• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Blauwdruk: Blauwdrukken extra nut

Ik maak deze topic omdat:

Omdat het nu toch wel heel lang duurt voor de blauwdrukken hun 2de gebruik krijgen (meer dan een jaar denk ik).
Omdat niet diamand spelers ook wel iets met die blauwdrukken willen kunnen doen.
Omdat ze 7 maanden geleden in de facebook sessie gezegd hebben dat het nog een beetje werk nodig heeft.
Omdat ze in de laatste facebook sessie gezegd hebben dat we het meer moeten vragen als we dit willen.

Mogen we aub het extra gebruik van de blauwdrukken krijgen?
Forward dit aub maar door naar de devs :)
 
Het upgraden van gewonnen gebouwen is met stip gevraagde toepassing nummer 1.
Waren er eigenlijk nog andere gevraagd?

De enige toepassing die er al is, is upgraden van magische woongebouwen en magische werkplaatsen (te koop met diamanten die je meestal met echte Euro's aanschaft)
 

DeletedUser1427

Guest
Ik maak deze topic omdat:

Omdat het nu toch wel heel lang duurt voor de blauwdrukken hun 2de gebruik krijgen (meer dan een jaar denk ik).
Omdat niet diamand spelers ook wel iets met die blauwdrukken willen kunnen doen.
Omdat ze 7 maanden geleden in de facebook sessie gezegd hebben dat het nog een beetje werk nodig heeft.
Omdat ze in de laatste facebook sessie gezegd hebben dat we het meer moeten vragen als we dit willen.

Mogen we aub het extra gebruik van de blauwdrukken krijgen?
Forward dit aub maar door naar de devs :)

@Wonder nar, dit topic staat momenteel bij discussies en eigenlijk ben ik niet zeker of je hierover een discussie wilt of dat je nu een suggestie/idee oppert :)
 

DeletedUser1427

Guest
@Lionell, wel goed kijken naar de laatste Q&A Sessie ;) Timon zei dat als we er meer om vragen, het dan misschien sneller geïmplementeerd wordt.
Dus bij deze ook van mij: Mogen we alsjeblieft ook de mogelijkheid krijgen om eventsgebouwen met blauwdrukken te uppen? :D:D:D

;)vragen mag idd, maar dan zou het bij het vragen topic moeten :p, verder kan ik niet zoveel nog doen, ik kan deze vraag al wel neerleggen echter denk dat er meer vraag moet zijn ('we' slaat natuurlijk op de spelers die meer uit de blauwdrukken willen halen), ik laat het dan aan jullie over als jullie vinden dat er genoeg mensen zijn die hun vraag hierover doen ;) Tot zover lijkt het me dan ook beter om voor jezelf te spreken dan voor anderen, dit geeft toch een duidelijker indruk hoeveel spelers meer uit de blauwdrukken willen halen.

Om het toch op topic te houden zou ik het waarderen, mochten spelers hier iets uit willen halen, dat de speler zijn/haar mening hier ook bij geeft. (geen +1 want dit is niet concreet genoeg).
 
@Wonder nar, dit topic staat momenteel bij discussies en eigenlijk ben ik niet zeker of je hierover een discussie wilt of dat je nu een suggestie/idee oppert :)
Ik denk niet dat dit bij suggesties hoort, ik doe ook geen suggestie van wat het zou kunnen zijn. (al weet iedereen wel dat het zal zijn om eventgebouwen te uppen naar volgend/huidig hoofdstuk)
Ik discussieer hier gewoon een belofte van een jaar geleden die nog steeds niet is gekomen.
 

DeletedUser1427

Guest
Yup er was ons een niet diamant toepassing belooft voor de blauwdrukken.
Nog steeds helemaal niets van gezien :S

@CrazyWizard Je post is aangepast omdat het geen meerwaarde heeft voor dit aangemaakt topic, ik verzoek je dan ook concrete feedback te geven over het onderwerp dan provocerende uitingen te gaan leveren waarbij wij (moderatoren) moeten ingrijpen. Dit strekt zich uit over alle topics waarbij het onderwerp van zelf spreekt, provocerende uitingen hebben geen meerwaarde, een moderator mag dit aanpassen zonder daarbij een waarschuwing te geven, dit doen wij om de sfeer hoog te houden maar ook om te kijken of het meerwaarde heeft voor het onderwerp. Een discussie hierover is uitgesloten en posts worden dan ook aangepast of verwijderd die niet gerelateerd zijn aan het onderwerp en die in een zekere mate provocerend gedrag leveren.

Ik zie vanaf dit punt dan ook graag concrete feedback gerelateerd aan dit onderwerp.
 
Wat zijn blauwdrukken?
Ik speel het spel nu bijna een jaar en heb er nog nooit iets over gehoord.
Of is het iets wat alleen opgaat als je diamanten koopt?
Dat doe ik namelijk niet.
 
Aha: dat gaat dus uitsluitend over gebouwen die gekocht worden met diamanten, begrijp ik.
Dan is dat voor mij niet relevant want die heb ik niet en koop ik niet.
Bedankt voor de link. Ik probeerde het te vinden via de zoekfunctie van de wiki, maar kreeg daar niks mee.
 
"blauwdruk" en "blauwdrukken" gaf inderdaad niks op wiki, maar vervolgens klikken op "alle" onder de zoekbalk gaf dit ene resultaat.
Het hele onderwerp hier gaat wel over onze vraag om beloofde niet-diamant (niet-betalende) toepassingen.
 
"blauwdruk" en "blauwdrukken" gaf inderdaad niks op wiki, maar vervolgens klikken op "alle" onder de zoekbalk gaf dit ene resultaat.
Het hele onderwerp hier gaat wel over onze vraag om beloofde niet-diamant (niet-betalende) toepassingen.
Sterker nog het is belooft en het zou iets zijn dat elke speler echt zou willen hebben.
De beste hint was dat we nog maar even hoefden te wachten en we het snel zouden zien. dat was dus ergens rond maart. we zijn dus gewoon door het dev team volledig in de maling genomen.

Het wordt eens tijd dat de dingen die ze uitspreken ook eens waar gaan maken ipv ons van alles voorschotelen met bij elkaar gelogen zoethoudertjes.
Het is helaas niet de eerste keer dat dit gebeurd.
Zie topic: https://nl.forum.elvenar.com/index.php?threads/sprookjes-door-inno-g-ames.4173/#post-45618
 

DeletedUser1143

Guest
Eigenlijk gaat dit weer nergens over , dit is weer een mooi voorbeeldje van inno struisvogelpolitiek. We introduceren iets ( Blauwdruk), stimuleren iedereen om die Blauwdrukken daadwerkelijk te winnen ( toernooi) . Beloven dat de blauwdrukken voor iedereen bruikbaar worden , ondertussen word er steeds maar weer gevraagd wanneer die blauwdrukken dan bruikbaar ( en zichtbaar!!) worden en krijgen dan als antwoord , binnenkort , we zijn er mee bezig . De stilte op forums valt want "ze zijn er mee bezig". En dan word er gezegd , ja er word niet meer over gezeurd , als jullie nu er wat meer over gaan vragen dan komt het misschien wel. Je reinste kul.

Natuurlijk willen we dat er meer mogelijkheden komen voor de Blauwdrukken , ze zijn voor de niet dia spelers compleet waardeloos nu. Bovendien zijn er ook al genoeg opties gegeven waar ze dan voor gebruikt kunnen worden , dat is een kwestie van luisteren naar je spelers Ik ga dan ook geen opties meer aangeven .
Maar evenzogoed toch een dikke +1 :p
 
Eigenlijk gaat dit weer nergens over , dit is weer een mooi voorbeeldje van inno struisvogelpolitiek. We introduceren iets ( Blauwdruk), stimuleren iedereen om die Blauwdrukken daadwerkelijk te winnen ( toernooi) . Beloven dat de blauwdrukken voor iedereen bruikbaar worden , ondertussen word er steeds maar weer gevraagd wanneer die blauwdrukken dan bruikbaar ( en zichtbaar!!) worden en krijgen dan als antwoord , binnenkort , we zijn er mee bezig . De stilte op forums valt want "ze zijn er mee bezig". En dan word er gezegd , ja er word niet meer over gezeurd , als jullie nu er wat meer over gaan vragen dan komt het misschien wel. Je reinste kul.
Jammergenoeg moet ik je inderdaad gelijk geven.

Door zo'n manier van werken verliezen ze veel spelers :( Niet omdat iets lang duurt, omdat ze nu dus duidelijk gezegd hebben dat ze enkel iets doen en hun beloftes nakomen als er genoeg over gezaagd wordt.

wil dat ook zeggen dat we nu moeten beginnen zagen over:
* meer dan 10 kapotte runescherven
* te lange cooldown in toernooi.
* spelersverplaatsing (inactieven naar buiten)
* meer spreuken in de magische academie
* te dure diamantuitbreidingen
* saaie trage burenhulp ,waardoor amper iemand het doet (kijk gewoon hoe het in FoE gebeurd, dat is veel beter)
*....

voor ze er maar aan denken om iets aan te passen?

Wordt dit forum dan niet een bak vol gezaag als we telkens moeten vragen naar hun beloftes? In de discussie van vorige versie versie (1.39) hebben we uitgebreid zitten zagen over de vuurtoren wijziging, want alleen maar leidde tot een boel gemoderate en misschien wel een ban van bepaalde spelers.
Is dat dan wat jullie echt willen?
 
@Wonder nar : ik kan nog wel wat steun gebruiken voor "spelersverplaatsing (inactieven naar buiten)" : https://nl.forum.elvenar.com/index....tadjes-met-naam-gestopt-naar-buitenrand.4163/

Er lijken ook meer en meer broederschappen op zoek naar nieuw bloed, jammer genoeg laten weinigen weten waarom ze stoppen of het overwegen, sommigen deden dat wel op https://nl.forum.elvenar.com/index.php?threads/spelers-redenen-waarom-spelers-stoppen.2502/

Dat idee is toch al meer dan eens geopperd op verschillende fora?
Ik doe niet meer mee aan suggesties, wanneer is de laatste implementatie van een suggestie gebeurd? ik ben het alvast vergeten.
 
Bovenaan