• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Opgelost [7725] Na burenhulp loopt de wereldkaart vast

Ik heb precies hetzelfde, maar is steeds bij dezelfde buur, weet niet of ik zijn naam hier moet schrijven, alleen maar bij hem. Ook hetzelfde screenshot als hierboven.
 

DeletedUser792

Guest
Bij mij loopt het spel sinds gisteren vast als ik naar de wereldkaart ga. De bruine velden worden niet groen en ik kan niets aanklikken. En soms doet hij het ineens even wel. Ik moet terug naar de homepagina en opnieuw laden voor ik verder kan spelen
 

DeletedUser

Guest
Ik heb precies hetzelfde, maar is steeds bij dezelfde buur, weet niet of ik zijn naam hier moet schrijven, alleen maar bij hem. Ook hetzelfde screenshot als hierboven.
Bij mij ook altijd bij dezelfde buur. Vandaag heb ik die overgeslagen en kon ik mijn hele rondje afmaken. Ik heb de naam al doorgegeven via een ticket.
 
Ik heb het eens rustig uitgeprobeerd, bij burenhulp loopt hij bij terugkeer naar de wereldmap vast op +/- 80% voor alle buren vanaf twee dorpenrijen onder mijn dorp en links van de lijn verticaal door mijn dorp. alle andere buren werken goed. Ook als ik teruga van zo'n "moeilijke buur" naar mijn eigen dorp en dan naar de wereldmap ga, gaat het in eerste instantie goed maar als ik dan de map verschuif om weer in die hoek te komen loopt in pak weg 50% van de keren de map weer vast, alle dorpsnamen verdwijnen en hele velden blijven zwart en worden niet ingevuld. Als je dan trouwens op een groen veld klikt waarvan je weet dat er een dorp ligt gaat hij nog wel naar dat dorp toe, en gaat hij soms zelfs ook weer goed terug (sporadisch).
 

DeletedUser

Guest
Spelversie: 0.33.3129-v0.33.2- (master)
Spelwereld: Arendyll
Browser + versie: Firefox 43.0.4 & IE 11 versie 11.0.27
Flash Speler versie: 20.0.0.286
Besturingssysteem: Windows 7 (PC)
Schermresolutie: 2048 x 1152
Spelersnaam: Didi1
Mensen of Elven: Elf
Hardwareversnelling: BEIDE

Reproduceerbaarheid: 5/5 = Gebeurt altijd

We hadden al problemen met het laden van de wereldkaart, maar na bugfix 0.33 is het niet meer te doen. Ik kan niet normaal scrollen door mijn wereldkaart. Het is iedere keer een heel klein stukje scrollen, wachten of de rest van de kaart wel of niet geladen wordt, weer een klein stukje scrollen, weer wachten. Soms laadt de rest van de kaart helemaal niet meer en kan ik opnieuw beginnen. Dit probleem is al maanden zo, en wordt van kwaad tot erger. Moet nu toch echt met de hoogste prioriteit opgelost worden.

Sinds kort heb ik ook een 2de stadje dat nog heel klein is, maar ook daar wil de wereldkaart niet laden!

---
Bovenstaande bugmelding had ik afzonderlijk gemeld, aangezien bij mij de kaart al vastloopt bij het opstarten en niet alleen na burenhulp geven! Mijn grootste probleem is momenteel dat ik bijna niet meer bij de verkende provincies kan komen. Ze liggen ondertussen ver verwijderd van mijn stad en dat vraagt dus om veel scrollen. Zoals hierboven te lezen valt lukt dat dus niet!
 

DeletedUser6

Guest
Snap ik @Didi1 , maar dan geeft de wereldkaart blijkbaar problemen wanneer je hem vanuit jouw stad probeert te openen. Kun je eens proberen om via je broederschapsmenu naar een ander lid te gaan en vanuit daar de wereldmap te openen? Geen ideale oplossing natuurlijk, maar werkt dat voor jou op dit moment wel?
 

DeletedUser

Guest
Snap ik @Didi1 , maar dan geeft de wereldkaart blijkbaar problemen wanneer je hem vanuit jouw stad probeert te openen. Kun je eens proberen om via je broederschapsmenu naar een ander lid te gaan en vanuit daar de wereldmap te openen? Geen ideale oplossing natuurlijk, maar werkt dat voor jou op dit moment wel?

Geprobeerd, wereldkaart opent wel wat sneller, maar ook dan gaat het laden van het volgende stukje wereldkaart na scrollen te traag. En ik heb ondertussen 2 steden, en ook in mijn kleine nieuwe stadje kan ik nu al bijna niet meer scrollen.
 

DeletedUser6

Guest
Dank je wel, dan is het inderdaad wel hetzelfde probleem. Hopelijk is dit snel opgelost want het is een vervelende.
 

DeletedUser6

Guest
Dit zou als het goed is nu verholpen moeten zijn. Zijn er nog mensen die deze problemen ervaren?
 
Bovenaan