseerd.

Zou fijn zijn als de bugs, die in de tussentijd waren opgelost, wederom worden opgelost in de huidige versie. Het wordt lastig om alle bugs te melden waar het hier om gaat. Maar ik denk dat die informatie wel bij de juiste afdeling van innogames bekend zijn. Zodat met terugwerkende kracht alle bugs worden opgelost vanaf de versie waarop het laatste hoofdstuk op gebaseerd is.

Bedankt voor je melding, jouw feedback wordt meegedeeld in het team. Mocht dit betrekking hebben op de chat, dit probleem ligt momenteel bij de ontwikkelaars en wordt hopelijk snel opgelost, helaas hebben wij geen datum wanneer de oplossing komt. Er zijn bugs die of terugkeren of die aanwezig zijn maar niet opgelost zijn/worden, Mocht dit betrekking hebben op de reeds genoemde melding in dit topic: Onzichtbare troepen en velden, wij horen graag in dat topic wie tegen dit probleem aanloopt. Mocht er een andere bug zijn horen wij dat uiteraard graag via een nieuwe melding.

Omdat dit valt onder feedback zal dit topic verplaatst worden naar de discussie groep.
 

DeletedUser2349

Guest
Bedankt voor je melding, jouw feedback wordt meegedeeld in het team.
Top! :cool:
Mocht dit betrekking hebben op de chat, ...
Mocht dit betrekking hebben op de reeds genoemde melding in dit topic: Onzichtbare troepen en velden, ...
Mocht er een andere bug zijn horen wij dat uiteraard graag via een nieuwe melding.
Beide bugs zijn inderdaad terug gekeerd, al wordt de bug met de chat nu wel ervaren als hardnekkiger dan dat ik in het verleden heb meegemaakt. De bugs m.b.t. het (handmatig) vechten zijn ook weer "terug van weg geweest". Ik snap dat bugs apart gemeld moeten worden. Maar het lijkt erop alsof er nu een herhaling van zetten moeten worden gemaakt. En dat de bugs, die in het verleden zijn gemeld, bevestigd, doorgegeven en opgelost wederom opnieuw hetzelfde traject moeten bewandelen. Als de situatie, m.b.t. de versie van het nieuwe hoofdstuk, idd klopt zoals ik in de beginpost heb geschetst, dan lijkt het idd handig om dit als een "bulk-bug-melding" door te geven. Dit zal een hoop ergernis, irritaties, frustraties, tijd en moeite besparen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1427

Guest
Beide bugs zijn inderdaad terug gekeerd, al wordt de bug met de chat nu wel ervaren als hardnekkiger dan dat ik in het verleden heb meegemaakt. De bugs m.b.t. het (handmatig) vechten zijn ook weer "terug van weg geweest". Ik snap dat bugs apart gemeld moeten worden. Maar het lijkt erop alsof er nu een herhaling van zetten moeten worden gemaakt. En dat de bugs, die in het verleden zijn gemeld, bevestigd, doorgegeven en opgelost wederom opnieuw hetzelfde traject moeten bewandelen. Als de situatie, m.b.t. de versie van het nieuwe hoofdstuk, idd klopt zoals ik in de beginpost heb geschetst, dan lijkt het idd handig om dit als een "bulk-bug-melding" door te geven. Dit zal een hoop tijd en moeite besparen.

Wij waarderen zeker je feedback hierover, ook dit wordt doorgegeven in het team. Dank je wel.
 
Bovenaan