• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Burenhulp: Opiniepanel over het geven van burenhulp

DeletedUser154

Guest
Ik schrijf in de naam van mijn stad wat ik wil maar idd niet iedereen kijkt daarnaaro_O. Ikzelf geef altijd cultuur, als je weet welk gebouw je zoekt gaat dat even snel. Maar idd het scherm loopt geregeld vast en dan is dat wel frustrerend.
 

DeletedUser68

Guest
yep ik heb me nu aangeleerd om cultuur te doen van de 50 provincies,s zijn dat er 7 ander hebben het niet of spelen niet
en het scherm op zwart lijkt erger te worden heb geen idee waar het vandaan komt
 

DeletedUser39

Guest
Ja dat zwarte scherm krijg ik nu ook al in een keer... nooit last gehad tot vandaag.
Hij geeft dan gewoon aan dat mijn player crashed :(

E: Blijkbaar helpen actieven buren je ook al niet meer... wat gezellig toch!!! Je kunt toch makkelijk even hulp terug sturen als je in je meldingen ziet dat iemand je heeft geholpen? Of is dat werkelijk teveel voor mensen die nog actief zijn?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser121

Guest
sommige mensen zijn erg lui aangelegd en gaan alleen voor eigen gewin.
Als mensen mij structureel niet terughelpen en dat wel zouden kunnen (qua ontwikkeling) help ik ze alleen nog maar als ik geld nodig heb. Ik help ze ook als ze mijn handel hebben aangenomen.
Verder probeer ik te geven wat mensen in hun stadsnaam aangeven.
 

DeletedUser127

Guest
E: Blijkbaar helpen actieven buren je ook al niet meer... wat gezellig toch!!! Je kunt toch makkelijk even hulp terug sturen als je in je meldingen ziet dat iemand je heeft geholpen? Of is dat werkelijk teveel voor mensen die nog actief zijn?

Inderdaad, geef ook alleen maar de mensen die mij helpen nu, rest kan de boom in, en die schudden, dus vallen ze er weer uit :p

sommige mensen zijn erg lui aangelegd en gaan alleen voor eigen gewin.
Als mensen mij structureel niet terughelpen en dat wel zouden kunnen (qua ontwikkeling) help ik ze alleen nog maar als ik geld nodig heb. Ik help ze ook als ze mijn handel hebben aangenomen.
Verder probeer ik te geven wat mensen in hun stadsnaam aangeven.

Tja die mensen heb je altijd, en ik geef ook wat ze willen hebben :)
 

DeletedUser39

Guest
Achja... hopelijk komt er gewoon weer snel een nieuwe wereld. Verwacht dat vele van ons "actieven" en behulpzamen dicht bij elkaar in de buurt komen liggen dan ;)
 

DeletedUser121

Guest
Als de broederschappen er zijn heb je er geen last meer van.
Op Beta heb ik 3 ringen rondom me geen buren, dan een plukje wel en dan weer niks, we helpen elkaar daar wel omdat we allemaal in hetzelfde schuitje zitten, maar met 5 man schiet het nog niet op.
 

DeletedUser

Guest
5 ringen volledig verkend en 2 buren die dagelijks helpen, plus eentje die dat een keer of 4 per week doet. Bijna alle andere dorpjes groeien ook niet of nauwelijks, dus daar zal geen verandering in komen, ben ik bang.
 

DeletedUser

Guest
awelik geef wat de buren nodig hebben ik doe ook mijn buren elke dag en je kan hun maar geven wat ze nodig hebben dus waar handjes boven staan en dat doe ik dus ook
 

DeletedUser161

Guest
Ik ben pas gisteren begonnen dus heb pas twee keer kunnen doneren. Nog geen buren terug gehad en de meeste zijn erg klein dus ik ben bang dat die ook meteen gestopt zijn.... Ik geeft de kleintjes geld maar de grotere arbeiders, zal eens kijken of ik ook cultuur kan geven als dat zo gewild is. Zelf dus nog niks gehad maar denk dat ik arbeiders of cultuur toch het liefste heb hoewel alles welkom is!
 

DeletedUser127

Guest
Ik ben pas gisteren begonnen dus heb pas twee keer kunnen doneren. Nog geen buren terug gehad en de meeste zijn erg klein dus ik ben bang dat die ook meteen gestopt zijn.... Ik geeft de kleintjes geld maar de grotere arbeiders, zal eens kijken of ik ook cultuur kan geven als dat zo gewild is. Zelf dus nog niks gehad maar denk dat ik arbeiders of cultuur toch het liefste heb hoewel alles welkom is!

Die kans is groot inderdaad :D
 

DeletedUser166

Guest
Iedereen: bedenk wel dat het op dit moment vakantieperiode is. Er zullen spelers bij zijn, die nu minder actief lijken omdat ze met vakantie zijn. Uiteraard zijn er ook de inactieve spelers, maar het is niet standaard zo dat diegenen die nu geen burenhulp geven ook werkelijk inactief zijn.
 

DeletedUser160

Guest
Sommige mensen weten misschien ook niet hoe het werkt en andere zullen er weinig om geven misschien. Het is en blijft je eigen keus uiteraard. Ik ga er wel voor om iedere dag te helpen, je krijgt er zelf ook wat voor terug namelijk.
 

DeletedUser

Guest
ik hoop dat ik het goed doe ik klik elke dag mijn buren aan op de handjes weet niet of het zo moet maar zou anders het ook niet weten wat of hoe
 

DeletedUser166

Guest
Da's inderdaad wat bedoelt wordt met burenhulp. Over het algemeen geef ik cultuur als dat mogelijk is, maar als een stadje niet tot nauwelijks groeit geef ik simpelweg de muntjes. Als iemandmet vakantie is vind ie die wel na de vakantie en als iemand inactief is heeft groeibonus toch ook geen zin.
 

DeletedUser

Guest
Er heeft iemand mijn arbeider gemotiveerd, maar ik zie niet goed in wat daar het voordeel van is? Ik kon er echt geen zesde aan het werk zetten of zo. Geef mij maar munten. Met het teveel aan munten kan je nog kennispunten of goederen kopen.
 

DeletedUser161

Guest
Je bouwwerken zijn 10% sneller klaar als je arbeiders gemotiveerd zijn dus als je aan het bouwen bent heeft het wel voordeel.
 

DeletedUser39

Guest
ik hoop dat ik het goed doe ik klik elke dag mijn buren aan op de handjes weet niet of het zo moet maar zou anders het ook niet weten wat of hoe
Als je niet vergeet het gebouw aan te klikken dan is het prima ;)
Maar alleen op het handjes logo is niet genoeg.
 

DeletedUser176

Guest
Ik speel nog niet lang en heb 21 buren, het is duidelijk dat minstens de helft daarvan inactief zijn aangezien hun werelden niet vorderen. De anderen hebben blijkbaar geen nood aan burenhulp want er zijn er slechts 3 die mij burenhulp terug geven. :( Ik krijg dan meestal munten in het stadhuis maar cultuur zou me meer welkom zijn want daar heb je meer aan vind ik. En in mijn kleine stad zijn 3 vliegende boten toch echt niet over het hoofd te zien! ;)
 

DeletedUser68

Guest
lol ik geef zelf aan 90%ook het stadhuis als je veel buren hebt word het minder leuk om steeds te zoeken naar het cultuur.
Ik heb me vaste mensen die krijgen ook netjes cultuur of ander verzoek
Maar mensen die bij mij niks doen of kunnen klik ik ook gewoon door waarvan 80% niet actief is
 
Bovenaan