• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

elvenstat

Dan wel, dan niet.
Beetje een gok wanneer het wel en niet werkt, kon eerder iig me stad laden zodat ik de verhuizing kon plannen, 2 sec later weer niet meer.
Je moet dus een beetje geluk hebben.
 
Na diverse pogingen uiteindelijk toch gelukt… kwestie van lange adem én F5 (blijven verversen)… alleen nog altijd geen hartje! :confused:
 
Goed nieuws, elvenstats lijkt weer 'normaal' te werken! :)
snoopyhappy.png
 
Ligt niet aan mij dus, probeerde al enige tijd(ook met verschillende browsers) stats te laden maar vergeefs. Dan later maar es een poging wagen.
 

DeletedUser2578

Guest
Stats doet het weer! :D (nu niet met z'n allen er naar toe want dan crasht het weer!:p)
 

DeletedUser1587

Guest
Het verversen van gegevens loopt niet bepaald vlot (lees: eigenlijk gewoon helemaal niet). Da's wel jammer.
 
Het verversen van gegevens loopt niet bepaald vlot (lees: eigenlijk gewoon helemaal niet). Da's wel jammer.
Gebruik bij voorkeur een PC of laptop (Stats op een mobiel is een ramp!)… en als het niet binnen 5 seconden is gebeurd, kun je het best de pagina even verversen (F5), dan werkt het vaak wel en sneller…
 

DeletedUser1587

Guest
Ja, dat deed ik. En altijd op PC. Groot scherm is sowieso fijner. Ik kreeg het gisteren niet voor elkaar. Steeds foutmeldingen. Vandaag doet hij het wel (soort van).
 

DeletedUser2435

Guest
Ik kreeg gisteren inderdaad ook iemand niet ververst op de laptop.
 
Bovenaan