• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Al gemeld Wereldkaart wilt niet laden

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Spelversie: 0.33.3129-v0.33.2- (master)
Spelwereld: Arendyll
Browser + versie: Firefox 43.0.4 & IE 11 versie 11.0.27
Flash Speler versie: 20.0.0.286
Besturingssysteem: Windows 7 (PC)
Schermresolutie: 2048 x 1152
Spelersnaam: Didi1
Mensen of Elven: Elf
Hardwareversnelling: BEIDE

Reproduceerbaarheid: 5/5 = Gebeurt altijd

We hadden al problemen met het laden van de wereldkaart, maar na bugfix 0.33 is het niet meer te doen. Ik kan niet normaal scrollen door mijn wereldkaart. Het is iedere keer een heel klein stukje scrollen, wachten of de rest van de kaart wel of niet geladen wordt, weer een klein stukje scrollen, weer wachten. Soms laadt de rest van de kaart helemaal niet meer en kan ik opnieuw beginnen. Dit probleem is al maanden zo, en wordt van kwaad tot erger. Moet nu toch echt met de hoogste prioriteit opgelost worden.

Sinds kort heb ik ook een 2de stadje dat nog heel klein is, maar ook daar wil de wereldkaart niet laden!
 

DeletedUser

Guest
Spelversie: 0.33.3129-v0.33.2- (master)
Spelwereld: Arendyll
Browser + versie: Firefox 43.0.4 & IE 11 versie 11.0.27
Flash Speler versie: 20.0.0.286
Besturingssysteem: Windows 7 (PC)
Schermresolutie: 2048 x 1152
Spelersnaam: Didi1
Mensen of Elven: Elf
Hardwareversnelling: BEIDE

Reproduceerbaarheid: 5/5 = Gebeurt altijd

We hadden al problemen met het laden van de wereldkaart, maar na bugfix 0.33 is het niet meer te doen. Ik kan niet normaal scrollen door mijn wereldkaart. Het is iedere keer een heel klein stukje scrollen, wachten of de rest van de kaart wel of niet geladen wordt, weer een klein stukje scrollen, weer wachten. Soms laadt de rest van de kaart helemaal niet meer en kan ik opnieuw beginnen. Dit probleem is al maanden zo, en wordt van kwaad tot erger. Moet nu toch echt met de hoogste prioriteit opgelost worden.

Sinds kort heb ik ook een 2de stadje dat nog heel klein is, maar ook daar wil de wereldkaart niet laden!
word nooit opgelost ene landkaart zie mijn tekst bij feedback relaese
 

DeletedUser68

Guest
Dat probleem heb ik ook maar is er al een tijdje.
Ik kan niet zeggen dat het erger is geworden .
maar inderdaad het scrollen gaat sneller dan de provincie,s laden
 

DeletedUser855

Guest
Same here helaas. Grote zwarte vlakken die niet willen laden. Pagina verversen wil soms helpen. Meestal niet. Ik probeer het dan maar een uurtje of wat later. :/
Duurt sowieso minimaal 30 seconde voor de provincies openen.

Mensen die kleinere provincies hebben, daar verloopt het gladjes bij. (kan vergelijken met account dochtertje)
 

DeletedUser

Guest
Als je dat ziet, bezoek dan eventjes een stad waar je nog wel op kan klikken, en ga daarna weer terug naar de wereldkaart. Dan is het tijdelijk weer goed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan