• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. albrecht

    Het Grootse Rijk heeft weer plaats voor 2

    Hallo beste Elvenaristen, je kunt weer solliciteren. Grijp je kans want dit komt maar eens per 3 maanden gemiddeld voor. Minimum eisen rond 1M punten, lol in het spelen van toernooi (gem 12kistjes per toernooi) en toren (al maanden lang iedere week goud). Elke dag burenhulp (1 a 2 keer afmelden...
  2. albrecht

    Het grootse rijk zoekt Toren/Toernooispelers

    Hallo beste spelers, door ziekte en andere problemen blijven er steeds spelers (al dan niet tijdelijk) ophouden. daardoor hebben we weer behoefte aan één of twee goede torenspelers. verdere eisen zijn daaraan ondergeschikt. Dus, als je de toren leuk vind, solliciteer dan bij onze broederschap.
  3. albrecht

    BS het grootse rijk (plaats 3) heeft weer een plekje vrij

    Hallo beste Elvenaristen, je kunt weer solliciteren. Grijp je kans want dit komt maar eens per 3 maanden gemiddeld voor. Minimum eisen rond 1M punten, graag spelen van toernooi (gem 12kistjes per toernooi) en toren (al maanden lang iedere week goud). Elke dag burenhulp (1 a 2 keer afmelden per...
  4. albrecht

    Gezellige speler/speelster gezocht

    Hallo beste mede-Elvenarsisten We zoeken ook weer eens een gezellige speler die het spel toch wel met enig enthousiasme speelt. We vragen, in volgorde van het belang dat we er aan hechten: 1.Een beetje gezellige deelnemer die ook op de chat regelmatig van zich laat horen 2.Iemand die vol voor de...
  5. albrecht

    Treed 10 keer bessen

    Ik zal wel achterlijk zijn maar begrijp niet wat met deze opdracht uit het laatste hoofdstuk bedoeld wordt. Het is in ieder geval niet het maken van bier of thee wat uit het plaatje opgemaakt zou kunnen worden
  6. albrecht

    Geen bug Goederenbonus van de grote klokkentoren bij burenhulp

    Deze bonus wordt niet meer gegeven ???
  7. albrecht

    <onvoldoende bespreking> Verwijderen van een thread uit de boodschappen

    Nu is het mogelijk een thread te verlaten door op het x-je achter de boodschap te drukken, dat is meteen wel erg definitief, ik heb al een paar maal in een onbedachtzaam moment zo een thread weggegooid en die krijg je nooit meer terug. Is het niet mogelijk hier een bevestigings boodschap tussen...
  8. albrecht

    Geen bug Beloning na provincieoverwinning in toernooi weg

    Na mijn overwinning staat het beloningsscherm voor, ik zie daarin 4 KP en kijk naar mijn balk, hhmmm daar staan er al 8 in dus 2 plaatsen te kort, om niets te verliezen klik ik het onderzoekscherm open en besteed mijn 8 KP. Terug naar het dorp, overwinningsscherm weg en niet meer via de...
  9. albrecht

    Niet reproduceerbaar Spreuk voor kp-punten teller werkt niet goed

    Ik had de spreuk gebruikt, dus had een 20kp punten teller. Tijdens de burenhulp liep mijn stadhuis vol en kocht ik dus een kp maar toevallig was dat de 10e van de teller, tot mijn verbazing resette de teller alsnog ondanks dat er 20 kp's in konden, +/- een half uur verloren terwijl ik juist...
  10. albrecht

    Broederschapstoernooi: hoe kan ik toernooi provincies opnieuw spelen?

    Waar ik maar niet achterkom is hoe ik tournooiprovincies kan herspelen in het tournooi, steeds wordt een volgende nieuwe provincie vrijgegegven maar de eerder gespeelde provincies krijg ik niet meer geopend, zo kom ik nooit bij de checkpoints, anderen lukt het wel aan de standen te zien, waarom...
  11. albrecht

    Geen bug Upgrade huurlingenkamp

    Het zal wel geen bug zijn maar ik vind het ontwerp technisch niet kloppen. In het huurlingenkamp kan je alleen elvenkrijgers trainen (als dat wordt vrijgegeven), echter als je het opent staan daarin de lopende trainingen van de KAZERNE ook genoemd, wil je het huurlingenkamp upgraden dan worden...
  12. albrecht

    Geen bug Verkenner heeft er geen zin meer in

    Spelversie: _v0.35.15-(890e7be) (2016-02-17 14:28) Spelwereld: __Arendyll Browser + versie: __Versie 48.0.2564.109 m Flash Speler versie: __20.0.0.306 Besturingssysteem: __Windows7 Schermresolutie: _1080/1920 of zo iets_ Spelersnaam: __Albrecht Mensen of Elven: __Mens Reproduceerbaarheid: Sinds...
Bovenaan