• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Chat: chat ligt er (weer) eens uit

DeletedUser

Guest
@ Allen Mag ik misschien een voorzichtige suggestie doen? In veel topics staan steeds vaker posts die over de communicatie gaan, maar die daardoor eigenlijk off-topic zijn en het topic zelf ondersneeuwen. Misschien dat het handiger is om een topic "Communicatie" te maken hiervoor?
Sorry, maar het wordt allemaal zo onoverzichtelijk op het forum :(
 

DeletedUser1427

Guest
@ Allen Mag ik misschien een voorzichtige suggestie doen? In veel topics staan steeds vaker posts die over de communicatie gaan, maar die daardoor eigenlijk off-topic zijn en het topic zelf ondersneeuwen. Misschien dat het handiger is om een topic "Communicatie" te maken hiervoor?
Sorry, maar het wordt allemaal zo onoverzichtelijk op het forum :(

Kunnen wij ons in vinden, vanaf nu zien wij hier weer graag berichten waar dit onderwerp voor is.. Chat: chat ligt er (weer) eens uit
 
en dat is dus bij deze, Ondanks beloftes gebeurt er dus amper tot niets en uiteraard gebeurt e.e.a. wanneer je de chat in het spel, LET OP IN HET SPEL, hard nodig hebt zoals nu met het avontuur.
 

DeletedUser

Guest
en dat is dus bij deze, Ondanks beloftes gebeurt er dus amper tot niets en uiteraard gebeurt e.e.a. wanneer je de chat in het spel, LET OP IN HET SPEL, hard nodig hebt zoals nu met het avontuur.

Er wordt momenteel op de beta een nieuwe chatserver getest. Deze test duurt 4 weken (waarvan er al 2 voorbij zijn dacht ik). Dus er gebeurt wel wat hoor, het is alleen de weg van de lange adem ;)
 
@ didi1 ik vind het heel lief dat je het voor ze opneemt maar die lange adem maakt mij toch heel kortademig. Als dat nu iets was van de afgelopen maand of zo ja maar dit sleurt en zeurt al maanden zo niet langer.
 
het chat vak is vandaag nog leger dan leeg, zelfs dat beetje tekst dat er was zoekt chat historie of woorden van gelijke strekking ontbreken.
Zou dat ook onder de proef van beta vallen? Helemaal niets?
Ofwel de chat doet het vandaag weer eens niet en zou er dus ergens weer eens op een reset gedrukt kunnen worden?
 
het chat vak is vandaag nog leger dan leeg, zelfs dat beetje tekst dat er was zoekt chat historie of woorden van gelijke strekking ontbreken.
Zou dat ook onder de proef van beta vallen? Helemaal niets?
Ofwel de chat doet het vandaag weer eens niet en zou er dus ergens weer eens op een reset gedrukt kunnen worden?
vanmorgen ergens hebben ze een update geinstalleerd. Toen was de chat weg, ook wat ik 1 min ervoor getypt heb.

Nog eventjes wachten en de chatserver wordt vanzelf opnieuw gestart (als ik me niet vergis heb was dat de vorige keer ergens tussen 3 en 4 uur) hopelijk is alles dan terug ok.
 

DeletedUser1427

Guest
Het probleem is doorgegeven over de chat. De verwachting is dat vanmiddag deze reset zal gebeuren.
 
Het probleem is doorgegeven over de chat. De verwachting is dat vanmiddag deze reset zal gebeuren.
misschien ter aanvulling:
ik merk dat ik op de app (die nu ook geupdate is) wel op de chat kan. Ik zie er ook de berichten dit ik getypt heb in de browser. In de browser verdwenen die in het ijle, maar op de app zie ik die dus wel.

Dus ik vrees eigenlijk dat de reset het probleem waarschijnlijk niet zal oplossen, maar dat er een weergave bug in de versie die vandaag geinstalleerd is, geslopen is.
 

DeletedUser1427

Guest
misschien ter aanvulling:
ik merk dat ik op de app (die nu ook geupdate is) wel op de chat kan. Ik zie er ook de berichten dit ik getypt heb in de browser. In de browser verdwenen die in het ijle, maar op de app zie ik die dus wel.

Dus ik vrees eigenlijk dat de reset het probleem waarschijnlijk niet zal oplossen, maar dat er een weergave bug in de versie die vandaag geinstalleerd is, geslopen is.

De reset heeft volgens mij wel geholpen, de chat zou het weer moeten doen :)
 
De reset heeft volgens mij wel geholpen, de chat zou het weer moeten doen :)
klopt! ben blij dat ik mis ben en het geen bug is. Dat was heel wat vervelender geweest.
Al zie ik dat er ook wel een nieuwe versie is, dus misschien was het toch een bug.
Doet er eigenlijk niet toe, het is opgelost nu :)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser1424

Guest
chat werkt niet optimaal en je kan /who niet meer gebruiken om te zien wie online is ,wie weet er een oplossing
thx
 

DeletedUser1424

Guest
zelf bij mij kan je soms iets schrijven op de chat en soms niets en als je iets schrijft komt het 4a5 maal terug ,echt vervelend is dat
 
Binnen Edge komt de chat dubbelop, in Chrome gelukkig niet.

upload_2018-7-2_20-41-1.png
 
inno is aan het 'verbeteren'; html5 komt er aan etc.
Intussen hebben wij last van geen/dubbele of drievoudige berichten en kunnen we /who niet meer gebruiken.
Zoals gewoonlijk waren deze problemen in beta bekend, maar zijn ze doorgevoerd.
 
Bovenaan