• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback "Het mysterie van het mistige bos"

Oh ik heb hem door. Het lijkt me leuk. Er zit wat tactiek achter. Je moet het een beetje slim spelen denk ik om de meeste prijzen er uit te kunnen halen. Ik denk wel dat het lastig wordt om de dagprijs binnen te halen... Dat is dan weer jammer, want ik speel graag voor de nieuwe gebouwtjes.
 
Het is een leuk gegeven en inderdaad een beetje strategisch spelen. Ik vind het alleen zelf een hoop "geklik" extra. Dat vind ik erg jammer aangezien het best een leuk spelletje is, maar met 3 accounts en problemen met mijn hand is dit bijna niet te doen.
 
Het spelletje heb ik nog niet geprobeerd, dus daar kan ik nog niets over zeggen. Maar ik vind dat er bij de opdrachten veel te veel ontmoetingen en reli's worden gevraagd.
 
Maar ik vind dat er bij de opdrachten veel te veel ontmoetingen en reli's worden gevraagd.
Dat is al enige events het geval.

Ik heb het nog niet gechecked, maar voor mijn gevoel is de serie vragen elke keer exact hetzelfde. Zo zit je standaard na een vraag of 5 met een confrontatie/toernooi opdracht, die deze keer beter uitpakt dan op de maandagen waar het event normaal begint.
 
Dat is al enige events het geval.

Ik heb het nog niet gechecked, maar voor mijn gevoel is de serie vragen elke keer exact hetzelfde. Zo zit je standaard na een vraag of 5 met een confrontatie/toernooi opdracht, die deze keer beter uitpakt dan op de maandagen waar het event normaal begint.
Nadeel is nu dat je vorige keren in het toernooi per provincie 4 confrontaties klaar had. Nu heb je per provincie slechts 1 confrontatie klaar. Hadden ze op beta natuurlijk al veel langer last van.
 
Nadeel is nu dat je vorige keren in het toernooi per provincie 4 confrontaties klaar had. Nu heb je per provincie slechts 1 confrontatie klaar. Hadden ze op beta natuurlijk al veel langer last van.

Beetje omgedraaide wereld, wij hebben de afgelopen events geprofiteerd van beta / internationaal
Omdat zij al het nieuwe toernooiformaat hadden, kregen wij makkelijkere opdrachten.

Leg het maar naast de opdrachten van ervoor, ipv 4 confrontaties of 16 toernooiconfrontaties is het nu 4 om 4.
dus slechts 1/4de van voor de veranderingen.
 
Ik vergeleek het met de laatste events. Ik weet niet meer of er bij de events voor de toernooiveranderingen op beta al zo veel reli's en confrontaties werden gevraagd.
 
Het aantal confrontaties was hoger (inderdaad de factor 4 die CW aangeeft), aantal relics is niet wezenlijk veranderd voor zover ik weet, je krijgt nog steeds maar 1x per provincie een aantal relics tenslotte.
 
Veel T1 T2 en T3 verzamel opdrachten, deze keer > soms zelfs achter elkaar. Zal voor velen pittig worden om de laatste opdrachten op tijd te kunnen halen (Tenzij je er veel tijd-boosters en spreuken tegenaan gaat gooien) De beloningen vindt ik een b'tje tegenvallen, en de kans om strategisch te spelen om de dagprijzen te halen is vrijwel NUL.
Ik twijfel nog of ik dit evenement een voldoende of een onvoldoende ga geven.
 
wat mij tegenstaat zijn de dagprijzen, die kan je NIET winnen. Het spel zelf is fijn, iets compleet anders. Maar als ze de dagprijzen zouden verstoppen zoals de rest, zouden we meer kans hebben op een dagprijs. Hadden we nog een kans o te zoeken. Totaal punten op het spel is nu Vijf
 

Aeva

Chef
Op beta heb ik minstens 13 dagprijzen binnen gehaald. 13 gebouwen in m'n inventaris dus.
Zonder tijdboosters en spreuken zijn alle quests met gemak te doen. Het is een kwestie van vooral elke ochtend eerst te kijken welke opdachten je krijgt voordat je als een malle alles oogst...
 
Ik heb ook al een aantal dagprijzen kunnen verkrijgen op beide werelden...leuk spel hoor...ik draaf wat af door de mist...lantaarntje mee voor de grote lanen en met het kaarsje onder de boompjes turen...ik verwacht nog wel dat er een kabouterje of elfje mij gedag komt zeggen :D
 
Op beta heb ik minstens 13 dagprijzen binnen gehaald. 13 gebouwen in m'n inventaris dus.
Zonder tijdboosters en spreuken zijn alle quests met gemak te doen. Het is een kwestie van vooral elke ochtend eerst te kijken welke opdachten je krijgt voordat je als een malle alles oogst...
Fijn voor jou dat je er 13 heb kunnen binnen halen. Zelf raas ik ook niet, en kijk ik naar de opdrachten, kan alleen vast stellen dat het tot hier toe 0 is. Sommige dagprijzen zouden welkom zijn, en ander zijn dan om te verkopen bij opdrachten.
 
Ben nu bij opdracht 22 en het event is voor mij voorbij. Meer opdrachten kan ik wel redden, maar het kost mij gewoon teveel. Jammer, maar het is gewoon zo. Veel plezier verder voor de anderen. Een vraag heb ik, de events zijn meer gedacht voor oudspelers, kan dat kloppen ?? Oh, ik ga zeker geen dias inzetten, om verder het heksenhutje uit te bouwen. Heb wel 2 artefacten.
 

DeletedUser4585

Guest
Ben nu bij opdracht 22 en het event is voor mij voorbij....
Waarom zou het voorbij zijn bij opdracht 22 ? o_O Zo moeilijk (of duur) zijn de opdrachten niet en je hoeft er echt geen diamanten aan te besteden. Bovendien is er meestal wel een alternatief om een opdracht te doen, soms moet je gewoon iets meer geduld hebben en een dagje wachten maar er is tijd genoeg om alle opdrachten te doen, zeker als je nu al bij 22 bent.
 
Waarom zou het voorbij zijn bij opdracht 22 ? o_O Zo moeilijk (of duur) zijn de opdrachten niet en je hoeft er echt geen diamanten aan te besteden. Bovendien is er meestal wel een alternatief om een opdracht te doen, soms moet je gewoon iets meer geduld hebben en een dagje wachten maar er is tijd genoeg om alle opdrachten te doen, zeker als je nu al bij 22 bent.

Ik heb de rest van de opdrachten gezien. Maar dank je wel voor je bemoedigende woorden :)
 
Bovenaan