DeletedUser
Guest
Spelversie: 0.33.3129-v0.33.2- (master)
Spelwereld: Arendyll
Browser + versie: Firefox 43.0.4 & IE 11 versie 11.0.27
Flash Speler versie: 20.0.0.286
Besturingssysteem: Windows 7 (PC)
Schermresolutie: 2048 x 1152
Spelersnaam: Didi1
Mensen of Elven: Elf
Hardwareversnelling: BEIDE
Reproduceerbaarheid: 5/5 = Gebeurt altijd
We hadden al problemen met het laden van de wereldkaart, maar na bugfix 0.33 is het niet meer te doen. Ik kan niet normaal scrollen door mijn wereldkaart. Het is iedere keer een heel klein stukje scrollen, wachten of de rest van de kaart wel of niet geladen wordt, weer een klein stukje scrollen, weer wachten. Soms laadt de rest van de kaart helemaal niet meer en kan ik opnieuw beginnen. Dit probleem is al maanden zo, en wordt van kwaad tot erger. Moet nu toch echt met de hoogste prioriteit opgelost worden.
Sinds kort heb ik ook een 2de stadje dat nog heel klein is, maar ook daar wil de wereldkaart niet laden!
Spelwereld: Arendyll
Browser + versie: Firefox 43.0.4 & IE 11 versie 11.0.27
Flash Speler versie: 20.0.0.286
Besturingssysteem: Windows 7 (PC)
Schermresolutie: 2048 x 1152
Spelersnaam: Didi1
Mensen of Elven: Elf
Hardwareversnelling: BEIDE
Reproduceerbaarheid: 5/5 = Gebeurt altijd
We hadden al problemen met het laden van de wereldkaart, maar na bugfix 0.33 is het niet meer te doen. Ik kan niet normaal scrollen door mijn wereldkaart. Het is iedere keer een heel klein stukje scrollen, wachten of de rest van de kaart wel of niet geladen wordt, weer een klein stukje scrollen, weer wachten. Soms laadt de rest van de kaart helemaal niet meer en kan ik opnieuw beginnen. Dit probleem is al maanden zo, en wordt van kwaad tot erger. Moet nu toch echt met de hoogste prioriteit opgelost worden.
Sinds kort heb ik ook een 2de stadje dat nog heel klein is, maar ook daar wil de wereldkaart niet laden!