• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. Cryptocat

    Feedback "Het mysterie van het mistige bos"

    Dank voor je antwoord CrazyWizard
  2. Cryptocat

    Feedback "Het mysterie van het mistige bos"

    Weet iemand wat nou de items waren die je met de mail kon ophalen? Kon dat niet zo snel checken.
  3. Cryptocat

    elvenstat

    Ligt niet aan mij dus, probeerde al enige tijd(ook met verschillende browsers) stats te laden maar vergeefs. Dan later maar es een poging wagen.
  4. Cryptocat

    Geen bug stad laad niet volledig

    Meestal ververs ik de pagina, cookies worden bij afsluiten automatisch verwijderd. Cache legen? Weet hoe dat op de mob werkt maar ben ff kwijt hoe dat ook alweer bij browsers ging. :confused:
  5. Cryptocat

    Geen bug stad laad niet volledig

    Zijn er meer die problemen hebben met het laden van hun stad? Na verversen is het meestal weer oke maar is beetje irri.
  6. Cryptocat

    Feedback Wintermagie 2019

    Op dit moment heb ik de opdracht produceer 3 boodschappenmanden met een wp uit je huidige of vorige 3 hfdst. Net 5 manden geïnd maar word niet geaccepteerd. Ik zit in hfdst 10 dus een wp van 18 zou goed moeten zijn. (vlgs info bij vraagteken) vlgs support moet wp lvl 20 hebben. Ik heb 2 van...
  7. Cryptocat

    Beste wensen

  8. Cryptocat

    Feedback Wintermagie 2019

    Zijn er die problemen hebben dat opdrachten niet worden afgevinkt? Met gevolg verlies van tijd of verspilling van boosters?
  9. Cryptocat

    Broederschap avontuur

    Het is net wat jullie leuk vinden om te doen en wat de afspraken zijn. Bij ons is de afspraak map 1 en 2 helemaal vullen en map 3 eerst de 'makkelijkste' route, dan zien wat nog haalbaar is en als we daar niet verder kunnen doorklikken. Helaas hadden we een of andere ….. die, voordat map 2 vol...
  10. Cryptocat

    Opgelost Wiki fout

    Super. Was puur toeval dat ik ze tegen kwam. :p
  11. Cryptocat

    Opgelost Wiki fout

    Gastrassen--Tovernaren en draken (onderschrift afbeelding) Doel De Campus is de centale plek voor de Tovenaars Universiteiten. Het fungeert als een Portaal en portaalstraat tegelijkertijd. Het moet verbonden zijn met een normale straat via het Wijsheidsplein. De 3 faculteiten -Esoterie...
  12. Cryptocat

    Feedback: De zomerse zonnewende

    net in de magische academie betoverde voorraden extra gemaakt met tijdsversnellers. Helaas worden ze niet bij de opdracht (82) afgevinkt. Is de keuze opdracht van: verzamel 6 spreuken of 6 combinatie versnellers. Volgens mij had ik al 4 of 5 betoverde voorraden gemaakt. Waarom zou dat niet...
  13. Cryptocat

    Hallo allemaal

    Net even gekeken wanneer ik ben begonnen met Elvenar. Dat was op 28 november 2015. Alweer 3 jaar en tot nu toe verveelt het me nog niet. Wel eens wat minder zin of tijd maar dat hebben de meesten hier wel eens. Grafisch vind ik het spel er super uitzien, af en toe vergroten om beter te bekijken.
  14. Cryptocat

    magic winter

    https://elvengems.com/winter-magic/ hier kun je alvast een beetje daarover lezen
  15. Cryptocat

    Chat: chat ligt er (weer) eens uit

    Binnen Edge komt de chat dubbelop, in Chrome gelukkig niet.
  16. Cryptocat

    Feedback broederschapsavonturen

    Voor het eerst met 6 (eigenlijk 5 ) alle 3 mappen behaald. Put was voor ons een onbekend begrip. Had gehoopt dat er 3 zouden zijn. Maar helaas niet. Erg jammer aangezien we van de derde set erg veel over hebben. Van de andere 2 niet. Blijven we toch met veel badges ed zitten. Mijn wens is dus 3...
Bovenaan