• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Broederschapstoernooi: verandering in beloning kennispunten uit toernooi

Ah, dat is een héél ander voorstel. Wat Inno hier niet aan heeft begrepen is ij een raadsel. Ik stem alsnog :)
inno heeft het naar mijn mening wel begrepen hoor. Gewonnen kp komen ongecontroleerd in je kennisbalk, en dat wilden we niet. Dus geven ze spreuken in de plaats, zodat je kennisbalk niet overloopt op een moment dat je niet online bent.

1 probleem van inno's kant, het is geen goed idee om spelers de kp te laten opsparen om zo in 1 2 3 door de onderzoekboom te kunnen gaan. Dus verbieden ze de spreuken in de onderzoeksboom.


Ook de kp uit wonderbeloningen kommen ongecontroleerd in je kp balk bij en ook die zullen in de nabije toekomst ook wel vervangen worden door deze spreuken.

Volgens mij hebben ze het perfect begrepen, maar wat spelers willen is nadelig voor het spel op lange termijn, dus hebben ze het een klein beetje veranderd. Zoals vaak zijn suggesties van spelers super voordelig voor de spelers zelf, maar creert het problemen voor inno op lange termijn.
Ik denk dat als mijn suggestie om iedereen 10k diamanten te geven ooit goedgekeurd wordt, het ook niet zo zal zijn zoals ik wens. =)
 

DeletedUser2665

Guest
inno heeft het naar mijn mening wel begrepen hoor. Gewonnen kp komen ongecontroleerd in je kennisbalk, en dat wilden we niet. Dus geven ze spreuken in de plaats, zodat je kennisbalk niet overloopt op een moment dat je niet online bent.

1 probleem van inno's kant, het is geen goed idee om spelers de kp te laten opsparen om zo in 1 2 3 door de onderzoekboom te kunnen gaan. Dus verbieden ze de spreuken in de onderzoeksboom.


Ook de kp uit wonderbeloningen kommen ongecontroleerd in je kp balk bij en ook die zullen in de nabije toekomst ook wel vervangen worden door deze spreuken.

Volgens mij hebben ze het perfect begrepen, maar wat spelers willen is nadelig voor het spel op lange termijn, dus hebben ze het een klein beetje veranderd. Zoals vaak zijn suggesties van spelers super voordelig voor de spelers zelf, maar creert het problemen voor inno op lange termijn.
Ik denk dat als mijn suggestie om iedereen 10k diamanten te geven ooit goedgekeurd wordt, het ook niet zo zal zijn zoals ik wens. =)

Inno als beterwetende vader vind ik lachwekkend.
 
soms is het zo gek nog niet naar je ouders te luisteren, soms is wat ze doen niet leuk, maar wel juist.
maar even vaak weten ze ook je ouders niet wat ze doen, en loopt het helemaal uit de hand :)

Er zijn heel veel beslissingen waar ik niet mee akkoord ben hoor, zoals het wijzigen van prijzen nadat spelers die gewonnen hebben, het gedogen van pushaccounts. De manier van invoering van T4 (en komende tiers) waardoor ze het spel voor eindspelers een half jaar of meer op pauze zetten. het koppelen van toernooien aan gedeeltelijk optionele technolgieen.....

Maar sommige niet leuke aanpassingen zie ik het nut wel van in, zoals deze nu
 
Laatst bewerkt:
Ah, dat is een héél ander voorstel. Wat Inno hier niet aan heeft begrepen is ij een raadsel. Ik stem alsnog :)

Ik vermoed ook dat Inno het waarschijnlijk wel begrepen heeft en vervolgens op hun eigen (al dan niet in mijn ogen juiste of onjuiste) manier oplost.
Daarnaast moet je ook niet vergeten dat wij niet de enige Elvenar community zijn; er zijn nog een stuk of wat andere fora waar allerlei voorstellen en stemmingen op gepost worden. En die zullen zeker niet overal hetzelfde zijn, dus uiteindelijk zullen ze ook (denk ik?) voor oplossingen kiezen die een meerderheid van de spelers kan waarderen. Je kunt het helaas niet altijd iedereen naar de zin maken.
 

DeletedUser2604

Guest
Vond de opmerking van crasy wissard zeer nuttig...dat je OW nodig hebt om (extra) godelijke zaden te krijgen. Hier had ik nog niet bij stil gestaan.
En over de zin en onzin van OW...ik bouw alleen die OW die ik nuttig vind...en daar steek ik KP's in...want op hogere levels kun je toch (volgens mij) niet ontkennen dat sommige OW echt nuttig zijn...(bv Vechtklooster en de cultuur die hij dan geeft).

Dat INNO de "prijs" KP's "verplicht aan OW koppeld is een keus. Maar het zijn Kp's door de BG gezamelijk gewonnen zijn...dus om te claimen dat het "jouw" afgepakt word vind ik persoonlijk niet op zijn plaats...(hint...nog meer levels spelen in toernooi dan heb je de verloren KP's er ook weer bij...en die heb je dan wel zelf gewonnen).

Het is een keus...maar dit maakt wel dat ik me niet meer verplicht voel om zaterdag avond snel weer in te loggen om mijn balk leeg te maken. Want 3 a 4 boekjes verlies je dan al snel en als BG verlies je er dan zeker ook best veel.........

Ps...op hogere levels zijn boekjes in mijn ogen niet meer de beperking om snel door de boom te gaan....en zul je ze wel in OW (kunnen/moeten) steken

Groeten Jaap-Jan
 
Bovenaan