• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Burenhulp: Opiniepanel over het geven van burenhulp

DeletedUser39

Guest
Ik hoor vaak zoeken naar cultuur, vandaar dat ik het slim heb aangepakt door mijn cultuur langs mijn stadhuis te plaatsen aan een kant. Als je het dan niet ziet dan ben ik juist van mening dat je het niet wilt zien.
Ik ga mensen ook echt niet fatsoenlijk terug helpen als ik in mijn stadsnaam naar cultuur vraag en het langs me stadhuis heb staan, alsnog alleen geld kunnen geven.
 

DeletedUser197

Guest
Dat vind ik een beetje flauw, ButtBear, je gaat er denk ik teveel van uit dat iedereen hier op het forum leest en veel ervaring met dit soort spellen heeft.
Ik had die namen in de titels ook wel al een tijdje af en toe voorbij zien komen, maar het dringt eerlijk gezegd nu pas tot me door wat er mee bedoeld word.

Ik heb voor de volledigheid even bij jouw stad gekeken, maar er staat cultuur plss, iemand die niet op het forum meeleest weet volgens mij echt niet wat dat betekend (of ik moet gewoon een enorme muts zijn, dat kan ook ;))

Probeer dubbele posts te voorkomen door de bewerk knop te gebruiken, bedankt. Goryn
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser68

Guest
sommige mensen hebben niks aan cultuur en willen buren hulp
of munten en soms wisselt het
als je een beetje kijkt op het forum zijn er inderdaad maar heel weinig mensen die het lezen
 

DeletedUser166

Guest
ik krijg maar van 1 persoon burenhulp, maar sinds ik aan de titel van mijn stad cult pls heb toegevoegd krijg ik ook altijd cultuur als burenhulp. Het kan dus wel helpen.

De anderen, sja ik kijk waar de handjes zweven en als de cultuur vlakbij is dan klik ik daarop, maar anders is het standaard het stadhuis. Daar hebben ze ook meer aan als ze zo weinig spelen. Die munten blijven in het stadhuis opgeslagen en die kunnen dan later opgehaald worden. De rest verloopt na een bepaalde tijd zonder dat het gebruikt is.
 

DeletedUser166

Guest
vraagje:

als ik bij sommige spelers op de handjes klik is er geen enkel gebouw waar ik burenhulp aan kan geven. Ik heb dit al heel lang bij één bepaalde speler, maar nu is er een tweede speler bijgekomen. Wat betekent dit? Ik dacht dat je altijd onbeperkt aan het stadhuis hulp kunt geven?
 

DeletedUser127

Guest
Inactieve spelers krijgen van mij ook een stadhuis boost, de actieve spelers krijgen wat ze willen, meestal cultuur :D
 

DeletedUser166

Guest
dat is niet wat mijn vraag is: Waarom verschijnt er geen enkel handje bij sommige spelers zodat ik geen burenhulp kan geven aan het stadhuis?
 

DeletedUser22

Guest
Ik vermoed dat het stadhuis nog in "upgrade" staat. Als de speler zijn stadhuis upgrade, wordt deze pas afgerond als de speler opnieuw terug inlogt. Zolang hij niet inlogt, blijft het stadhuis in "upgrade" staan en ben je niet in staat om munten in het stadhuis te doneren.
 

DeletedUser166

Guest
kijk daar is de oplossing. Inderdaad staat bij beide spelers het stadhuis in de bouwsteigers. Alleen heeft de ene speler al bijna 2 weken niet ingelogd, kan natuurlijk door vakantie zijn. De andere kon gisteren nog wel burenhulp krijgen dus mogelijk dat dat dan later op de dag weer mogelijk is.
 

DeletedUser39

Guest
Dat vind ik een beetje flauw, ButtBear, je gaat er denk ik teveel van uit dat iedereen hier op het forum leest en veel ervaring met dit soort spellen heeft.
Ik had die namen in de titels ook wel al een tijdje af en toe voorbij zien komen, maar het dringt eerlijk gezegd nu pas tot me door wat er mee bedoeld word.

Ik heb voor de volledigheid even bij jouw stad gekeken, maar er staat cultuur plss, iemand die niet op het forum meeleest weet volgens mij echt niet wat dat betekend (of ik moet gewoon een enorme muts zijn, dat kan ook ;))

Probeer dubbele posts te voorkomen door de bewerk knop te gebruiken, bedankt. Goryn
Nee ik ben van mening dat iedereen die mij helpt wel zo ver en actief genoeg is om te begrijpen wat er bedoeld word als je zegt cultuur plss in je stadsnaam. Ik speel dit nu lang genoeg om de meest in en outs van het spel te weten. Dan lijkt het me logisch dat me naaste buren die ook wel kennen.
Ik vind het niet erg als er eens iemand 1x mijn stadhuis dan aanklikt, maar als ik dan netjes bij hun cultuur aan klik waar ze naar vragen en dan vervolgens opnieuw mijn stadhuis aanklikken tjsa... dan zie je mij niet meer terug. Je hoeft er nog niet eens zo naar te zoeken staat direct naast me stadhuis in een rij. Moet toch te doen zijn lijkt mij, maar ja er zijn idd van die mensen die het keer op keer niet zullen begrijpen.

Dus als andere naar cultuur vragen, maar vertikken het mij te geven na het zelf wel bij hun gedaan te hebben wat moet je dan nog meer doen? Ik kan niet zeggen dat ik mezelf dan flauw vind als ik ze dan niet meer help met cultuur.
 

DeletedUser197

Guest
Sja, jij kunt wel vinden dat het duidelijk is, maar je merkt dus ook in de praktijk dat het niet zo werkt.
Ondertussen creër je een soort "vetes" met mensen die het in jouw ogen helemaal fout doen, maar uiteindelijk heb je daar toch vooral jezelf mee.
Jij zit je op te vreten, zij zijn zich waarschijnlijk nergens van bewust.
 

DeletedUser66

Guest
Dat kun je simpel oplossen door je buur die per ongeluk je stadhuis aanklikt een mailtje te sturen met het verzoek om voortaan cultuur te motiveren. Je moet er nooit van uitgaan dat anderen het allemaal net zo snappen als jij.
 

DeletedUser39

Guest
Waarschijnlijk weten ze dan ook nog niet hoe het bericht systeem werkt aangezien ik geen berichten terugkrijg :p
Maar zal ze wellicht weer een kans geven en opnieuw een bericht sturen om in vervolg cultuur te boosten ipv me vol te spammen met goud die vandaag alweer 10x zijn max heeft bereikt :eek:
 
Bovenaan