• Beste forum bezoeker,

Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Opgelost [7725] Na burenhulp loopt de wereldkaart vast

DeletedUser274

Guest
Na het klikken van hulp aan de buren, als ik weer terug naar de wereld klik, loopt het spel vast.
Sinds de update vanmiddag.
Cache legen, refreshen etc; het blijft...

DeletedUser274

Guest
Spelversie:0.30.2602-v0.30.2-(master) (2015-12-08 13:48)
Spelwereld:
__
Browser + versie: _ Chrome Versie 47.0.2526.73 m
Flash Speler versie: __19,0,0,245
Besturingssysteem: __Windows 10
Schermresolutie: __1920x1080
Spelersnaam: __loveeyes2
Mensen of Elven: __elven
Hardwareversnelling: AAN

Reproduceerbaarheid: 5/5 (edit; een paar uur later; na nogmaals cache geleegd te hebben, is het nu ongeveer 2/5! Nog niet helemaal normaal, maar wel een stuk beter...)

Reproductiestappen
1.
__F5
2. __volgende buur bezoeken
3. __terug naar de wereld = vastlopen. Zie screenshot.
4. __F5
5. __etc.

Voeg gerust meer stappen toe indien nodig. Wel slechts EEN actie per stap benoemen!

Screenshots van de bug:
Knipsel.JPG

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser6

Guest
Dank jullie wel voor het melden. Zou iedereen die deze problemen ervaart, een bugmeldsjabloon (zie hierboven) willen plaatsen in dit topic? Zo kunnen we zoeken naar overeenkomstige factoren die dit zouden kunnen veroorzaken. @nomnom : Zou je ons eens willen laten weten of je dit probleem ook in andere browsers ervaart?

DeletedUser222

Guest
Spelversie: 0.30.2602-v0.30.2-(master) (2015-12-08 13:48)__
Spelwereld: Arendyll
Browser + versie: Internet Explorer 11
Flash Speler versie:
20.0.0.228
Besturingssysteem: Windows 8.1
Schermresolutie: 1920 x 1080
Spelersnaam: Healus
Mensen of Elven: Mensen
Hardwareversnelling: BEIDE

Heb ook hetzelfde probleem.

DeletedUser6

Guest
Hebben jullie deze problemen bij alle buren wanneer je vanuit hun stad naar de wereldkaart gaat of slechts bij bepaalde buren/broederschapsleden?

DeletedUser545

Guest
Spelversie:0.30.2602-v0.30.2-(master) (2015-12-08 13:48)
Spelwereld:
__arendyll
Browser + versie: _ mozilla firefox
Flash Speler versie: __20.0.0.235
Besturingssysteem: __Windows 10
Schermresolutie: __1366x768
Spelersnaam: __joca1407
Mensen of Elven: __elven
Hardwareversnelling: AAN

DeletedUser

Guest
Ik heb dit probleem ook, bij een 5-tal buren, alle op de zuid-oost hoek van de provinciekaart. Elke dag loopt het bij precies dezelfde mensen vast.
En ook wanneer ik na een gevecht weer terugkeer naar de kaart, blijft het hangen.

DeletedUser462

Guest
Ik heb dit probleem ook, bij een 5-tal buren, alle op de zuid-oost hoek van de provinciekaart. Elke dag loopt het bij precies dezelfde mensen vast.
En ook wanneer ik na een gevecht weer terugkeer naar de kaart, blijft het hangen.
Ik heb precies hetzelfde, zelfde hoek, en meer dan 5, shit is dat. elke dag weer alles 10 keer opnieuw opstarten. wel is het zo dat als je naar huis gaat ipv de wereldkaart dan wil het nog wel eens goed gaan, omslachtig, maar toch.

DeletedUser462

Guest
Ik ben er wel achter dat als je hulp verleent via de wereldkaart, dat je beter na hulp terug kan keren naar huis, dan naar de kaart, dan loopt het niet vast, is 2 klikken meer, maar werkt wel.

DeletedUser462

Guest
BTW ik had meer buren waarbij ik vastliep, zuidoost, maar de meeste buren zijn geruimd, zo los je ook een probleem op.

DeletedUser6

Guest
Voor alle duidelijkheid: Het gaat hier niet om vastlopen zodra je de stad van een buur bezoekt of zodra je burenhulp geeft, maar zodra je vanuit die stad naar de wereldkaart gaat, klopt dat? Zo ja: Hoe ziet die fout eruit? Is het een laadbalk die op ongeveer 75% blijft hangen, zoals op de screenshot hierboven?

DeletedUser222

Guest
Ja, het is precies zoals op de screenshot van nomnom staat, de balk blijft hangen op 75% als je terug gaat naar de wereldkaart na het geven van burenhulp

Bovenaan